Половин година преди представянето на електрическия Porsche Taycan, компанията потвърди, че е събрала около 20 000 поръчки, всяка една от които придружена с депозит от 2500 евро. Само в Норвегия заявките са над 3000.
А шефът на Porsche Оливер Блум допълнително мотивира феновете на марката като обясни, че е „във възторг” от възможностите на предсерийния прототип на Taycan, който той тества на сняг на полигон в Швеция. Според Блум, инженерите на Porsche са успели да намерят оптималните настройки за електромобила, така че, поведението му е близко до това на модел на марката с конвенционално задвижване. И естествено, Блум потвърди, че шефовете на Porsche разглеждат сериозно възможността за увеличаване на производството на Taycan с оглед на сериозния интерес към него, но все още няма окончателно решение по въпроса.
Taycan ще излезе на пазара с два варианта на батерията, различаващи се по капацитета, като първо ще се появи версията с по-мощната батерия и по-големия пробег. А тази по-скромната батерия и по-малък пробег ще е с цена около 100 000 евро.
На базата на Taycan ще бъде изграден и електрическия кросоувър Cross Turismo, като серийното му производство ще започне през следващото десетилетие. Но следващият електрически модел на Porsche ще е версията на Macan на батерии, като до 2025 година половината модели на марката трябва да са електрифицирани.