IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Koenigsegg показа "убиеца на Chiron"

Хиперколата Jesco ще развива 482 км/ч и струва 3 млн. долара

Koenigsegg показа

Основателят на едноименната компания за производство на хиперколи Кристиан фон Кьонгисег представи на автосалона в Женева новия си модел Jesko, който е кръстил на баща си. Автомобилът заменя Agera RS, като на теория превъзхожда  Bugatti Chiron не само по мощност, но и по максимална скорост, която ще достига близо 500 км/ч.

Задвижването на Koenigsegg Jesko става с преработен бензинов 5,0-литров V8 с 2 турбокомпресора. Двигателят е получил по-големи турбини, нова система за впръскване и "плосък" колянов вал, който е с 5 кг. по-лек и който му позволява да се развърти до 8500 об/мин. Двата турбокомпресора са свързани с електрическа турбина, която подава въздух. Това премахва турбо-ямата и подобрява реакцията на педала на газта.

Koenigsegg Jesko

При работа със бензин 95 моторът развива 1280 к.с., но при използване на топливо с етанол (E85) мощността скача до 1600 к.с. и 1500 Нм. По изчисления на компанията Koenigsegg, максималната скорост на Jesco трява да достига 482 км/ч. За сравнение, при Bugatti Chiron ограничителят се задейства при 420 км/ч. 

Скоростната кутия на хиперколата също е доста сложна. Това е създаден от Koenigsegg 9-степенен "робот" с името Light Speed ​​Transmission с "мокър" многодисков съединителят, но без традиционни синхронизатори. Кристиан фон Кьонигсег твърди, че кутията сменя предавките със "светлинна скорост", като с всички елементи в нея тежи само 90 кг.

Koenigsegg Jesko

В основата на хиперколата е карбонов монокок, който  с 40 мм по-дълъг и с 22 мм по-висок от Agera RS, за да има повече място вътре в кокпита. Шасито е снадбено с демпфер Triplex отпред, който предотвратява "приклякването" на автомобила при ускорение и поддържа клирънса в едно положение. Jesko е и първата кола на Koenigsegg със завиващи задни колела.

Джантите са от карбон, като са най-леките в историята на марката. Предните са 20-цолови и тежат 5,9 кг. всяко, а задните - 21-цолови с тегло 7,7 кг. Благодарение на огромния сплитер и още по-голямото задно антикрило, напомнящо бумеранг, Jesko развива около 800 кг. притискателна сила при 248 км/ч, 1000 кг. при 273 км/ч и 1400 кг. при максимална скорост.

Koenigsegg ще направи 125 бройки от Jesko пригодишен обем на производство от 40 коли. Цените на модела стартират от 3 млн. долара.

Снимки: Koenigsegg

 

0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Хахаха да сега, когато се появи още един който прави безсмислени коли вдигащи над 400 бугати решиха, че "няма смисъл". А иначе имаше, когато се рекламираха, като "най-бързия автомобил"? Смеха е пълен, ваг бяха първи в безсмислените класации на ринга, за макс скорост и т. Н. Ама сега, когато другите се хванаха на хорото и ги натикаха в на кучето г*за рязко се обезсмислиха тези модели и коли, А? Ваг- das bokliyk.
  • #18
    9 rate up comment 6 rate down comment
    аз ( преди 8 месеца )
    "Изобретили" са скоростна кутия БЕЗ синхронизатори? Е браво! Това го има на на форд Т и на моя ИЖ ПС. Потърси в ютуб видеото на Mr JWW и ще разбереш, защо в този сайт се губят доста неща от превода. И ще видиш, че реално нито ижа ти, нито Форд Т имат нещо общо със скоростната кутия и съединителя на тази кола.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до #15 ( преди 8 месеца )
    "Кристиан фон Кьонгисег представи на автосалона в Женева новия си модел Jesko, който е кръстил на баща си." Не са го мислили ...
  • #16
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ах Тоя КРИСТИЯН СЪЗДАВА ТАКИВА ГЛАВОБОЛИЯ НА БУГАТИ ЧЕ СКАЧАТ В СЪН. КРИСТИЯНЕ БЪДИ МИЛОСТИВ УМОЛЯВАМ ТЕ . АМИ ТОВА БЕШЕ НАЙ БЪРЗАТА КОЛА ЗАЩО ГИ ПРЕЗКАЧАШ.
  • #15
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Жеско ( преди 8 месеца )
    От Йеско по-тъпо име не биха могли да измислят. Развиването на скорост над 350-400 няма смисъл ивзън специални писти за пилоти-изпитатели. Това важи както за жеското, така и за вейрона, и за широна.
  • #14
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    от Бугати още преди пускането на Широн декларираха, че не им е цел маскираната скорост вече! Не са решили , не са направили кола да вдигне 800 Нали и аз това написах?Просто вече няма смисъл.Когато нямаше други такива коли освен тяхната имаше смисъл, но сега вече няма смисъл.
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Двата турбокомпресора са свързани с електрическа турбина, която подава въздух Всъщност няма електрическа турбина - има електрически компресор който съхранява въздух под налягане в 11 литров резервоар и който се освобождава при нужда за да компенсира турбо лага на относително големите турбини ползвани в този модел
  • #12
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Изобретател ( преди 8 месеца )
    "Изобретили" са скоростна кутия БЕЗ синхронизатори? Е браво! Това го има на на форд Т и на моя ИЖ ПС.
  • #11
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ей жълт, Тойота като направят кола с повече от 200 к.с., тогава ела да коментираш.
  • #10
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Коогато другите направят по-бърза кола от онзи немски толуп нямало смисъл, а когато шлепа развиваше най-висока скорост имаше смисъл. Баси логиката! Смешен си ВАГи. За пореден път се изложи с плиткоумието си. За разлика от Бугати, Кьонигсег и Макларън радват окото. Наистина ефектно направени спортни автомобили, а не позьори.