Пач Хърти бил на 5 години, когато намерил емблема на Ford встрани от пътя близо до дома си в Кънектикът (САЩ). Момчето било възхитено от откритието, след което той решил да събере най-пълната колекция от лога на различни автомобилни производители. "Откъде да ги взема?", зачудило се момчета и измислил много нестандартен начин как да направи колекцията си.
С помощта на майка си, Пач писал (не имейли, а истински писма, онези дето се пишат на лист хартия, спомняте ли си?) до над 50 автомобилни компании (някои от тях днес вече не правят коли). Всяко писмо било съпроводено с банкнота от 1 долар. Хлапето нямало повече пари - толкова родителите му давали на ден. Пач пускал писмата в пощенската кутия и не след дълго, за своя изненада, започнал да получава отговори.
Volvo изпратил емблемата си, като добавил към нея ярък диск за игра на фрисби и сладкиши. Jeep се извинил за липсата на лого, но зарадвал хлапето с маркова бейзболна шапка, писалка и ключодържател. Bentley му изпратил тас с фирменото лого, а BMW - емблемата си. Isuzu пък пратил няколко модела камиончета играчки.
Подаръците за Пач следвали един след друг - от Tesla, Bugatti, Honda, Suzuki, Volkswagen, Infiniti. На писмата му отговорили всички, на които момчето писало. И абсолютно всички автомобилни производители му върнали изпратената банкнота от 1 долар. Вероятно писмото на Пач, който сега е на 6 г., е докоснало мениджърите в компаниите, като някои от тях дори написали собственоръчно отговора си към него.
И макар, че сега Пач Хърти има може би най-голямата колекция от автомобилни сувенири сред връстниците си в света, когато го питат "Каква кола искаш да имаш когато пораснеш?", той отговаря Ford. "Това бе първата ми емблема, от която започна колекцията. Така че ще бъде справедливо", обяснява щастливото хлапе.