IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

VW показа обновения Passat за Европа

Моделът е получил по-мощни мотори и системи за полуавтономно движение

VW показа обновения Passat за Европа

На специално мероприятие в Хамбург компанията Volkswagen представи официално обновения Passat, който ще се появи на пазара в Европа в края на лятото. За разлика от модела за САЩ, показан през януари в Детройт, европейският Passat е построен на платформата MQB и е оборудван само с турбомотори.

Промените в дизайна не са много, като са засегнали предимно предната броня. Във всички нива на оборудване моделът ще се предлага с матрични светодиодни елементи, като те ще бъдат стандартни или адаптивни. Задните светлини също са променени, като при натискане на спирачката те не увеличават яркостта си, а променят вида си.

VW Passat

В салона на обновения Passat се е появил нов цифров приборен панел с подобрена графика, както и обновена мултимедия с голям избор от онлайн-сервизи и развлекателни приложения. Благодарение на нея, водачът може да си пазарува от разстояние, като плаща за паркиране, например. Освен това, системата позволява постоянно наблюдение на системите на автомобила, както и използване на електронния ключ от други хора, които трябва да бъдат упълномощени от собственика.

VW Passat

За модела вече се предлага и цял набор от асистенти на водача, които немците са обединили под суббренда IQ.Drive. С тяхна помощ Passat става полуавтономен, като може самостоятелно да се движи по магистрала, да поддържа зададена скорост и да завива, като следи маркировката. Също така, системата позволява на автомобила автономно движение в задръствания.

В окачването на машината са се появили адаптивни амортисьори с настройки, подобни на тези на VW Arteon. От гамата двигатели отпада 1,4-литровият TSI със 150 к.с., който е заменен от 1,5 TSI със същата мощност. Бензиновата алтернатива са 2,0-литрови TSI със 190 и 272 к.с.

Предлагат се и няколко дизела – 1,6 TDI със 120 к.с., както и 2,0 TDI, развиващ 150, 190 или 240 к.с. Всички мотори отговарят на екологичния стандарт Евро-6.

VW Passat

Единствената версия, която ще продължи да използва 1,4 TSI мотор е „зареждащият” се хибрид Passat GTE. При него има и електромотор със 115 к.с., като съвкупната мощност на задвижващата система е 218 к.к. Само на ток тази модификация изминава до 70 км по цикъла NEDC.

Снимки: Volkswagen

 

0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Много грозна и нелепа кола на необоснавано висока цена предвид пенсионерския й дизайн и никаквите технологии.
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Бензинките горят масло от нови, в сериозни количества. Не знам доколко е по-добре. Иначе в класа на Пасат има много интересни предложения, не знам с какво може да привлече непенсионерите.
  • #12
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    За огромно съжаление дизеловите автомобили на VW не са с качествени дюзи или поне не са произведени за българско гориво. Смених дюзи на два автомобила VW на 60-70.000км. Един приятел смени на Шкодата си също дюзи на 70.000км. Колите са купувани чисто нови и са поддържани само във VW и Шкода. Според мен не са никак лоши автомобили и на цена/качество са доста нагоре в класацията, но по-добре да си купите такива с бензинов двигател.
  • #11
    17 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Безспорно най-добрия автомобил в средния клас. Цената му е височка, но освен всички останали суперлативи, които по-долу друг колега е изброил, този автомобил има и най-малка загуба на стойност сред конкУренцията на вторичния пазар. Подминавам с насмешка задявките на някои хора тук, относно дали е пенсионерски или не, само ще кажа - дай боже скоро и българските пенсионери да карат такива коли.
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Лескус - средна възраст на купувача в Америка: 65 години. Ето това е истински, качествен и доказан пенсионерски автомобил.
  • #9
    10 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Споко, никой уважаващ себе си автокрадец няма да открадне този пенсионерски толуп. Освен ако не е свързан с фирма за вторични суровини да го продаде за скрап. То за друго и не става. Онзи пък отдолу пише за „сдържана красота и елегантност!“?!?!? Вече така ли им викат на грозните коли, че са със сдържана красота и елегантност! Баси смешника си! Имам, чувството, че и едно ла.йно от ВАГ да ти сложат в чинията ще го изядеш и ще кажеш, че е вкусно. Нали е от ВАГ...
  • #8
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    БАси, тук все едно си в show-room-а на ВАГ. Яко обработка.
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ще може да се плаща от него и ще има електронен ключ с който ще упълномощени лица ще го карат. Мале какво източване на карти и крадене на пасати ще падне хихи
  • #6
    17 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Прекрасен автомобил! След седана на пасат 5.5 , 7,8 и този са блестящи примери за сдържана красота и елегантност!
  • #5
    14 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Това е първото поколение на Пасат, което е елегантно и красиво. Вози меко, но стабилно, приятен е за каране, широк вътре, с качествени материали, поразително богат избор от оборудване, тих, не друса, не трака, всичко работи плавно, добър избор от двигатели. Само липсата на истински автоматик разваля впечатлението.