Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

VW пести пари с новия Passat за Америка

Седанът е на старата платформа и с досегашния двигател

VW пести пари с новия Passat за Америка

Компанията Volkswagen използва изложението в Детройт, за да представи новото поколение на седана Passat за Северна Америка. Моделът обаче трудно може да бъде определен като „нов”, тъй като е изграден на платформата на предшественика си.

Заради икономия на средства, инженерите на марката са решили да не използват платформата MQB за модела. Дизайнът също изглежда познат, тъй като до голяма степен повтаря този на новото поколение на VW Jetta, представено преди година отново в Детройт. Седанът е получил голяма решетка на радиатора, която визуално е обединена със стандартните светодиодни фарове.

VW Passat

Под капака на новия Passat е поставен досегашният 4-цилиндров бензинов мотор с обем 2,0 литра и мощност 176 к.с. Той все пак е преработен, като въртящият момент е увеличен от 250 на 280 Нм. Двигателят работи в комбинация с 6-степена автоматична скоростна кутия. Инженерите на Volkswagen са поставили нов електронен блок за управление на силовия агрегат и модернизиран хидротрансформатор. От гамата отпада 3,6-литровият V6.

В списъка с допълнително оборудване влизат система за следене на „мъртвите” зони, функция за автоматично внезапно спиране с разпознаване на пешеходци, адаптивен круиз-контрол и система за следене и поддържане на лентата на движение.

VW Passat

Що се касае до европейската версия на новия Volkswagen Passat, то тя ще бъде представена в началото на февруари, като ще се произвежда в завода в Емден (Германия). Засега от компанията твърдят, че моделът ще получи „иновационни спомагателни системи за управление нова светодиода техника”. За автомобила е предвидена и модернизирана мултимедия с разширени възможности.

Снимки: Volkswagen

 

0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    по-лошото е скъпа ширпотреба!
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В Германия голфа почва от 19300 евро, докато Аурис - от 23290. Кой е евтина ширпотреба е повече от очевидно.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Глупости говориш.
  • #3
    5 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    VAGенски дженди, в ГАЙропата най-караните коли са Поло, Клио и Гоуф. Сам си прави извода що за потребители са европейците щом карат такива табуретки! В ГАЙропа властва шовинизма и робуването на марки. Немеца знае, че като си вземе намска бракма няма да излиза от сервизите, но си я купува, защото уж била немска, а тя всъщност китайска, сглобена от днерджии в Германистан.
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Съгласен. Пасатора за САЩ е слаба бира сравнение с европейския. Цял заден мост, атмосферни мотори, по-евтини пластмаси. Единствения плюс че вътре е по-широк. Американци бате!
  • #1
    12 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нали трябва да се съревновават с ширпотреба като Тойота. Тук в Европа средностатистическият потребител е много по-образован и затова Тойота и подобните и правят символични продажби.