IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

VW показа обновения Passat за Европа

Моделът е получил по-мощни мотори и системи за полуавтономно движение

VW показа обновения Passat за Европа

На специално мероприятие в Хамбург компанията Volkswagen представи официално обновения Passat, който ще се появи на пазара в Европа в края на лятото. За разлика от модела за САЩ, показан през януари в Детройт, европейският Passat е построен на платформата MQB и е оборудван само с турбомотори.

Промените в дизайна не са много, като са засегнали предимно предната броня. Във всички нива на оборудване моделът ще се предлага с матрични светодиодни елементи, като те ще бъдат стандартни или адаптивни. Задните светлини също са променени, като при натискане на спирачката те не увеличават яркостта си, а променят вида си.

VW Passat

В салона на обновения Passat се е появил нов цифров приборен панел с подобрена графика, както и обновена мултимедия с голям избор от онлайн-сервизи и развлекателни приложения. Благодарение на нея, водачът може да си пазарува от разстояние, като плаща за паркиране, например. Освен това, системата позволява постоянно наблюдение на системите на автомобила, както и използване на електронния ключ от други хора, които трябва да бъдат упълномощени от собственика.

VW Passat

За модела вече се предлага и цял набор от асистенти на водача, които немците са обединили под суббренда IQ.Drive. С тяхна помощ Passat става полуавтономен, като може самостоятелно да се движи по магистрала, да поддържа зададена скорост и да завива, като следи маркировката. Също така, системата позволява на автомобила автономно движение в задръствания.

В окачването на машината са се появили адаптивни амортисьори с настройки, подобни на тези на VW Arteon. От гамата двигатели отпада 1,4-литровият TSI със 150 к.с., който е заменен от 1,5 TSI със същата мощност. Бензиновата алтернатива са 2,0-литрови TSI със 190 и 272 к.с.

Предлагат се и няколко дизела – 1,6 TDI със 120 к.с., както и 2,0 TDI, развиващ 150, 190 или 240 к.с. Всички мотори отговарят на екологичния стандарт Евро-6.

VW Passat

Единствената версия, която ще продължи да използва 1,4 TSI мотор е „зареждащият” се хибрид Passat GTE. При него има и електромотор със 115 к.с., като съвкупната мощност на задвижващата система е 218 к.к. Само на ток тази модификация изминава до 70 км по цикъла NEDC.

Снимки: Volkswagen

 

0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 4 rate down comment
    lordlosh ( преди 7 месеца )
    Пежото прави този дизайн да изглежда като остарял. Ако сравниш интериора на Пежото и на Пасата и се чудиш тоя пасат с 5г. по-стар ли е или ? Пежото съчетава хем sporty look, така и elegance, колата откъдето и да я погледнеш изглежда брутална. Предизвиква емоция във всеки един момент, нещо което липсва при Пасата.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 7 месеца )
    Двигателите няма да ги коментирам с конглокентите, защото казах, че са им мощни, уж харчат малко, но са много чупливи. Обаче, като дизайн, Мондео е къде, къде по-красиво като екстериор, там интериора му куца примерно. Новият Талисман смея да кажа, че и отвътре и отвън изглежда по-добре и вади емоция, като се види, нещо което липсва при Пасата. И стигаме до 508-цата, която като външен и вътрешен вид, е буквално убиец на тоя Пасат. Изобщо няма база за сравнение.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 7 месеца )
    Та да в това са еталон със сигурност. Факт е, че другите в класа - Пежо, Форд, Хюндай, Киа и т.н. не вадят за масовите си двигатели такива мощности, ама и двигателите им не са за смяна на бутала на 100хил. или както колегата каза дюзи. ДСГ-тата са уникални, ама са яко чупливи и те. Съединителите на повечето им ръчки пък не държат и 100к. И редовно ебават клиентите, че те са виновни и отказват гаранции.
  • #21
    0 rate up comment 2 rate down comment
    lordlosh ( преди 7 месеца )
    Обаче стигаме до проблема с предницата, която за мен е по-грозна от пре-фейс версията. Защо решиха на всички нови модели да ги правят така не знам. Новата Джета ми е също толкова грозна и предпочитам старата. Не ме кефи тоя дизайн на предниците им и това си е. Някакво недоизпипано ми е и абсолютна никаква емоция няма. Другият факт е, че вадият мощни двигатели, "уж" хващат нормативи, ама това са глупости. И другият проблем е, че двигателите им не държат и на малки км. правиш скъпи ремонти.
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 7 месеца )
    По-скоро страшно много хора между 30-50г. ги карат. Аз лично след 20-тата си годишнина спрях да харесвам коли, на които им липсва елегантността, тип повечето БМВ-та. Сега новите са друга бира. Така, че всичко си е до човек и какво му харесва. Сега детайлно по колата. Реално интериора е на годинки, но е доста елегантен, функционален и изглежда добре и през 2019. Задницата на колата е добра и фейк накрайниците за ауспусите са направени добре. :Д
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 7 месеца )
    По принцип VW си променят леко дизайна, понеже смятат, че е на високо ниво и нямат нужда да го променят напълно. Следват си дадена линия, в което няма нищо лошо. За мен при Голф им се получава много добре. Със сигурност 6-цата е по-красива от 5-цата и отвътре и отвън, а 7-цата по-красива от 6-цата. Коли в тоя клас гонят предимно елегантност, не спортна визия, не знам откъде ги бълвате тия глупости с пенсионерите. Такива коли масово се карат от бизнес класа хора.
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Е ти па как можа да го кажеш тва бе сега щи обяснят те какво значи немска пестеливост и подреденост и как всъщност стигаме до извода че Сувуршенството не трябва да се променя.Познато нали девиза на Лада.Аз откога казвам че немските пияници са западните рушняци некадърни крадливи и нагли.Само бой през пръстите до счупване ще охлади наглите им мераци на тези бо.луци!
  • #17
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Този интериор е като машина на врметео - връща ни поне 15 години назад във времето. Този интериор можеше да мине за съвременен 2000 г. и по-отдавна. Дръжките на вратите не са ги пипнали от Голф 1 и Пасат B2,специално проверих. Скоростният лост прилича на флакон дезодорант Rexona, а таблото изглежда като табло на стар модел кола,а не на най-нов.
  • #16
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Този напън на ВАГ , ако го сложим до новото Пежо 508 ще изглежда като катафалка . Ужасно скучен , безличен и старомоден дизайн .
  • #15
    5 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Най-скучната и безлична кола в класа. Всяка КИА и Хюндай Соната са класи по-динамични и качествени от тази безлична кола,да не говорим за класни автомобили като Тойота Авенсис, Мазда 6 и Хонда Акорд.