Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Как се промени 7-ата серия на BMW през годините

Представителната лимузина измина дълъг път, преди да стигне дотук

7-ата серия на BMW е един от символите на луксозните автомобили от края на 60-те години до днес, като формулата за максимален комфорт, скорост и динамика не се променя, а само начините, по които се стига до тях. Проследете развитието на флагмана на BMW и обърнете внимание как растат „бъбреците” на радиаторната решетка през годините.

0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Еах ти охлаждането ще да е. Други автомобили защо нямат големи радиаторни решетки?
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    до тоя дето е написал поста , бъбреците растат защото това са РАДИАТОРНИ РЕШЕТКИ , а не декорация, за последния двигател 6.6 битурбо с 610 к.с. , и за 4.4. битурбо 530к.с. трябва сериозно охлаждане . Ей разбирачи .....направо цялата държава е пълна със специалисти.
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Добри са "баварците" - спор няма, тия дето виждат варели и кенеВи, явно това карат! А кога ще покажете и S-klasse през годините!?!
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    От истинска красива кола....,как стигна до:....- Скрап с електроника
  • #6
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Трансформацията от кола до ***...
  • #5
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    ко ви пука с класи бенвета все кошници разни пара да има нова да е колата туй то бенве ауди мерц да не съ разваля там даже и на опелче така новичко жипче съм навит кораво економи двигателчее че нундай може не видите ли че вече са почти еднакви колите ко няаа сас състезавам по изгърбената магистрала то камери навсекъде полиция зако мий некой самолет де гори като змей горянин и дет всичките селяни да ми завиждат абе нова кола и ово стандарт селските пръчки грамадански седмици с класи в историята
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Много са добри, но не могат да бутнат S-класата от трона.
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Най-яка е Е38. Също така имате грешка - не 750 е топ версията, а 760IL.
  • #2
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    последния го осра ха малко, предподледният е най-добре изглеждащият.
  • #1
    12 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Как се е променило става все по-толупест кло.ет тежащ 2.5т и с уещане за управление на варел.