IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bugatti Veyron Super Sport – 1200 к.с. и 434.2 км/час

Вече ви информирахме за новата лимитирана серия на Bugatti Veyron 16.4, наречена Super Sport.

Bugatti Veyron Super Sport – 1200 к.с. и 434.2 км/час
От фирмата я представиха в неделя, като доказаха, че това е най-бързата, най-леката, и най-мощна серия от суперавтомобила, произвеждана досега. 



Veyron 16.4 Super Sport е с каросерия изцяло изработена от карбон, турбодвигателят е с 16 цилиндъра и предлага мощност от 1 200 к.с, което е със 199 к.с. повече от стандартния модел. 

През отминалия уикенд от Bugatti показаха новата серия Super Sport на изпитателната писта на VW Group, Ehra-Lessien, в близост до Волфсбург. 



„В присъствието на хора от Немската агенция за техническа инспекция на автомобилите (TÜV), както и пред представители на Книгата на рекордите Гинес, Super Sport успя да постигне максимална скорост от 434.211 km/h” се казва в официално съобщение на фирмата до медиите. 



Пилотът на автомобила, Pierre Henri Raphanel, отчита максимална скорост от 427, 933 km/h при движение по пистата от юг на север и 434, 211 km/h при движение от север на юг. Заради безопасността на водача, при серийната версия максималната скорост ще бъде ограничена до 415 км/час. Да напомним, че стандартният Veyron има максимална скорост от 407 km/h. 



Какви са промените при Veyron 16.4 Super Sport, позволяващи му постигането на подобни екстремни скорости? Експертите от Bugatti са започнали с модернизиране на двигателя с 16 цилиндъра и работен обем 8.0 литра. Обновени са четирите турбини, като са удължени, добавен е нов и по-голям интеркулър. Така мощността е достигнала 1200 к.с., а максималния въртящ момент вече е 1500Nm (при стандартния модел 1250 Nm). 



От фирмата не публикуват данни за ускорението от място до 100 км/час, но се очаква то да е малко по-добро от това постигано от стандартния Veyron 16.4 - 2.2 секунди. 

Променено изцяло е окачването, като са добавени нови пружини и стабилизатори, както и изцяло нови шокови абсорбери. От Bugatti твърдят, че това помага Super Sport да може да поеме натоварване от 1.4 G (при стандартния Veyron тази стойност е 1.25 G). 



Super Sport има каросерия направена изцяло от карбон и фибростъкло, което позволява тази версия да е по-лека от оригиналната. Оцветеният черно и оранжево Super Sport предлага редица промени в екстериора. 



На покрива се виждат две тръби във формата на фунии, отвеждащи въздуха до двигателя, отворите за въздух в предната част са уголемени и удължени, променено е отделението за двигателя. Различна е и задната броня, в която е интегриран двоен дифузьор, а накрайниците на ауспуха са разположени по средата. 



Super Sport е също и с променен интериор. Официалното представяне пред широка публика на новата серия на Bugatti Veyron ще стане в средата на август, в Калифорния на Pebble Beach Concours. 


0 от 500
  • #52
    7 rate up comment 2 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Добре пич!О.К. !Бъди здрав!:http://pics.data.bg/categories/1/общи/0f4e2ce601187065e1d298c175f6dbd2/img_257539_423005_b
  • #51
    13 rate up comment 1 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Под стара кола разбирай:-McLdren F1:v12 obem-6,1kc:627km-372+0-100 za 3,2 cekLotus Esprit v8 Sportobem-3,0kc:382km-320+0-100 za 3,8 cekDe Tomazo Pantera GT5 Sv8obem-5,7kc:450km-300Колкото и да са стари тези легенди,са потресаващи и са останали като нарицателно за автомобили и са увековечили себе си и създателите си!Почетени са с"червена точка",за принос към културното наследство за човечеството-Пантерата и Лотуса!Прави сметка колко да си пъргав,да ги минеш!0-100 za 4,5
  • #50
    15 rate up comment 0 rate down comment
    777 ( преди 15 години )
    ОК - да се уточним - всеки има право на мнение, не ти налагам своето, но не съм съгласен и с твоето!П.П.Бил съм в Австрия - в Германия не съм бил, но предполагам, че гледката е подобна.
  • #49
    13 rate up comment 3 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Не си ме разбрал приятелю!Как ще кажа,че Бугатито е тромаво!Опазилме господ от скверни слова....:)Ходил ли си в германия?Дадох ти пример занай широките и най демократичните магистрали по света!!!Та ако се подгонят на магистрала,...,и там вече движението е натоварено,всеки бърза,много коли,мисълта ми е,че Маккларън е по повратлив.Ще успее в навалицата,пък камо ли на завои и тесниулици!Няма улици без коли!!!А за какво ти е Вейрон?-само за писта!?!Ако ще меминава стара кола из улиците?!?
  • #48
    13 rate up comment 0 rate down comment
    777 ( преди 15 години )
    Относно ника ти - моето Ауди имаш в предвид, нали ;)
  • #47
    5 rate up comment 11 rate down comment
    777 ( преди 15 години )
    Забога, човече, чуваш ли се какви глупости дрънкаш!?!?! - ИЗКАРА БУГАТИТО ТРОМАВО!!!Стига с тия клипове, но дори и да се съгласим, че видяното е истина, то Макларъна вече бе постиганал максимума на потенциала си - а Буги тепърва се развиваше!Вервай ми - искам да съм най-бързия на магистралата! По твойта логика всички любители на гонките да караме Хонди ли? - вярно, че никой немаше да ми взима старта, но ще ми е доста гадно да гледам задниците на вектри и голфове по магистралата...
  • #46
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Васко до ........... ( преди 15 години )
    Стига!Имаш някакъв скрит или открит проблем.Досади ни на всички.
  • #45
    14 rate up comment 5 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Много добре си го подбрал!Браво!3км McLaren F1 водеше,и чак на края Veyron-на го изпревари-НО!Не забравяйте,на магистрала,кой ще те чака да се разгонваш и да набираш скоростдо бескрай!В Германия ще те засечат и ще повикат полиция,ако им светкаш да типравят място!А както видяхме на Veyron-на му трябва много време и място!Не става!Само за показ и писта е...А McLaren F1 е пригодна кола и за магистрала-бързо задминава,не се пречкаповратлива и изчезва!А ето моя погледза Veyron и седан: http://pics.data.bg/categories/1/общи/ca15489bac264f7f2544d9f6024e62f9/тгэи4яhttp://pics.data.bg/categories/1/общи/35b65ff0d47a24f6dd18e81223de2fa2/bgd
  • #44
    11 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    чове мисля че на теб мозака ти нещо мирише:))каква е тази параноя на всеки 2ри коментар се за няакави миризми говорисш хахах не си у ред:))Ааа иначе Бугатито си е супер :) Но пък чак да е инженерно чудоо:))Примерно вaпросниат ССЦ постига своите 1300к.с. и 415 си км.ч .от 8цилидара с 2 турбо компресора а на Веронат му триабват 16цилиндара и 4турбо компресора:)) от това се предполага че и разходат на гориво ще е доста по голям:)незнам колко гори ССЦ но Верон със сигорност гори над 100 на 100 :))аа това далееч не е нормално за сериен автомобил по скоро е нормално за драгстер :))а при драгстерите има и мног по зверски изцепки на мощност и скорост :))но пак от бугати просто са успели да монтират този драгстер в мног лъскава опаковка наистина колата е много шик но за жалост той ти стува над 2 милиона долара да не говорим за издръжката след това :)) ССЦ определно е по на далавера ама е мноого грозен да му се невиди... :)
  • #43
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    на писта дали ще върви това бугати???или ???само направо...