IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bugatti Veyron Super Sport – 1200 к.с. и 434.2 км/час

Вече ви информирахме за новата лимитирана серия на Bugatti Veyron 16.4, наречена Super Sport.

Bugatti Veyron Super Sport – 1200 к.с. и 434.2 км/час
От фирмата я представиха в неделя, като доказаха, че това е най-бързата, най-леката, и най-мощна серия от суперавтомобила, произвеждана досега. 



Veyron 16.4 Super Sport е с каросерия изцяло изработена от карбон, турбодвигателят е с 16 цилиндъра и предлага мощност от 1 200 к.с, което е със 199 к.с. повече от стандартния модел. 

През отминалия уикенд от Bugatti показаха новата серия Super Sport на изпитателната писта на VW Group, Ehra-Lessien, в близост до Волфсбург. 



„В присъствието на хора от Немската агенция за техническа инспекция на автомобилите (TÜV), както и пред представители на Книгата на рекордите Гинес, Super Sport успя да постигне максимална скорост от 434.211 km/h” се казва в официално съобщение на фирмата до медиите. 



Пилотът на автомобила, Pierre Henri Raphanel, отчита максимална скорост от 427, 933 km/h при движение по пистата от юг на север и 434, 211 km/h при движение от север на юг. Заради безопасността на водача, при серийната версия максималната скорост ще бъде ограничена до 415 км/час. Да напомним, че стандартният Veyron има максимална скорост от 407 km/h. 



Какви са промените при Veyron 16.4 Super Sport, позволяващи му постигането на подобни екстремни скорости? Експертите от Bugatti са започнали с модернизиране на двигателя с 16 цилиндъра и работен обем 8.0 литра. Обновени са четирите турбини, като са удължени, добавен е нов и по-голям интеркулър. Така мощността е достигнала 1200 к.с., а максималния въртящ момент вече е 1500Nm (при стандартния модел 1250 Nm). 



От фирмата не публикуват данни за ускорението от място до 100 км/час, но се очаква то да е малко по-добро от това постигано от стандартния Veyron 16.4 - 2.2 секунди. 

Променено изцяло е окачването, като са добавени нови пружини и стабилизатори, както и изцяло нови шокови абсорбери. От Bugatti твърдят, че това помага Super Sport да може да поеме натоварване от 1.4 G (при стандартния Veyron тази стойност е 1.25 G). 



Super Sport има каросерия направена изцяло от карбон и фибростъкло, което позволява тази версия да е по-лека от оригиналната. Оцветеният черно и оранжево Super Sport предлага редица промени в екстериора. 



На покрива се виждат две тръби във формата на фунии, отвеждащи въздуха до двигателя, отворите за въздух в предната част са уголемени и удължени, променено е отделението за двигателя. Различна е и задната броня, в която е интегриран двоен дифузьор, а накрайниците на ауспуха са разположени по средата. 



Super Sport е също и с променен интериор. Официалното представяне пред широка публика на новата серия на Bugatti Veyron ще стане в средата на август, в Калифорния на Pebble Beach Concours. 


0 от 500
  • #62
    12 rate up comment 3 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Тъкмо приключвах и те видях.Ще ти кажа с тъга приятелю:-само в България,говориш само за България,а щом го мислиш,значи не си много склонен и ти да даваш предимство!Отиди и карай с това мислене в Холандия;Белгия;Германия;Австрия;Дания,че дори и Чехия;Унгария и нормалните страни-та да се видиш в приключение с властта!!!Както не виждаш,така от нищото ще изникнат полицаи.Така,че само в българия и всички диви страни!И Робските разбира се!С мъка ти го казвам....
  • #61
    10 rate up comment 2 rate down comment
    azzzz ( преди 15 години )
    i te taka...ne6to drugo tazi toqga vaob6te ne si zaslujava parite ili gre6a??za tolkova pari kakvi ne6ta moje da si pora4a 4ovek zaebi...
  • #60
    4 rate up comment 8 rate down comment
    shofior ( преди 15 години )
    Само за информация на тези, които пишат че цъкат ляв мигач и всички спират, а и другите да знаят...МИГАЧА НЕ ДАВА ПРЕДИМСТВО!
  • #59
    11 rate up comment 1 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Колега,да си ми жив и здрав,ама нали пиша на Български!Виж какво съм ти писал:-"За САЩ и то тези магистрали с"ляв пропуск"са кът"Има 5 или 6 магистрали в САЩ с "ляв пропуск"-Плащаш целогодишно и караш на воля!Под 180 км е забранено да се кара и който не е платил!Мисля,че знаеш!За там е Вейрона.А като си бил в Германия,защо тогава ми"пробутваш"това за лявото платно?!?Или ме пробваш :)...Да няма ограничение на скоростта,но който даде ляв мигач,той е Господ!Значи знаеш?
  • #58
    5 rate up comment 6 rate down comment
    ADR ( преди 15 години )
    4г. в Майнц и 3г. съм работил в BASF и знам точно къде и как е . В САЩ да ти кажа ,че ако вдигнеш 130км. и ще те спрът веднага.
  • #57
    6 rate up comment 2 rate down comment
    ADR ( преди 15 години )
    Ти си разбивача на класацията, най-неграмотния драскач в този сайт:"мозака","няакави","говорисш","у ред","вапросниат", "8цилидара","Веронат","триабват","незнам",разходат и т.н. ти нямаш една вярна дума бе. И само ,за да не ти се смеят и другаде на слабите познания, Вейрон има разход градски 40л. Много си зле човеко. Чакай да чукна на дърво. И не си слагай толкщова плюсчета, защото едва ли някой би хвалил , *** и то без познания на колите.
  • #56
    8 rate up comment 3 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Изморих се и греша...Каквато и кола да караш,с колкото и километра да караш,аз дам ли ляв мигач,сидлъжен да ме пуснеш!Ако ли не,ако засечеш някой,поне 20 германци вече са звъннали на полицията!Така се кара там-ГАЗ-СПИРАЧКА!така са възпитани-това е закон!Дори да си вдигнал 300,ляв мигач,спираш-минавам,после газ,пак триста-спираш ,пропускаш и пак газ!Ако ти харесва!А това е по сгодно за "М,ларън",по е зверско на старт!-В Германия не е за Вейрон!За САЩ и то тези магистрали с"ляв пропуск"са кът
  • #55
    13 rate up comment 2 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Приятелю не искам да спорим!С този си коментар,доказваш,че не си карал и стъпвал в Германия!Говориш за Америка-там има такива платна!В Германия,дори да караш най голямия таралясник,дадеш ли ляв мигач-дори да караш с 100 км-ЗАД ТЕБ ВСИЧКО УМИРА!-пропуска те,и тогава пак те задминава!!!Всвикнал си с диващината в България-караш в лявата лента и пибиткаш,и мигаш,все еедно си хванал господ за шлифера!-Не!-В Германия не пропуснеш ли,следващия завой си санкциониран!Така,че"М,кларън"-дръпва отмар
  • #54
    0 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Освен че си глупав си и неграмотен бе,виж какви ги бръщолевиш...отивам за пуканки ти продължавай,кажи за маймунката,***!
  • #53
    3 rate up comment 9 rate down comment
    ADR ( преди 15 години )
    В Германия ,за да се развартят тези коли, трябва да са само на аутобан, а там двете най-леви ленти никога не са заети и са именно за такива коли ,които карат с над 250км.ч. А там Вейрона ще изпотръшка всичко. А и не забравяй ,че освен супер-динамика и ненормална скорост Вейрон предлага супер лукс а при МС дори AirBag няма, обрана е отвсякъде. И не на последно място клипа с МС е с 1000к.с. Вейрон, а тоя тука с 1200, такъв ластик ще направи и ще изчезне,че McLar.. няма да знае къде се намира