IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bugatti Veyron Super Sport – 1200 к.с. и 434.2 км/час

Вече ви информирахме за новата лимитирана серия на Bugatti Veyron 16.4, наречена Super Sport.

Bugatti Veyron Super Sport – 1200 к.с. и 434.2 км/час
От фирмата я представиха в неделя, като доказаха, че това е най-бързата, най-леката, и най-мощна серия от суперавтомобила, произвеждана досега. 



Veyron 16.4 Super Sport е с каросерия изцяло изработена от карбон, турбодвигателят е с 16 цилиндъра и предлага мощност от 1 200 к.с, което е със 199 к.с. повече от стандартния модел. 

През отминалия уикенд от Bugatti показаха новата серия Super Sport на изпитателната писта на VW Group, Ehra-Lessien, в близост до Волфсбург. 



„В присъствието на хора от Немската агенция за техническа инспекция на автомобилите (TÜV), както и пред представители на Книгата на рекордите Гинес, Super Sport успя да постигне максимална скорост от 434.211 km/h” се казва в официално съобщение на фирмата до медиите. 



Пилотът на автомобила, Pierre Henri Raphanel, отчита максимална скорост от 427, 933 km/h при движение по пистата от юг на север и 434, 211 km/h при движение от север на юг. Заради безопасността на водача, при серийната версия максималната скорост ще бъде ограничена до 415 км/час. Да напомним, че стандартният Veyron има максимална скорост от 407 km/h. 



Какви са промените при Veyron 16.4 Super Sport, позволяващи му постигането на подобни екстремни скорости? Експертите от Bugatti са започнали с модернизиране на двигателя с 16 цилиндъра и работен обем 8.0 литра. Обновени са четирите турбини, като са удължени, добавен е нов и по-голям интеркулър. Така мощността е достигнала 1200 к.с., а максималния въртящ момент вече е 1500Nm (при стандартния модел 1250 Nm). 



От фирмата не публикуват данни за ускорението от място до 100 км/час, но се очаква то да е малко по-добро от това постигано от стандартния Veyron 16.4 - 2.2 секунди. 

Променено изцяло е окачването, като са добавени нови пружини и стабилизатори, както и изцяло нови шокови абсорбери. От Bugatti твърдят, че това помага Super Sport да може да поеме натоварване от 1.4 G (при стандартния Veyron тази стойност е 1.25 G). 



Super Sport има каросерия направена изцяло от карбон и фибростъкло, което позволява тази версия да е по-лека от оригиналната. Оцветеният черно и оранжево Super Sport предлага редица промени в екстериора. 



На покрива се виждат две тръби във формата на фунии, отвеждащи въздуха до двигателя, отворите за въздух в предната част са уголемени и удължени, променено е отделението за двигателя. Различна е и задната броня, в която е интегриран двоен дифузьор, а накрайниците на ауспуха са разположени по средата. 



Super Sport е също и с променен интериор. Официалното представяне пред широка публика на новата серия на Bugatti Veyron ще стане в средата на август, в Калифорния на Pebble Beach Concours. 


0 от 500