IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M5 преминава последни тестове преди премиерата

След като стандартната версия на новата „петица” (F10) на BMW вече е на пътя, има по-малко причини да се крие с тежка маскировка новия M5.

BMW M5 преминава последни тестове преди премиерата
Най-новите шпионски снимки показват повече от „М” модела. M5 е с четири накрайници на ауспуха, променен дизайн на предната и задна брони, изцяло нови външни огледала и нов набор от лети джанти. 



Говори се, че покривът на колата и капакът на багажника й са изработени от карбон, но това няма как да бъде проверено от тези шпионски снимки. Както вече сме ви информирали, новият M5 на BMW ще бъде първият, който получава турбодвигател. Това ще е нова версия на познатия от X5 M и X6 M V8 с обем 4.4 литра би-турбо, който ще замени V10 монтиран на сегашния модел. 



Все още няма официални данни за новия двигател, но се говори, че при M5, агрегатът V8 ще предлага повече от 555 к.с. и максимален въртящ момент 680Nm, както е при X5 M и X6 M. Споменава се мощност от около 600 к.с. Ако това се окаже вярно, новият двигател ще бъде не само по-мощен, по-компактен и по-лек, но и значително по-ефективен от сегашния V10. 



Разходът на гориво и вредните емисии CO2 ще бъдат намалени и чрез технологията EfficientDynamics, включваща системата start & stop, както и електронно управлявани „клапи” в предната част, които могат да се затварят за да се подобри аеродинамиката, Brake Energy Regeneration (система за регенериране на използваната от спирачката енергия) и Electric Power Steering (електрически усилвател на волана). 

Наред с новия двигател V8, F10 M5 ще получи и модернизирана версия на използваната от ВWM M3 трансмисия със седем степени и два съединителя (DCT), но ще има и версия с механична трансмисия с шест скорости. 

Както и при актуалния модел, и при новия ще има промени в окачването, спирачките и кормилната система, за да се подобри поведението на пътя на новия M5. 

Премиерата на новото BMW М5 ще бъде по време на автомобилния салон в Париж през септември, а продажбите в Европа ще започнат още преди края на тази година.  
0 от 500
  • #41
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Аз не съм толкова пристрастен. И не съм фен на ВАГ... От цялата им група ми харесват само Passat CC, Phaeton и всички модели на Ауди (без А3, А2 и А1) , Ламборгини, Порше, Бугати и Бентли... Или може би ти не ги харесваш ? :D Пристрастни са всички назад в коментарите, които казват, че едната или другата кола (М5 или RS6) "не струва" или "е ***" ... Аз просто пуснах моя си коментар за да покажа че М5 закъсня доста годинки с турбо мотора си, за да отворя очите на най-големите БеЕмВисти :D
  • #40
    4 rate up comment 0 rate down comment
    цветан ( преди 15 години )
    турбо моторите навлезнаха защото са по икономични и са с по голям въртящ момент мерцедес първи слага турбо а на ауди моторите не се знае дали са открили дирекното впръскване ти с бмв ги сравняваш... иначе пак казва не е лошо 4х4 за хора които не могат да карат *** най спортния модел да ти е комби няма как да харесвам това
  • #39
    5 rate up comment 12 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Далеч си от истината, как мислиш че една компания ще реши да промени цялата си политика за спортните коли точно заради един модел на Ауди. Много повече неща налагат слагането на турбо, като високите екологични стандарти и правенето на по малки по обем двигатели, което наложи почти масовото турбиниране на колите, дори в компактния клас. Ако ви питат вас феновете на Ауди земята се върти благодарение на ВАГ, всичко идва от тях и Господ. Сериозно човек като ви чете писаниците,то бива пристрастност..
  • #38
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Това го писах защото шефовете на БМВ (и повечето им фенове) са твърдоглави *** и щяха да продължат да използват атмосферните си мотори ако не беше RS6. Това е и най-хубавото на конкуренцията - купувачите печелят от постоянното подобряване и поевтиняване...Аз и преди съм казвал - жена без ц**** и кола без турбо не стават :DИначе обявите ги давам в мобиле.де по навик щото знам швабски... :)
  • #37
    5 rate up comment 9 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Добре де това за турбо моторите е ясно. Всеки знае че се 'тунинговат' по лесно заради турбината. Не знам каква точно ти е идеята при сравняването на 2те коли. РС6 е по бързо stock и серийно турбинирано, M5 а атмосферен с доста по малка мощност и при тунинга е слагано турбо допълнително, за това и цената е такава. Ако доказваш че напилено М5 е доста по скъпо от напилено РС6 то тва е ясно, ама какво от това? Тук никой не е тръгнал да си ги купува. Знам че си наясно с обявите в mobile.de ;)
  • #36
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    В това се изразява най-голямото предимство на турбо моторите: евтиния тунинг.
  • #35
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Защото резултатите на двата тунинга са съпоставими. И двата достигат 730-750 коня и 700 нютонметра (за БМВ-то) и 785 нютонметра за РС6... М5 има по-висока макс.скорост заради по-добрата аеродинамика и задното предаване. Искам да кажа че при RS6 MTM за много много много по-малко пари получаваш почти същото като М5 Hurricane. В това се изразява най-голямото предимство на турбо моторите.
  • #34
    5 rate up comment 9 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    За какво сравняваш цената на 2 тунинг пакета без да уточняваш какво включват? Както каза колегата при Hurricane всичко е сменено почти, а този 'тунинг' на MTM е просто козметичен в сравнение с него. Плюс тва G-Power > MTМ.
  • #33
    4 rate up comment 7 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    vig sega za edno i sy6to ne6to govorim mai ama kakto i da e M5 G-Power Hurricane e izcqlo karbonov !!! podmeneno e oka4vaneto ,spira4kite,prerabotena e kutiqta i dwigatelq (butala bieli valove i tn.) pri RS6 sa smeneni samo turbinite i e s preprogramirano ECU... zatova razlikata e takava ! vij cena na edin performans kit na BREMBO samo kolko struva i stava qsno za6to G-Power e tolkova skyp !
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    цветан ( преди 15 години )
    дам за сметка на това аудито и без това не излиза от сервизите към 8000 евра си пригответе 300 000 за ремонти