IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M5 преминава последни тестове преди премиерата

След като стандартната версия на новата „петица” (F10) на BMW вече е на пътя, има по-малко причини да се крие с тежка маскировка новия M5.

BMW M5 преминава последни тестове преди премиерата
Най-новите шпионски снимки показват повече от „М” модела. M5 е с четири накрайници на ауспуха, променен дизайн на предната и задна брони, изцяло нови външни огледала и нов набор от лети джанти. 



Говори се, че покривът на колата и капакът на багажника й са изработени от карбон, но това няма как да бъде проверено от тези шпионски снимки. Както вече сме ви информирали, новият M5 на BMW ще бъде първият, който получава турбодвигател. Това ще е нова версия на познатия от X5 M и X6 M V8 с обем 4.4 литра би-турбо, който ще замени V10 монтиран на сегашния модел. 



Все още няма официални данни за новия двигател, но се говори, че при M5, агрегатът V8 ще предлага повече от 555 к.с. и максимален въртящ момент 680Nm, както е при X5 M и X6 M. Споменава се мощност от около 600 к.с. Ако това се окаже вярно, новият двигател ще бъде не само по-мощен, по-компактен и по-лек, но и значително по-ефективен от сегашния V10. 



Разходът на гориво и вредните емисии CO2 ще бъдат намалени и чрез технологията EfficientDynamics, включваща системата start & stop, както и електронно управлявани „клапи” в предната част, които могат да се затварят за да се подобри аеродинамиката, Brake Energy Regeneration (система за регенериране на използваната от спирачката енергия) и Electric Power Steering (електрически усилвател на волана). 

Наред с новия двигател V8, F10 M5 ще получи и модернизирана версия на използваната от ВWM M3 трансмисия със седем степени и два съединителя (DCT), но ще има и версия с механична трансмисия с шест скорости. 

Както и при актуалния модел, и при новия ще има промени в окачването, спирачките и кормилната система, за да се подобри поведението на пътя на новия M5. 

Премиерата на новото BMW М5 ще бъде по време на автомобилния салон в Париж през септември, а продажбите в Европа ще започнат още преди края на тази година.  
0 от 500
  • #101
    0 rate up comment 0 rate down comment
    azzz ( преди 15 години )
    mnoo qsno i podrobno kazano dano te razberut tez pi4ove...:))
  • #100
    1 rate up comment 1 rate down comment
    :D ( преди 15 години )
    Хаха моята трошка вече кара над 250-300К километра, твоя варел ако не се опраси на 150К затваряме с бай ти Петко. И виж дали не се слага на туарег.Айде със здраве, карай си VW-то с емблема на Ауди и си мисли че си най-великия на пътя.
  • #99
    3 rate up comment 0 rate down comment
    БМФ ( преди 15 години )
    Я по-добре пиши от WC-профилът си - оня с двете 0! Щото и тук пак си се объркал здравата:- 3.0TDI не се слага на VW;- маслото е 6л Х 50лв = 300лв;- филтър 30лв и труда за 50лв.Смяната в Германия е на 20000км за дизелите и 15000км за БГ.Колата все пак е в гаранция, за да ходя при бай ти петко "майстора" в гаражният му сервиз - там, където пребивават редовно "спецовете" като теб, със съответните си трошки...
  • #98
    0 rate up comment 2 rate down comment
    :D ( преди 15 години )
    Това не съм го писал аз, та тия 380 лева дето си дал са много, 15-20 лева филтър 70-80 лева 5 литра масло - към 100 лева демек - и работата 5 мин... набутал си се, ама за да има тарикати трябва да има и балъци, жалко че си от вторите, и го сменяй на 10К, защото VW моторите горат масло да не те изненада някаде лампичката :D
  • #97
    4 rate up comment 0 rate down comment
    БМФ ( преди 15 години )
    Смяната на маслото, което направих миналата есен на 15000км ми струваше в Порше-Запад точно 380лв. От които 50лв за труд.Е всички виждаме, че по този показател Audi съвсем не може да се мери с твоята /над/ 20 годишна лада ...))ПП И другия път - като пишеш от кенефния си профил, изписвай правилно 2-те нули...
  • #96
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Моканина ( преди 15 години )
    Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!
  • #95
    1 rate up comment 4 rate down comment
    :D ( преди 15 години )
    WC e lubimata ti marka 00 00 4e dori za dvama i nemi razpravqi 4e e s veriga smao smqnata na masloto na 3.0 TDI e 900lv. ami ti o6te ne si nawyrtql kilometri za smqna na masloto izvinqvai !!! da ima weriga ot zadnata starna na motora koeto za padmqmata dori na edin ottiga4 nalaga vadene na motora ! bezmislqno uslojnene motor ! celata e qsna edna ogromna suma za podryjka v serviz za vsi4ki nabutali se !
  • #94
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Nabludatel ( преди 15 години )
    Като ти гледаме "мнението" оставаме с впечатление, че по-скоро караш москвич или лада. То ладата нали е някакъв "фиат" все пак...
  • #93
    5 rate up comment 2 rate down comment
    БМФ ( преди 15 години )
    Ей "френд", WC-каквото си ти, се изписва с 00, а не като теб - ... Но като се има предвид "грамотността" на средния БГ бмф-карач, то и това дето си надраскал все е нещо.ПП Двигателят на А6 3.0TDI е с ВЕРИГА, не с ремък! Но пък откъде точно ти ще знаеш такива "подробности"...
  • #92
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hui ( преди 15 години )
    p;okjlkhh