IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M5 преминава последни тестове преди премиерата

След като стандартната версия на новата „петица” (F10) на BMW вече е на пътя, има по-малко причини да се крие с тежка маскировка новия M5.

BMW M5 преминава последни тестове преди премиерата
Най-новите шпионски снимки показват повече от „М” модела. M5 е с четири накрайници на ауспуха, променен дизайн на предната и задна брони, изцяло нови външни огледала и нов набор от лети джанти. 



Говори се, че покривът на колата и капакът на багажника й са изработени от карбон, но това няма как да бъде проверено от тези шпионски снимки. Както вече сме ви информирали, новият M5 на BMW ще бъде първият, който получава турбодвигател. Това ще е нова версия на познатия от X5 M и X6 M V8 с обем 4.4 литра би-турбо, който ще замени V10 монтиран на сегашния модел. 



Все още няма официални данни за новия двигател, но се говори, че при M5, агрегатът V8 ще предлага повече от 555 к.с. и максимален въртящ момент 680Nm, както е при X5 M и X6 M. Споменава се мощност от около 600 к.с. Ако това се окаже вярно, новият двигател ще бъде не само по-мощен, по-компактен и по-лек, но и значително по-ефективен от сегашния V10. 



Разходът на гориво и вредните емисии CO2 ще бъдат намалени и чрез технологията EfficientDynamics, включваща системата start & stop, както и електронно управлявани „клапи” в предната част, които могат да се затварят за да се подобри аеродинамиката, Brake Energy Regeneration (система за регенериране на използваната от спирачката енергия) и Electric Power Steering (електрически усилвател на волана). 

Наред с новия двигател V8, F10 M5 ще получи и модернизирана версия на използваната от ВWM M3 трансмисия със седем степени и два съединителя (DCT), но ще има и версия с механична трансмисия с шест скорости. 

Както и при актуалния модел, и при новия ще има промени в окачването, спирачките и кормилната система, за да се подобри поведението на пътя на новия M5. 

Премиерата на новото BMW М5 ще бъде по време на автомобилния салон в Париж през септември, а продажбите в Европа ще започнат още преди края на тази година.  
0 от 500
  • #71
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Защо си мислиш че задното е само за дрифтове? Намери някой и го помоли да ти даде да караш хубава кола със задно и ще разбереш за кефа за който ти говоря на дали може да се обясни. Аз карам 5ца и това е перфектната кола за мен, защото съм голям и не се събирам в малки гадни автомобилчета. Не съм си купил 5ца заради багажника но той е там и го има защото ще е смешно голяма кола без багажник. Като станеш мъж ще разбреш чара на голямата кола. Щом се кефиш на R8 значи си много далеч от този момент.
  • #70
    1 rate up comment 1 rate down comment
    .................... ( преди 15 години )
    http://vbox7.com/play:678d4de6 *** na *** vika li e mi6ok
  • #69
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Новата 5-ца е по-добра от сегашното/остаряло/ А6. Така ще е докато излезе новото А6...
  • #68
    3 rate up comment 4 rate down comment
    БМФ ( преди 15 години )
    Да ще се "кефиш" от типа "с вратите напред", но помисли малко - дали ТОЧНО това е "кефа" за един семеен седан с 5 врати и 500л багажник - не дай си Боже да е комби? И дали ще се "кефиш" така на мокро, сняг при положение, че тази кола е над 200хил ПАРИ, а канавката е тоооолкова близко...Нямам нищо против М-те, но ...твърде глупави са с това задно в РЕАЛНИЯ живот, sorry!
  • #67
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Бен, тогава мислим еднакво. Аз винаги съм бил против глупавите БМВ фенове каращи е36 бараките. Харесвам Ауди но просто гледам реално на нещата. БМФ приятелю искаш ли да пусна в YouTube едно нагласено видео как с една форд фиеста ще задмина ферари?В случая е нормално Аудито да бие защото е по мощно но както споменах аз да взема M5-цата да си се кефя, пък ти ме надминавай на драг рейс, защото американските драгстери ще бият всяко Ауди и БМВ но не би ги карал по пътя нали?
  • #66
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Боб Луц - легендарно име в автомобилния свят,бивш вице в GM, бивш търговски директор на БМВ и т.н. - пред "Ауто Билд" - 05.2010г.:"Днес Ауди и БМВ правят вълнуващи автомобили - за това и ги купуват. GM поизостана в последните години и по този показател сега е на нивото на Мерц"Като добавим,че Ауди значително превишава за първите 6 месеца на 2010г по продажби Мерц и е доста близо до БМВ, става ясно истината в думите на Луц.
  • #65
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Аз също казвам че новата Петичка е по-добра от А6. Прочети коментарите назад (цитат): ====="...което съвсем НЕ значи че НЕ харесвам БМВ... Напротив. Бих предпочел 1series и новата 5series пред А3 и А6. Аз просто гледам по-реално на нещата и не се прехласвам прекалено по нито една марка. " =====
  • #64
    3 rate up comment 4 rate down comment
    БМФ ( преди 15 години )
    Гледай бе *** анонимен! И пак говори за липса на дух и др. подобни...
  • #63
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Гледай пак: http://vbox7.com/play:9a3f2041 Според Джереми Кларксън R8 е по-добрата и по-забавната кола за дрифт от М3. Какво повече искаш... Иначе аз съм карал няколко месеца е36 316i и никога не съм казвал че някоя марка е "най-бързата и най-добрата"...
  • #62
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не ме разбирай погрешно R8 е прекрасна кола но аз сравнявам коли които мога да си позволя и по специално 5та серия и A6. Еми извинявай ама трябва да си *** да твърдиш че Ауди превъзходжа 5та серия с А6. Намери ми някъде ревю и сравнение на 2те коли където да кажат че Аудито е по добро - освен в цената.