IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M5 преминава последни тестове преди премиерата

След като стандартната версия на новата „петица” (F10) на BMW вече е на пътя, има по-малко причини да се крие с тежка маскировка новия M5.

BMW M5 преминава последни тестове преди премиерата
Най-новите шпионски снимки показват повече от „М” модела. M5 е с четири накрайници на ауспуха, променен дизайн на предната и задна брони, изцяло нови външни огледала и нов набор от лети джанти. 



Говори се, че покривът на колата и капакът на багажника й са изработени от карбон, но това няма как да бъде проверено от тези шпионски снимки. Както вече сме ви информирали, новият M5 на BMW ще бъде първият, който получава турбодвигател. Това ще е нова версия на познатия от X5 M и X6 M V8 с обем 4.4 литра би-турбо, който ще замени V10 монтиран на сегашния модел. 



Все още няма официални данни за новия двигател, но се говори, че при M5, агрегатът V8 ще предлага повече от 555 к.с. и максимален въртящ момент 680Nm, както е при X5 M и X6 M. Споменава се мощност от около 600 к.с. Ако това се окаже вярно, новият двигател ще бъде не само по-мощен, по-компактен и по-лек, но и значително по-ефективен от сегашния V10. 



Разходът на гориво и вредните емисии CO2 ще бъдат намалени и чрез технологията EfficientDynamics, включваща системата start & stop, както и електронно управлявани „клапи” в предната част, които могат да се затварят за да се подобри аеродинамиката, Brake Energy Regeneration (система за регенериране на използваната от спирачката енергия) и Electric Power Steering (електрически усилвател на волана). 

Наред с новия двигател V8, F10 M5 ще получи и модернизирана версия на използваната от ВWM M3 трансмисия със седем степени и два съединителя (DCT), но ще има и версия с механична трансмисия с шест скорости. 

Както и при актуалния модел, и при новия ще има промени в окачването, спирачките и кормилната система, за да се подобри поведението на пътя на новия M5. 

Премиерата на новото BMW М5 ще бъде по време на автомобилния салон в Париж през септември, а продажбите в Европа ще започнат още преди края на тази година.  
0 от 500
  • #51
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Slow ( преди 15 години )
    Формите продават, а този път BMW са се справили отлично с F 10
  • #50
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Щом работиш в автоМИНУНС, не мога да взема мнението ти насериозно. Не знам в колко града ги има, ама са автоМИНУС, наистина :)
  • #49
    4 rate up comment 0 rate down comment
    цветан ( преди 15 години )
    ами на работа съм :) а иначе ако ми покажеш ауди което бие порше или ферари на писта е сега ставам и се гръмвам като цяло в момента съм в автокъща преди бях в сервиз а преди в фирма за авточасти и то наи голямата аутоплюс и в сервиза на аутоплюс няма да ти казвам кво ставаше от аудита опашка кофти окачване 2.5тди най скапания мотор отделно новата а6 проблеми с електроника вече не държи цена е това е важно бмв означава качество не само бързина
  • #48
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Ти явно не си карал "правилното" 4х4 щом говориш за недозавиване... 4х4 с отношение на въртящия момент 50:50 (като стар джип) недозавива, обаче в момента спортните коли с 4х4 са с динамично разпределение на въртящия момент (най-често в полза на задната ос) и недозавиване няма. А това че в завоя със задно се влиза по-бързо е смешно. В момента единственото предимство на задното предаване е теглото. Иначе щом се занимаваш "с тва" сега що не си на работа :D
  • #47
    5 rate up comment 4 rate down comment
    цветан ( преди 15 години )
    и все пак ауди е на 100 години така че има историа
  • #46
    3 rate up comment 0 rate down comment
    цветан ( преди 15 години )
    а иначе тия статистики до стотни....няма лошо ама те са излишни дали ще си с АМГ М или РС навсеки светофар си капитан за съжаление на следващия обаче пак спираш и се оказва че и 4500 коня да е колата си редом до голфове вектри пасати и тнт..
  • #45
    3 rate up comment 2 rate down comment
    цветан ( преди 15 години )
    най бързите коли на писта са с задно освен че се дрифти помага да се зима завоя с много по висока скорост още по хубаво е и мотора да ти е отзад(порше ферари) а иначе 4х4 на писта страда от недозавиване но пък за рали е идеално като цяло 4х4 е по удобен вариант за ежедневието и българските условия но задното си е по спортно за мен поне. всичко е до вкус като цяло ауди се чупи повече гаранция ви давам тъй като с тва се занимавам.
  • #44
    3 rate up comment 2 rate down comment
    .................... ( преди 15 години )
    ama ti naistina si mn pros 6tom si vqrva6 4e i da ti se smeqt navsi4koto otgore hilqdi puti sum go kazval kara6 me pak da se povtarqm audi kato napravqt kola konkurentna na Mc laren F1 elate mi se obadete ti si nqkvo 15 godi6no lape deto halhaber si nqma ot istoriqta na tezi marki i navsi4koto otgore gluposti pi6e6 sme6nik
  • #43
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Цецо, RS6 има и версия седан... Не е казано че RS6 задължително е комби. Най-спортния модел е R8. А и 4х4 съвсем не е за хора, които "не могат да карат" (както ти се изрази)... Ти какво мислиш? Задното е по-доброто, защото с него се дрифти ли? :D Аз пък защо ли не съм виждал нито един профи състезател който кара на писта(за време) да дрифти по завоите(независимо с какво предаване е)... Може би защото така се губи време? Да.
  • #42
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    ... което съвсем НЕ значи че НЕ харесвам БМВ... Напротив. Бих предпочел 1series и новата 5series пред А3 и А6. Аз просто гледам по-реално на нещата и не се прехласвам прекалено по нито една марка.