IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова революционна платформа при група Fiat

Новата архитектура на моделите от група Fiat - Compact Global Modular Architecture, използвана при Alfa Romeo Giulietta и модифицирана за по-голямата Giulia, е ключова за бъдещето на групата.

Нова революционна платформа при група Fiat
Бъдещите модели на Fiat, Lancia, Alfa, Chrysler и Dodge ще разчитат на нея. В основата й са набор от модулни части, които ще позволят да се създават различни нови модели от компактен и среден клас. 



Новата архитектура ще бъде в основата на новото поколение на Fiat Bravo и ще преминава през целия моделен ред нагоре, до изцяло нови луксозни SUV автомобили. Същественото при новата конструкция е, че на нея ще може да се произвеждат автомобили с различна колесна база, но също така и с различна големина на следата. 

Наред с това, конструкторите от Fiat ще имат възможността при тази модулна платформа да избират между две дължини на предния превес и поне две базисни височини за челното стъкло на моделите, както и възможността да получат по-голямо място за колелата на SUV моделите. 

Новата модулна компактна платформа ще има обща за всички модели челна структура за поглъщане на евентуален удар. Когато трябва да бъде удължена, в нея може да се включи допълнителен модул между централната и задната й част. В зависимост от вида на автомобила за който ще се използва, предната й част може да се „моделира” с различни елементи, чрез които да се избира позицията на челното стъкло и захващането на предните врати. 

Елементите в задната част на модулната платформа позволяват да се „пренареждат” така, че да поемат колела с различна големина и да обслужват автомобили с различна колесна база. 

Според информацията от Fiat, всички автомобили използващи новата модулна платформа ще имат отпред окачване тип MacPherson, докато отзад може да е многораменно окачване или по-евтин вариант, в зависимост от модела.
0 от 500
  • #29
    7 rate up comment 0 rate down comment
    nikky ( преди 15 години )
    Винаги ми е била симпатична идеята за мошни и пъргави двигатели в сапунерка.
  • #28
    7 rate up comment 0 rate down comment
    alfa 155 ( преди 15 години )
    Много заблудени хора се мъчат да се аргументират в този форум.Алфа горяла повече,това е хубаво,ама така и не каза точните модели и че този пасат може само да диша прахта на алфата.Второто заблуждение,че видиш ли щом в някаква измислена американска класация,нямало двигатели на фиат,щото не стрували.Те освен ферари и мазерати друго не продват в САЩ.А това са продажбите направо си вкара авто-гол,типично изказване за голфаджия.Едно време и АМД64 беше по-добро от Пентиум 4,ама се не го би по продажби
  • #27
    5 rate up comment 1 rate down comment
    xaxa ( преди 15 години )
    7 дават бензините.Дизела е гориво има и такива дизелови мотори които го консумират,имам снимка на разхода ,но не смятам да убеждавам никой,важно е че аз съм доволен от своя автомобил.
  • #26
    13 rate up comment 0 rate down comment
    xaxa ( преди 15 години )
    Колега къде съм казвал че са скучни,дизайнера на моята алфа в момента работи за WV ,той им рисува аудитата.Не съм сравнявал Алфа с Ауди,нито съм казвал че Алфата е по-добра от някое Ауди.Не обръщай думите ми.Продажбите за 2009 са даже по ниски,но мен това не ме интересува ,ако бях кон с капаци щях да си купя ауди или Голф.Истината е че навлизаме в ненужен спор на тема Италианки срещну Немски возила което е безмислено,кой каквото му харесва да кара.
  • #25
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Шишарка, не че нещо, но двигателите на Хюндай са разработка на VM motori.Поинтересувай се кои са тези хора :)
  • #24
    2 rate up comment 9 rate down comment
    shisharkov ( преди 15 години )
    По въпроса - както казах и двете коли съм ги карал при еднакви условия - с климатик, на ръба на ограничението на скоростта или малко отгоре...А относно субективното ти мнение, виж продажбите на Алфа и на модел от Ауди или VW, направи пряко сравнение между динамичните характеристики на Алфа и Ауди, и ще разбереш защо Ауди се продават, а Алфа беше пред затваряне(колко коли са продали за 2009: Алфа (под 200 000) Ауди (близо 1 000 000) - явно само ти ги определяш за скучни)
  • #23
    2 rate up comment 9 rate down comment
    ахах ( преди 15 години )
    да,... а един мормот завиваше шоколад!Бре,бре,тази алфа толкова малко ти гори,че направо ти произвежда гориво!Произвежда ти,... главата бръмбари!147-цата на дълъг пат под 7 на 100 не пада,без натискане.
  • #22
    10 rate up comment 0 rate down comment
    xaxa ( преди 15 години )
    Нали се сещаш че повечето статии са платени,мисля че на интелигентен човек като теб му е ясно че Голф не е най-великия и добър автомобил на всички времена,ама постоянно се тръби...
  • #21
    12 rate up comment 2 rate down comment
    xaxa ( преди 15 години )
    Алфа 147 115 ,по каталог дават извънградски 4,7.Да ама аз го правя тоя разход като карам 140-170.Веднъж си направих експеримента да поддържам 120 по магистралата и 90 извънградски,като само поддържах скороста,по борд комп ми извади 3,8,склонен съм да не му вярвам на пълно ,но около 4 със сигурност.Имай предвид че алфата е 1350++ килограма,макар че не и личи,също така колкото и смешно да ви се струва като не си сменям въздушния филтър разхода скача с почти литър,та причини много има
  • #20
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Разхода ти е бил с 1.5л/100 по-голям при Алфата защото тя просто подтиква за спортно каране , а тъпия и скучен Пасат е безличен и пенсионерското каране си е типично при него. Алфата се кара с кеф , а Пасата по слухове и митове че бил много здрав. Все едно с него ще погребват собствениника вечен. Вагенщайн ползва дълго помпа-дюза защото самия Бош се набута със завод за 280 мильона за разработка на дюзо-помпа , но накрая се усети и я заряза като много скъпа не оправдаваща средствата система.