IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова революционна платформа при група Fiat

Новата архитектура на моделите от група Fiat - Compact Global Modular Architecture, използвана при Alfa Romeo Giulietta и модифицирана за по-голямата Giulia, е ключова за бъдещето на групата.

Нова революционна платформа при група Fiat
Бъдещите модели на Fiat, Lancia, Alfa, Chrysler и Dodge ще разчитат на нея. В основата й са набор от модулни части, които ще позволят да се създават различни нови модели от компактен и среден клас. 



Новата архитектура ще бъде в основата на новото поколение на Fiat Bravo и ще преминава през целия моделен ред нагоре, до изцяло нови луксозни SUV автомобили. Същественото при новата конструкция е, че на нея ще може да се произвеждат автомобили с различна колесна база, но също така и с различна големина на следата. 

Наред с това, конструкторите от Fiat ще имат възможността при тази модулна платформа да избират между две дължини на предния превес и поне две базисни височини за челното стъкло на моделите, както и възможността да получат по-голямо място за колелата на SUV моделите. 

Новата модулна компактна платформа ще има обща за всички модели челна структура за поглъщане на евентуален удар. Когато трябва да бъде удължена, в нея може да се включи допълнителен модул между централната и задната й част. В зависимост от вида на автомобила за който ще се използва, предната й част може да се „моделира” с различни елементи, чрез които да се избира позицията на челното стъкло и захващането на предните врати. 

Елементите в задната част на модулната платформа позволяват да се „пренареждат” така, че да поемат колела с различна големина и да обслужват автомобили с различна колесна база. 

Според информацията от Fiat, всички автомобили използващи новата модулна платформа ще имат отпред окачване тип MacPherson, докато отзад може да е многораменно окачване или по-евтин вариант, в зависимост от модела.
0 от 500
  • #39
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Pinko pallo ( преди 15 години )
    abe shisharko mlakni s tezi audita 4e mai ne si pro4el oste statiqta za pretstavqne na novoto audi... palen proval iskam da vidq sega kolko ste go kupqt... kato pone znae da se obra6te... ste e tvarde opasen za patq... pone tova ne sam 4uval za alfa... i alfata v mnogo slu4ai se pretstavq po dobre...
  • #38
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Виж линка, виж означението на двигателя RA 420 SOHC, виж къде се влага:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_VM_Motori_enginesПросто в момента корейците си го произвеждат само, но ...
  • #37
    9 rate up comment 0 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    Потърси нещо за Ланча Ламбда от 1922 година.
  • #36
    8 rate up comment 0 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    ...аз пък мисля, че не е....
  • #35
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Koro ( преди 15 години )
    Първата самоносеща конструкция е на Citroen.
  • #34
    10 rate up comment 2 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    Искам само да уточня, че съм фен на предимно японски марки, но много добре знам, че никой не е дал на автомобилостроенето и автомобилизма толкова, колкото Италия. А за дизайн въобще да не говорим, че там пасато-производителите са яко на дъното!
  • #33
    9 rate up comment 2 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    Статията не е за мотори, а за шасита-купета. На италомразещите ще припомня, че първата самоносеща конструкция е италианска. Вие си проверете на коя марка. Т.е., първият съвременен автомобил, а не малък камион, е ИТАЛИАНСКИ! И стига с тия Пасати, че ставате смешни! Е.ати дървото! Ширарков, карай си го със здраве и стига си спамил!
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Голям Веселяк ( преди 15 години )
    първите мотори на корейците (около 1999) бяха разработка на италиланци,но от последните 6 години нямат нищо общо с тях.Напиши R&D Center Hyundai да рзбереш кои са тези хора..:))) не,че нещо...
  • #31
    2 rate up comment 6 rate down comment
    shisharkov ( преди 15 години )
    а бе пич, "форум" е място къде се обсъждат идеи и убеждения. това с което ти почваш да обсъждаш е обида, което автоматично те слага в друга категория хора (поне за мен).Пасат-а е 1998, 1.9 TDI 110 коня.Алфа-та беше 156 1998 1.9 JTD 105 коня.Колегата от форума спомена, доста марки, на които се слага Фиат двигатели - нали с тов асе гордеете, а в тази класация колко такива двигателя видя ... май нито едина, а!?Хайде със здраве
  • #30
    9 rate up comment 0 rate down comment
    iv4o ( преди 15 години )
    Italiancite otnovo ma4kat,bravo za revoluciata ;)