
За разлика от Chevrolet Volt и Holden Volt (американската и австралийската версии на модела) европейската Ampera има дизайн, който е близък до европейските пазари. С футуристичните си фарове и забележителна решетка, с изключителната си аеродинамика, колата определено ще предизвиква внимание.
Интериорът впечатлява с доста пространство и обем. Централната конзола е в тъмен метален цвят и придава спортен вид на автомобила. Като цяло цветовете в интериора са тъмни с червени акценти. Колата предлага два информационни дисплея и един сензорен екран.

Ampera ще се задвижва от системата на GM, наречена Voltec. Тя включва електромотор с мощност 111 kW и литево-йонни акумулатори с мощност 16-kWh. Само с електроенергия колата може да измине 60 км. В същото време, автомобилът разполага с малък бензинов двигател, който се използва само за да зарежда акумулатора. С него Ampera може да измине с едно зареждане до 500 км.

Максималната мощност на Ampera е 150 к.с., а максималният въртящ момент е 370 Nm. Opel Ampera ускорява от място до 100 км/час за 9.0 секунди и има максимална скорост от 160 км/час.
Според статистиката, 80% от германците изминават дневно под 50 км със своите автомобили. В същото време стойността на поддръжката на Ampera се изчислява на около 1/5 от разходите за конвенционален автомобил с подобни характеристики. Това дава надежди на GM, че когато автомобилът бъде на пазара през 2011, ще предизвика интерес и ще постигне успехи.


1