IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Спира производството на Fiat Seicento

В края на май в завода на Fiat в Полша спира производството на Fiat 600, който в България и други страни е познат като Seicento.

Спира производството на Fiat Seicento
Най-малкият и най-евтин Fiat се произвежда в Полша от 1997. До края на април тази година са били продадени над 1.3 милиона броя от мини автомобила. 



Сега в полския завод на Fiat, на мястото на Seicento ще се произвежда новото поколение на Lanciа Ypsilon. В завода в полския град Тихи вече няма да се произвежда и Fiat Panda, като бъдещото поколение на популярния малък автомобил ще се прави в италианския завод на фирмата в Pomigliano d’Arco. 



Fiat Seicento беше в производство повече от 13 години. Когато се появи през 1997, той замени Cinquecentо. Миниавтомобилът има дължина 3340 мм и се предлагаше с четирицилиндрови двигатели с обем 0.9 литра и мощност 29 kW и с обем 1.1 литра FIRE с мощност 40 kW. 



През 2005 година беше обозначен като Fiat 600, с което беше отбелязана 50-та годишнина от производството на оригиналния модел 600. От 2007 година на повечето европейски пазари Seicento беше заменен с Fiat 500. 



Моделът Seicento беше много популярен в Полша, където са продадени общо към 300 000 автомобила от него, като през 1999, 2000 и 2001 Seicento беше най-продаван автомобил в страната. С появата на новото поколение на Pandа, интересът към Seicento падна бързо. 

От общо произведените 1.3 милиона броя от Seicento, повече от половината са продадени в Италия (724 000 броя), а след Полша колата се продава с успех и в Германия (82 000 броя), Великобритания (46 000 броя), Гърция, Испания и Холандия.  
0 от 500
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ///// ( преди 15 години )
    Pi4ove gledaite kolko silni motor4eta imat pliutite ot vas fiat-i. Fiestata na BGRS 6te izdarji li na tova ma4enie,Nikoga
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ///// ( преди 15 години )
    Smqtai ako mu se sloji 6-ta skorost pone 220 6e lepi 6tom na 5-ta vliza v prekasva4,oka4vaneto 6te e sportno zadaljitelno. FIAT sa palni sas iznenadi,val6ebni sa,prosto
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    homer simpson ( преди 15 години )
    nai tupoto par4e vuv foruma da obijda...begai na selo...sory u kazanluk
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    :))Виж ако триабва да сме честни то циалата кола е смешна...;) Далч сум от мисалта да сравняавам това миниичко евтино фиатче с фиеста,клио,корса или пунто :))Но също така немога да не се накефя на факта че тази нищо и никава непритенциозна,смешна колица може да накра гордя собственик на някой баварц да се оцъкли като анимационен герои като профучи покрай него с 200....!?!:))) надявамсе ми схващаш мисалта :))
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Обаче това със стрелката на клипа е направо смешно. Така се местят стрелките на уредите в GRID. Такива дребни недомислици ме дразнят.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Айде да ти кажа, какъв бе дефекта. Кабелът от нивомера минава под задната седалка през един канал. Явно, като съм вдигал и смъквал седалката се е местил, понеже не бе точно във вдлъбнатината, от което се е разхлабила буксата. При Фиеста от 2002 до 2005 година, на приборното табло горивомерът е с течнокристална индикация, докато при фейслифта е с нормален уред тип "часовник". Не мога да се оплача от точността на уреда с изключение на това, което казах за разхлабващата се букса.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Странно какво недоволстваш от фиат при положение че и на форда ти стрелката на горивото е играела :)) Все пак това е супер евтин автомобил и няма осбенни претенций !!:)) Но лично аз сам впечатлен от клипчето тази въшка вдигна 200 много странно ка ваобще се задържа на пътиа при тая скорост :))това нещо би наказало твоята дооста по скъпа фиеста много жестоко на магистрала а и не само нея...:)))
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    malewhore ( преди 15 години )
    Колега, имам същия проблем с Ауди А4 от 99, грам доверие му нямам.
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе човек, аз затова влизах в сервиза на 24 000 - стрелката ми леко взе да шари. Ти го смяташ това за нормално. Ами аз бих се разболял, ако пак се повтори на моя Форд! Това ми казаха, че е единственият дефект на Фиеста от 2002 година, а в моята би трябвало да е оправено. Оправено е, но причинатам се оказа друга, която няма да коментирам тук. Благодаря, само затова ФИАТ няма да си купя никога! Не искам да съм в неведение, какво става в резервоара ми!
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това със стрелката го прави почити всеки Фиат 600. Това е резултат от маркуча за вентилация на резервоара. Когато е в ускорение с напълно отворена дроселова клапа стрелката се вдига малко защото вакума не е толкова голям , но когато го пусна по инерция след набирането на максималната скорост шофьора пусна *** на газта дросела се затвори . Вакума в всмукателния колектор се повиши и стрелката на разходомера се вдигна. Незнам дали разбрахте , но ако има механици сред вас ще се сетят.