
Шефът на фирмата Амадео Фелиса (Amedeo Felisa) обаче заяви, че новото Ferrari Enzo ще продължи да използва атмосферния V12. За да намалят Gallardo Superleggera разхода и вредните емисии, много вероятно в италианската фирма ще комбинират V12 с електродвигател.

„Това е причината да разработваме хибридни технологии. Хибридните технологии означават спасение за V12”, заявява Фелиса.
От своя страна шефът на Lamborghini, Щефан Винкелман (Stephan Winkelmann), потвърди, че макар фирмата да анализира възможностите на всички технологии за двигатели, засега не предвижда въвеждането на турбини при агрегатите за своите модели.

Вместо турбините, в Lamborghini ще се борят с високия разход и високите емисии CO2 с по-ниско собствено тегло на своите модели. В Женева през март фирмата показа Gallardo Superleggera, за която се счита, че поставя ново начало в областта на използваните супер леки материали в производството на автомобили.


2