IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW започва производство на евтин седан за Русия

Volkswagen публикува подробности за седана с ниска цена, който фирмата ще пусне специално за руския пазар.

VW започва производство на евтин седан за Русия
Автомобилът ще има премиера през юни, а продажбите в Русия ще започнат от септември. Производството на новия седан ще става в завода на VW в Русия, край град Калуга. 

Цената на евтиния седан, който ще бъде достъпен в три версии на обзавеждане, но само с един бензинов двигател, ще започва от 10 000 евро. 



Този модел ще има дължина 4384 мм, широчина 1700 мм и колесна база от 2552 мм. За сравнение хечбекът с пет врати VW Polo има дължина 3970 мм и широчина 1682 мм, а колесната му база е 2470 мм. Новият седан ще има относително голям багажник, който ще има обем 460 литра. 

Според представител на Volkswagen, автомобилът ще има подходящо за лоши пътища окачване, нормално резервно колело и поцинкована каросерия която ще бъде покрита с много устойчив лак. 

Седанът на VW ще се продава само с един бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с. Той ще се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени или с автоматична трансмисия с шест скорости Tiptronic. 



В съобщението за медиите от VW се казва, че този двигател е бил избран след серия от тестове, като най-подходящ за руските условия. 

Както вече споменахме, седанът за Русия ще се предлага в три версии на обзавеждане - Trendline, Comfortline и Highline. В базовото оборудване ще има две въздушни възглавници, регулируема на височина седалка на водача, имобилайзър, електрически стъкла и централно заключване, подготовка за монтиране на аудиосистема с четири репродуктора и борд компютър. 

При по-високите степени на обзавеждане ще има и странични въздушни възглавници, система за контрол на стабилността, подгряване на предните седалки и подгряване на челното стъкло.  
0 от 500
  • #6
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Аз няма да те обиждам като анонимния, но знаеш ли в Русия как са нещата с автомобилите и бензина? Бензина им е почти 2 пъти по-евтин. Значи ти с 600$ заплата ще караш бенз за 50 цента, а тука с 250$ заплата ще караш с бенз за 1$. Значи какво излиза? Че им е супер евтино, спрямо стандарта, както ти написах. Отделно там климата е гаден и всичко гние. И щом са преценили, че този мотор от продадените модели прави най-малки проблеми, защо да не си вържат гащите, както се казва? :)
  • #5
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ти си архаичен олигофреннемците преди да предложат това на руснаците се го тествали в сибир където темп стига поне -50 градуса и бензина не се знае какъв ещом са преценели, че това е мотора - това е !
  • #4
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    те такова ни требе и на насс яко окачване, позинкожано и дебел лак :)цената му е като на дачия, а разликата е от небето до земятя
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    До предният читател ( преди 15 години )
    това е един от най-издръжливите и хубави мотори на Фолксваген групата.Отностно темата - страхотно коле и аз бих си го взел щом за Руските пътища става, Българските са същите.....
  • #2
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Руснаците имат много по-висок стандарт от нашия :)
  • #1
    7 rate up comment 13 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    За гола като пушка кола, с архаичен мотор и кутия, каквато ще е базовата, 10 000 евро в Русия са мнооооого пари.....То не че в България са малко....