IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW започва производство на евтин седан за Русия

Volkswagen публикува подробности за седана с ниска цена, който фирмата ще пусне специално за руския пазар.

VW започва производство на евтин седан за Русия
Автомобилът ще има премиера през юни, а продажбите в Русия ще започнат от септември. Производството на новия седан ще става в завода на VW в Русия, край град Калуга. 

Цената на евтиния седан, който ще бъде достъпен в три версии на обзавеждане, но само с един бензинов двигател, ще започва от 10 000 евро. 



Този модел ще има дължина 4384 мм, широчина 1700 мм и колесна база от 2552 мм. За сравнение хечбекът с пет врати VW Polo има дължина 3970 мм и широчина 1682 мм, а колесната му база е 2470 мм. Новият седан ще има относително голям багажник, който ще има обем 460 литра. 

Според представител на Volkswagen, автомобилът ще има подходящо за лоши пътища окачване, нормално резервно колело и поцинкована каросерия която ще бъде покрита с много устойчив лак. 

Седанът на VW ще се продава само с един бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с. Той ще се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени или с автоматична трансмисия с шест скорости Tiptronic. 



В съобщението за медиите от VW се казва, че този двигател е бил избран след серия от тестове, като най-подходящ за руските условия. 

Както вече споменахме, седанът за Русия ще се предлага в три версии на обзавеждане - Trendline, Comfortline и Highline. В базовото оборудване ще има две въздушни възглавници, регулируема на височина седалка на водача, имобилайзър, електрически стъкла и централно заключване, подготовка за монтиране на аудиосистема с четири репродуктора и борд компютър. 

При по-високите степени на обзавеждане ще има и странични въздушни възглавници, система за контрол на стабилността, подгряване на предните седалки и подгряване на челното стъкло.  
0 от 500
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Виж сега. Не говори на изуст. За твое ограмотяване, ще ти дам линк. Но преди това, искам да сметнеш, как се минават 100-200 000 км на година. Айде, ще ти помогна. 100000/365 дни = 274 км/ден. Ти минавал ли си 274 км за един ден? Сигурен съм, че си минавал. И как ти се струва всеки ден да минаваш по толкова, без да почиваш, защото ако си дадеш почвка 2 дена в седмицата, ще трябва да минаваш не 274 км, а 100 000/ 261 работни дена = 383 км ?Дори лявата лента на магистралата да е свободна, това е непосилно занимание за който и да е непрофесионален шофьор. Нека вземем едно такси, макар, че нашите дараци, едва ли са карани като такива, защото немците си признават почти само Мерцедес за такива. Да предположим, че максималната скорост, с която караш в града е 60 км/ч. Няма да ти вадя уравнение за средна скорост, но бъди сигурен, че за 8 часа не може да изминеш повече от 250 км. Значи, пак не може да се вместиш в тия 1000000 км годишно. Остават само служебните коли. Да, но германците купуват главно комби, а тук се продават почти само седани и хечбеци! Не отричам, че километражите се връщат, защото едно такова връщане със 100 000 км струваше 200 марки преди 10 години. Не съм съгласен обаче, че германците карат толкова, колкото кажваш. И понеже ти обещах линк към статия, ето ти! http://***.bm-businessmagazine.bg/bg/articles/We-travel-together/638/index.html
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пич 200 000 на година ако правиш, 5 кила хемороиди ще имаш на ***....Мисли малко!
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    мухахаха 13 600 км на година, ти чуваш ли се? Тия коли дето са внос у нас са навъртали по 100-200 хиляди километра на година, прави сметка за 5 години колко са минали. Сервизна книжка лесно се подправя, за километража да не говорим. Реално на година минават немците по 50тина хил км, но както казах колите внасяни у нас са все фирмени и карани на дълги растояния.
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    GOLD ( преди 15 години )
    Купуваш си кола на "нереални" 100 хил.и нещо км.на 7-8 години и в 90% от случаите почваш на наливаш пари в ремонти.и така през следващите 5-10год.Цял живот все се надяваш да попаднеш в ония другите 10% които си чувал че нищо не правели по колите си.:-)И така караш все стари коли и все наливаш кинти в ремонти и трошиш нерви по пътищата.Всички знаем че по-хубаво от новото няма и ако може с поне 5г.гаранция.Това е истината.Ама не всеки има пари за ново,но пък за ремонти на старата все се намират.
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Дай пример, как се навъртат 137 000 км. Аз ще ти кажа. Средният пробег при частните автомобили в Грмания е 13 600 км! Сам си изчисли, колко километра се навъртат за 10 години! Май точно 136 000 a? Ако една такава кола е карана от бабиочка, бъди сигурен, че за 10 години няма да има и 70 000 км! Или какво? Мислиш си, че хората на запад по всеки ден прекосяват страните си от единия край до другия?
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    DRUGS-BUNNY ( преди 15 години )
    Е ти да ли мислиш, че до нас достигат коли на по 100 000 км ??? Или вярваш на показанията на километражите на "новите" ни коли по авто-къщите ? Бате ако сте обърнали внимание.. кола 2-ра ръка с повече от 137 000 РЕАЛНИ километра просто няма! Да не говорим, че всичките са карани от бабички или докторки, при тва само от дома до магазина или работата..А относно автомобила за руския пазар - за нас тука ше е повече от перфектен и комфортен, предвид обстоятелствата..
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 15 години )
    На скица изглежда добре.Верно цената за нашите заплати е леко висока за базов модел,но пък кой ни пита нас ? :) Да ви кажа,нямам ли пари за яка нова кола,никога не бих дал 10 000 евро за *** нова без никакви екстри.Купи си някаква 7-8 годи6на с всички екстри на 100 000 и нещо км,карай я 5-10 години и после пак така.По-добре ми се вижда на мене отколкото да си купя някакъв Фиат,Пежо или Дачия за 10 000 евро,виж Шевролет Крууз или Голф,Поло бих взел,мисля че имат добро оборудване за техните пари
  • #19
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ако наистина е 10 хил ? ще си взема един веднага =)
  • #18
    10 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не знам за Форд, но определено Turan, Polo и Passat умираха изведнъж поне по един път в 100 000 км тестове на АБ ;)
  • #17
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Перничани вече не уважават марката и немските селяни ще си продават *** на руснаците! Хахахахаха! Ква кола може да е като е за руския пазар ве ***....