IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Focus RS500 в действие

Специалната серия Ford Focus RS500 беше разпродадена светкавично след пускането на пазара, само за 12 часа, въпреки че все още точната цена не е известна.

Focus RS500 в действие
Това е ограничена до 500 бройки специална серия, която е с мощност 345 к.с. 



Целта на специалната серия е да отбележи края на производството на актуалното поколение на Focus RS. Двигателят с пет цилиндъра е получил нова индукционна система и има спортен ауспух. 



Това е довело до нарастване на мощността с 45 к.с. в сравнение със стандартния RS. Максималният въртящ момент е повишен от 440 Nm до 460 Nm. 



Така специалната версия RS500 има ускорение от място до 100 км/час за 5.6 вместо за 5.9 секунди, както е при стандартния модел. Максималната скорост на специалната версия е 261 км/час. 

Сега от Ford пуснаха и първото видео на специалната си серия Ford Focus RS 500. 

 
0 от 500
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Focus RS пък е доказателство, че в ръцете на хора, които го могат (Team RS, Jost Capito) предното предаване също е способни на чудеса.Не забравяйте и традициите на Ford при спортните автомобили, Световния Рали Шампионат и пр.Нито марката е случайна, нито екипа зад Focus RS, нито техническите решения при него (диференциал Quaife, предно окачване Revo Knuckle).Автомобилните фенове трябва да ги уважаваме тези неща, не да се пенявим предно или задно, BMW или Ford и пр.
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Като споменахте Нюрбургринг, ето ви Focus RS под 8 минути: Това е невероятно постижение. Иначе времената на писта на RS-а се ограничават най-вече от стандартните Континенталки, които са отлични гуми, но не могат да се сравнявава с Cup полусликовете на Megane R26R например.Спора е излишен. И BMW 135 и Focus RS са страхотни автомобили, със своите си особености.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Еее поне чети какво е изписано по-доло ,че да не се повтаряме. Същото обясних по-доло. БМВ 335i с 306к.с. достига 100км. за 5,3сек. А този Фокус РС стандартно го прави за 6,2сек. в теста на АБ. Но в крайна сметка на пистата Форда бие по-бързото БМВ и дава по-добро време. Когато една кола е настроена добре, на пистата може да смачка коли с доста по-добра динамика , дори и със "спортното" задно ,което явно не е толкова спортно или поне не е най-важното нещо, щом губиш време на завоите.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Първо не БМВ-то е победителя в статията а Фокуса. Второ съм прочел статията много добре там се казва следното.Въпреки по-добрата динамика на 335i , поради по спортните настройки, Форда влиза с по-голяма скорост! Килограмите изобщо не са тези които си писал, май ти не си чел статията. БМВ- 1548кг.,Фокуса е 1482кг. Времената на обиколка на пистата са Форд 1:39,90мин. а на БМВ са 1:40,25мин. Не БМВ а Форд е победителя, не стига че е по-бърз е и доста по-евтин. А предно-задно е дъвка за некадърници.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    dimaka ( преди 15 години )
    Недейте така,колите на Форд не са чак такава трагедия!Стават да стигнеш от т.А до т.Б.
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    gte ( преди 15 години )
    "Така специалната версия RS500 има ускорение от място до 100 км/час за 5.6 вместо за 5.9 секунди, както е при стандартния модел."Със същите коне и малко по-малко Nm, Mitsubishi Evo прави същото упражнение за 4.4 секунди. И не е грозен хеч.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ако говорим за писти тип драг-рейс, спор няма-задното е номер едно. И за да сложим край на спора, аз пажелавам на всички по едно расово 4х4!:))))
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не съм съгласен, колега! Виж WTCC!Там БМВ напоследък доста издиша. Предното е за придпочитане на по-спънати писти.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    (RWD) ( преди 15 години )
    определено голям недостатък спрямо задното. Най-доброто време постигнато от автомобил с предно предаване на Нюрбургринг 8:16:90 (Renault Megane R26.R е с около 50 сек. по-бавно от най-добрите представители със задно предаване. А тези 50 сек са цяла вечност на тази писта. Не случайно в много автомобилни спортове има отделни класове за автомобили с предно предаване. Да то има предимство в ежедневието на средностатистическия шофьор, но никога няма да има предимство на пистата. Няма как бие физиката
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    (RWD) ( преди 15 години )
    На северната отсечка на Нюрбургринг двата автомобила (RS и 335i) постигат идентично време 8:26мин. Освен това се замисли колко насочен към пистата е модела RS с неговото доста по-ниско тегло, което има огромно значение на писта (1467кг срещу 1610кг за BMW), със специално проектираното си окачване, аеродинамика... 335i Coupe е по-скоро GT автомобил не е близо до състезателна резачка. Погледни всички резултати на писти и се замисли отново дали предното предаване въпреки всички технологии няма