IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Focus RS500 в действие

Специалната серия Ford Focus RS500 беше разпродадена светкавично след пускането на пазара, само за 12 часа, въпреки че все още точната цена не е известна.

Focus RS500 в действие
Това е ограничена до 500 бройки специална серия, която е с мощност 345 к.с. 



Целта на специалната серия е да отбележи края на производството на актуалното поколение на Focus RS. Двигателят с пет цилиндъра е получил нова индукционна система и има спортен ауспух. 



Това е довело до нарастване на мощността с 45 к.с. в сравнение със стандартния RS. Максималният въртящ момент е повишен от 440 Nm до 460 Nm. 



Така специалната версия RS500 има ускорение от място до 100 км/час за 5.6 вместо за 5.9 секунди, както е при стандартния модел. Максималната скорост на специалната версия е 261 км/час. 

Сега от Ford пуснаха и първото видео на специалната си серия Ford Focus RS 500. 

 
0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пецата ( преди 15 години )
    вие сте ненормални бре, или поне повечето...
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Хем анонимен, хем си вии ***!
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Писнало ми е от такива като теб в BG! Ей заради такива "***" сме на тоя хал!
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Мислиш, че 40-50 коня ще дадат 27 секунди предимство на Нюрбургринг? А 2 пъти по толкова, какво предимство ще дадат? Виж резултатите и си отговори сам.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Добре, дори и тунингован да е, не е 4х4! С предно предаване е. Но все пак, как разбра, че е тунингован? Заради някой злостен коментар ли? Ако е тунингован, дай доказателство да видим. Факт е, че НЕТУНИНГОВАН RS БИЕ СПОРТНО И ЛЕКО КУПЕ НА BMW-135i със същата мощност!!!! Това как ще коментираш?
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "Колега, видя, че Fokus RS може да прави и с 27 секунди по-бързи обиколки в ръцете на майстори."А бе ***, фордчето от клипа е ТУНИНГОВАНО, не е серийно!! 350+ коня и какво ли още не!! Какви майстори, какви 27 секунди, какви 5 лева??
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Колега, видя, че Fokus RS може да прави и с 27 секунди по-бързи обиколки в ръцете на майстори. Това, че някой си от някое списание бил тествал някакви си коли и си написал мнението в списанието не означава, че е Господ на пистата. Както видя, най-добрата кола с предно прави време под 8 минути, докато най-добрите серийни автомобили със задно - около 7,23 мин. Спорът ми се струва безсмислен. Фактът си е факт. Fokus RS направи обиколка под 8 минути.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    То и резултатът на пистата е показателен. Сега им било виновно окачването, че било спортно. Ами нали това е спортен автомобил? Нима едно купе на BMW, като 135i със 306 коня е представителен автомобил без спортни амбиции? И сякаш нарочно са го направили по-бавно от Форд, за да се радва и работническата класа? Хайде стига глупости, господа от Auto Bild!
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А за статията в Auto Bild ще кажа нещо, което ми направи впечатление. БМВ го определят като по-добър, защото е със задно и свръхзавива. В същото време, свръхзавиването при Fokus го критикуват. На всеки е ясно, че като задницата се метне малко, завоят има шанс да се вземе по-добре. Тогава защо хвалят БМВ за свръхзавиването си, а недоволстват от същото при Фокус? Ами защото е Английски, затова.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Господа, споровете се пренесоха между EVO X и RS, незнайно защо. Ами погледнете на последното рали "Турция", как Fiesta S2000 на Cuipers завърши на девето място, веднага след 8 WRC автомобила. Вижте и къде е най-доброто EVO X - 26-то, 27-мо и 29-то място. И двата автомобила се състезават в клас N4, но ясно се вижда, кой е по-добрият :)