
Електрическият Fluence Z.E. ще се произвежда в завода на OYAK-Renault в Бурса, Турция, където се сглобява и конвенционалната версия на Fluence. Електромобила Fluence е с електрически двигател с мощност 70kW (94 к.с.) и максимален въртящ момент 226Nm. Движението се предава към предните колела.

Капацитетът на литиево-йонните акумулатори на Fluence Z.E. е 22kW/h. Акумулаторите тежат 250 кг. и са разположени зад задните седалки. Шофьорът може да ги зарежда по три начина – чрез контакт в стандартната електрическа мрежа, при което те ще се заредят напълно за период от 6 до 8 часа, в специални бързи зарядни станции използващи напрежение 32A 400V, при което те се зареждат за около 30 минути и чрез системата QuickDrop, която предвижда замяна изпразнените акумулатори със заредени в специални пунктове.

Renault започва да развива тази система във Франция и в Израел, като през следващите години такива станции за замяна на акумулатори ще се появят в цяла Европа. Наред с това в автомобила е монтирана и система за преобразуване на кинетичната енергия използвана при спиране, в електроенергия.

След напълно зареждане Fluence Z.E. може да измине разстояние от около 160 км с максимална скорост до 130 км/час. Електрическата версия на Fluence има дължина 4750 мм, което е със 130 мм повече от дължината на конвенционалния автомобил. Това се е наложило за да се направи място за комплекта батерии зад задната седалка.
Наред с това електромобилът се отличава по синкавия отенък на фаровете, задните светлини, мигачите и фаровете за мъгла. Виждат се и два входа за зареждане от двете страни на автомобила. Задната броня е с вграден черен дифузьор, а колелата са конструирани така, че максимално да намалят сътресенията при движение.

В интериора таблото дава информация за оставащото разстояние, което автомобилът може да измине без зареждане.


12