IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Sonata Hybrid VS останалите

Така представиха хибридната лимузина на Hyundai в Ню Йорк.

Sonata Hybrid VS останалите
"Sonata е най-добрият хибрид на пазара", заявиха корейците по време на премиерата на модела. Всъщност думите им са подкрепени с факти, подредени в таблица, която сравнява модела с конкурентните хибридни в този клас.

Hyundai Sonata Hybrid е паралелен хибрид (бензиновият и електрическият двигател могат да работят заедно или самостоятелно), който съчетава бензинов Theta II агрегат с директно впръскване на горивото (обем 2.4 литра) и електродвигател, като общата им мощност достига 209 к.с.

Двигателя с вътрешно горене е оборудван с 6-степенна автоматична трансмисия и доставя 169 к.с. и 211 Нм. Електрическият мотор генерира 40 к.с. и 206 Нм, като черпи силата си от литиево-полимерни акумулатори. Те са доставени от LG Chem Ltd. и са почти аналогични с тези, които GM инсталира в техния Volt. Този тип акумулатори се отличават с около 20-30% по-ниско тегло и с по-добра ефективност, в сравнение с никел-метал хидридните батерии.

Само на електроенергия Sonata Hybrid може да измине 100 километра. Потреблението на гориво пък впечатлява с 6.0 литра на 100 км, при движение на магистрала и "6.3" при движение в града.

Hyundai Sonata Hybrid има по-различен дизайн в сравнение с останалите модификации на возилото. Освен за уникалният вид на хибридния модел, новите формите се грижат и за по-доброто челно съпротивление, което в случая е 0.25 (0.28 при обикновената Sonata).

Продажбите на Hyundai Sonata Hybrid ще стартират преди края на тази година.

Всички снимки


На таблицата долу може да видите техническите параметри на Hyundai Sonata Hybrid, сравнени с конкурентите в този клас (данните са разпространени от Hyundai).

2011 Sonata Hybrid / 2011 Toyota Camry Hybrid / 2010 Nissan Altima Hybrid / 2010 Ford Fusion Hybrid / 2010 Lexus HS250h.
0 от 500
  • #76
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Не гледаме само ТЮВ, където първите места са окупирани от японски коли и някоя и друга немска за цвят,хаха. Говоря за всички класации за надеждност на колите-навсякъде по първите места са японски коли ,а не немски!! И в Европа, и в САЩ,начело с Consumer Reports.Дори Авто-Билд прави всяка година "Преглед на качеството" и самите германци си признават,че японските са най-здрави- всяка година дават наградата на Тойота или МАзда-това вече 10 години само тези 2 фирми взимат наградата!!! В 100000км. те
  • #75
    2 rate up comment 1 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    TO4NO ZA TOYOTA W SLU4AQ NE E UMESTNO DA GOWORI6 SLED WSI4KITE SKANDALI,KOITO STANAHA.A ZA TOYOTA-KOLA KATO KOLA,NI6TO POWE4E.DUMATA DIZAIN PRI TOYOTA E TEMA TABU.WTORO NQKOI MODELI NA TOYOTA SE PRAWQT W BRATSKATA TURCIQ.A IZLEZLITE OT TAM TOYOTI SA DOSTA 4UPLIWI.A ZA TEHNOLOGIITE-TOYOTA NE E WRUH NA TEHNOLOGIITE.NE SE BARKAI MEJDU TOYOTA I LEXUS ;)
  • #74
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Сега за ТЮВ- ТЮВ е годишен техн. преглед- Масата шофори не са разбирачи по колите си и при техническия преглед разбират за евентуални проблеми по колата си. Разбира се , ако колата му се тресе преди това, би я оправил, но нали не се опитваш да убедиш някого,че само собствениците на немски, френски, италиански коли не си ги оправят преди техн. прегледи, а само собствениците на японски коли си ги правят преди прегледа, та затова само японски коли са по първите места???!!! Ти си явно предубеден
  • #73
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Значи аз доколкото зная 3 години е повече от 2 години гаранция. Факт е ,че японците дават по-големи гаранции от германците, факт е също ,че японските коли са по-здрави от немските и с по-модерни технологии от немските. Аз сега се чудя колко тряябва да си предубеден кон с капаци при явни факти да си купуваш немска кола. Една Тойота колко километри ще ти издържи, Фиестата ще си я претопил за Скрап 20 пъти.
  • #72
    1 rate up comment 1 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    AMI NZ TO NIE BALGARITE DOSTA SI PREHWALWAME KOLITE,TA ZATWA MOJE DA NE SI IMAL SERIOZNI DEFEKTI S FIESTATA,AMA 100% SI IMAL DREBOLII.ETO MEN NAPRIMER MN ME DRAZNI 1 LEKO POTROPWANE I TR DA OTKRIQ KUDE NA MOITA KOLA E TO
  • #71
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ама не точно така :) Качвал съм се и на други возила тогава, но тая Мазда дърпаше много, возеше стегнато, нетвърдо и приятно. А и интериора си беше добре за времето. Това ми направи впечатление.
  • #70
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не съм чувал някой японски производител да дава 5 години гаранция в Германия. От много години насам гаранцията е 3 години или 100 000 км. Ще ти кажа нещо за немските возила. Откак преди 2 години ми изтече гаранцията преди 2 години на моята Фиеста, не ми се е налагало да посещавам сервиз заради дефект. Това ще рече, че вече 4 години не съм давал пари за ремонт. Значи съм минал японската три годишна гаранция. И как ще ме убедиш следващата ми кола да не е немска?
  • #69
    1 rate up comment 1 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    E KOLEGA TI OT KWOTO I RUSKO WOZILO NA KOLELO ULTRA DA SE KA4I6 PAK 6E TI SE STRUWA KATO RAKETA BE :D
  • #68
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Вярвам ти за Суифта! Аз пък когато карах едно старо руско возило, ме качиха на Мазда 323 и... ами и на мен ми напълни душата :)
  • #67
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами как да възхваляват своите, като това е статистика на автомобилната им инспекция - TuV, която е аналог на нашето ДАИ донякъде. Нали не мислиш, че там прегледите се правят като у нас? Това е статистиката за върнатите автомобили при първия преглед. Някой умен човек, преди това предвидливо би посетил някой сервиз и би отстранил проблемите, ако има такива. Така, че и тая статистика не е точна, но е някакъв показател за надеждност.