IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Sonata Hybrid VS останалите

Така представиха хибридната лимузина на Hyundai в Ню Йорк.

Sonata Hybrid VS останалите
"Sonata е най-добрият хибрид на пазара", заявиха корейците по време на премиерата на модела. Всъщност думите им са подкрепени с факти, подредени в таблица, която сравнява модела с конкурентните хибридни в този клас.

Hyundai Sonata Hybrid е паралелен хибрид (бензиновият и електрическият двигател могат да работят заедно или самостоятелно), който съчетава бензинов Theta II агрегат с директно впръскване на горивото (обем 2.4 литра) и електродвигател, като общата им мощност достига 209 к.с.

Двигателя с вътрешно горене е оборудван с 6-степенна автоматична трансмисия и доставя 169 к.с. и 211 Нм. Електрическият мотор генерира 40 к.с. и 206 Нм, като черпи силата си от литиево-полимерни акумулатори. Те са доставени от LG Chem Ltd. и са почти аналогични с тези, които GM инсталира в техния Volt. Този тип акумулатори се отличават с около 20-30% по-ниско тегло и с по-добра ефективност, в сравнение с никел-метал хидридните батерии.

Само на електроенергия Sonata Hybrid може да измине 100 километра. Потреблението на гориво пък впечатлява с 6.0 литра на 100 км, при движение на магистрала и "6.3" при движение в града.

Hyundai Sonata Hybrid има по-различен дизайн в сравнение с останалите модификации на возилото. Освен за уникалният вид на хибридния модел, новите формите се грижат и за по-доброто челно съпротивление, което в случая е 0.25 (0.28 при обикновената Sonata).

Продажбите на Hyundai Sonata Hybrid ще стартират преди края на тази година.

Всички снимки


На таблицата долу може да видите техническите параметри на Hyundai Sonata Hybrid, сравнени с конкурентите в този клас (данните са разпространени от Hyundai).

2011 Sonata Hybrid / 2011 Toyota Camry Hybrid / 2010 Nissan Altima Hybrid / 2010 Ford Fusion Hybrid / 2010 Lexus HS250h.
0 от 500
  • #86
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Ти като след 10 години няма да караш тази кола, можеш спокойно да си купиш Алфа Ромео-хем е по-спортна, по-бърза и по-добре изглеждаща от Фиеста. Не ми се води спор с теб на тази тема,ако искаш и Шкода Фабиа си вземи за няколко години. Аз ти казвам,че кола, на която можеш да разчиташ в дългосрочен аспект е Тойота,а не Фиеста,но твой избор. Трето за завода в Турция на Тойота-говориш пълни глупости като казваш,че не прави качествени коли. Корола Версо се прави само в Турция и е първа в ТЮВ:
  • #85
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Тойота не са влошили качеството, напротив, статията в АБ беше като забележка към еталона за здравина Тойота, която никога не е доипускала такъв рекол. В същата статия германците от АБ казват ,че въпреки всичко, Тойота продължава да прави най-здравите коли! Чети докрай. Второ-Форд Фюжън е лагерна количка,аз съм кларал-трака,хлопа и лопа отвсякъде. За здравина няма на уплаши никоя японска кола,защото не е по-здрава. Отвори ТЮВ репорта и провери сам --там е обективно на базата на хиляди коли .
  • #84
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Всъщност, въпросът за държавата производителка бе един от първите който зададох на дилъра. Колега"Do BGRS", Тойота влошиха качеството последните години и точно това тръбят германците в АБ. Проблемни са главно моделите, произведени в Турция, колкото и да е модерен заводът им. Ако гледаш БНТ1, ще видиш реклама и на моята фирма. Ще видиш колко е модерна, но заповядай, ще те разкарам из мизерията ;)
  • #83
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Аз за дреболиите писах в теста и те бяха гаранционни. После смених 2-3 крушки и пак писах защо. Като цяло колата си е добре. 100 000 не съм минал. Не съм такси. Само 54 000. За тракането ... това е доста изнервящо за собствениците на нови автомобили. Никога не е ясно откъде точно идва. Може дори да е от забравена кутийка от енергийна напитка. Ами който иска, да купува Тойти и Рена от Турция. Аз бях се заканил да не вземам Фиеста, ако е произведена в Турция. Оказа се, че там не произвеждат.
  • #82
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Аз ти казвам, че и един лев не съм дал за ремонт. Ако смяташ, че през 33000 км ми изгаря крушка на късите светлини и че не мога да си я сменя сам за 4.50 е сериозен дефект, ОК! ТРЯБВАТ МИ 5 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ! След 10 години няма да карам тая кола! Винаги мога да я сменя с нова, нали? А и да я карам, Фиеста MK6 и MK6.5 са достатъчно надеждни автомобили!
  • #81
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Прочети какво пише в предния брой на АБ за Фюжън, който е една по-висока Фиеста. Много японски автомобили след 7 години може само да завиждат на надеждността на Фюжън. Прочети какво пише за окачването, Ауспуховата система и ръждата. Ако нямаш тоя брой, ще ти го напиша пак.
  • #80
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    На Тойота Приус за 100000км. и смениха само накладките. А е сложен хибрид с много компоненти и техника. Не случайно Тойота й дава 8 години гаранция! А Форд дава по 2 години.... всичко е толкова прозрачно. Лада дава 1 година и така нататък..... Всеки според възможностите на колите си.
  • #79
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    И какви ремонти очакваш да си правил на нова кола на 4 години. На колко километр е, минала ли е изобщо 100000км.??? След 10 години е по-интересно какво ще си й сменил на Фиестата...,защото на японските коли им се сменя само масло и филтри,а и накладки. Ясно го сочи и 100000км. тестове на Авто-Билд. 1-ви са Мазда 6, БМВ130, Тойота Приус, като Тойота Приус заслужава най-много похвали, защото е много по-сложна и комплицирана техника от другите. Много сложен автомобил, но много здрав.
  • #78
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До ss1 ( преди 15 години )
    Е какво да не се бъркам между Тойота и Лексус, като Тойота създаде и контролира Лексус!!! Тойота и Лексус са върха в технологиите в момента. И в здравината на колите!!! А завода в Турция произвежда всичките Корола Версо,които са уникално здрави коли като всяка Тойота. Заводът в Турция е завод на Тойота с необходимото много високо качшство. Чети и тогава говори твои измислици, ако обичаш!!!!http://news.automedia.bg/read/5826.html Произвежданата само в Турция Корола Версо е 1-ва в ТЮВ
  • #77
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До ss1 ( преди 15 години )
    Защо да не говоря за Тойота, като Тойота прави най-здравите коли в света?? Защо не прочетеш какво пишат САМИТЕ ГЕРМАНСКИ ИНЖЕНЕРИ в статистиката на ГЕРМАНСКИЯ ТЮВ??? Ами най-много Тойоти има по първите места на най-здравите!!! Оттатък океана също класациите са окупирани от Тойота!! Тойота е номер 1 в света и по продажби ,и по здравина. Последните проблеми бяха ЗА ЕВЕНТУАЛЕН заседнал *** на газта при някои случаи и превантивно Тойота преработи ***.Норамлно да изтегли много коли,заящото мно