IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Sonata Hybrid VS останалите

Така представиха хибридната лимузина на Hyundai в Ню Йорк.

Sonata Hybrid VS останалите
"Sonata е най-добрият хибрид на пазара", заявиха корейците по време на премиерата на модела. Всъщност думите им са подкрепени с факти, подредени в таблица, която сравнява модела с конкурентните хибридни в този клас.

Hyundai Sonata Hybrid е паралелен хибрид (бензиновият и електрическият двигател могат да работят заедно или самостоятелно), който съчетава бензинов Theta II агрегат с директно впръскване на горивото (обем 2.4 литра) и електродвигател, като общата им мощност достига 209 к.с.

Двигателя с вътрешно горене е оборудван с 6-степенна автоматична трансмисия и доставя 169 к.с. и 211 Нм. Електрическият мотор генерира 40 к.с. и 206 Нм, като черпи силата си от литиево-полимерни акумулатори. Те са доставени от LG Chem Ltd. и са почти аналогични с тези, които GM инсталира в техния Volt. Този тип акумулатори се отличават с около 20-30% по-ниско тегло и с по-добра ефективност, в сравнение с никел-метал хидридните батерии.

Само на електроенергия Sonata Hybrid може да измине 100 километра. Потреблението на гориво пък впечатлява с 6.0 литра на 100 км, при движение на магистрала и "6.3" при движение в града.

Hyundai Sonata Hybrid има по-различен дизайн в сравнение с останалите модификации на возилото. Освен за уникалният вид на хибридния модел, новите формите се грижат и за по-доброто челно съпротивление, което в случая е 0.25 (0.28 при обикновената Sonata).

Продажбите на Hyundai Sonata Hybrid ще стартират преди края на тази година.

Всички снимки


На таблицата долу може да видите техническите параметри на Hyundai Sonata Hybrid, сравнени с конкурентите в този клас (данните са разпространени от Hyundai).

2011 Sonata Hybrid / 2011 Toyota Camry Hybrid / 2010 Nissan Altima Hybrid / 2010 Ford Fusion Hybrid / 2010 Lexus HS250h.
0 от 500
  • #96
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Нийъде не съм споменавал, че немските автомобили са най-качествени. Напротив. Казах, че са разхвърляни в класацията на TuV. Има модели в челната десятка, има модели и в края на таблицата. При японските автомобили са подобни нещата, но там повечето имат над средното представяне. Но ти отрече изцяло немските возила, затова аз ти дадох примери с мен, със списания и със класации на TuV. Как още искаш да потвърдя тезата си? Не искам да споря за Тойота, защото нямам достатъчно наблюдения. но...
  • #95
    2 rate up comment 0 rate down comment
    кАквото ( преди 15 години )
    Ти трябва да си отчаян фен на ВАГ,щом така се сцепваш от злоба,че корейците утрепват немците вече и при големите двигатели.Понеже говориш за 2011,проверих в сайта на хюндай,Соната е модел 2011,но е в продажба от декември,а двигателя 2.0Т излиза това лято.А сложат ли го и на малкото купе,сешам се какво ще става с Голф R,Scirroco и фокусчето!Вземи са малко содичка за стомаха,..:)))
  • #94
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ДАНС ( преди 15 години )
    BGRS Е РАЗКРИТ-ПРЕДСТАВИТЕЛЯ НА ХУИНДАЙ ЗА БЪЛГАРИЯ.ПРИ ЗДЪРЖАНЕТО МУ ОТ МЕСТНАТА ПСИХИАТРИЯ Е ОКАЗАЛ ЯРОСТНА СЪПРОТИВА КРЕЩЕЙКИ ЧЕ ХЮНДАЙ БИЕ ВЕЙРОН ОТ 0-100.
  • #93
    1 rate up comment 1 rate down comment
    кАкво сравнявате ( преди 15 години )
    ПИЧ ЛИНКА В КОЙТО СИ ДАЛ ПИШЕ ЧЕ СОНАТАТА ИЗЛИЗА С 278 К.С ПРЕЗ 2011.И ТОВА СПОРЕД ТЕБ Е ПО ДОБРО ОТ 270К.С ОТ ПРЕДИ 2 ГОДИНИ.ЖАЛЪК СИ.ЕТО ТИ ЛИНК КЪДЕТО 270 НА ГОЛФ БИЯТ 300 НА ФОРД/И ГО СРАВНЯВАТ АНГЛЕТА А ТАМ ФОРД Е КУЛТ/http://news.automedia.bg/read/8852.html И ЗАПОМНИ НА ХАРТИЯ Е ЕДНО НА ПЪТЯ Е ДРУГО.
  • #92
    2 rate up comment 2 rate down comment
    - ( преди 15 години )
    Да ти отговоря.Попитай някой,който е карал тойота, ама някой,който честно ще ти отговори.Питай го дали не е сменял сегменти,спирачни дискове,носачи,фарове,компове и т.н..И това ти говоря в рамките на първите15000 км.И не ми спори-аз отговарях за частите в сервиза на тойота,така че смешките за здравината,моля те на някой друг.И сега за всички дето ще ревнат-боли ме у...я какво си мислите,аз предното го знам от опит.И те имат много здрави модели, ама не така всички модели под общ знаменател
  • #91
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ХАХАХААА ( преди 15 години )
    http://***.ams.bg/?act=content&rec=200
  • #90
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Добре убедихте ме Мерцедес,ауди и бмв са най-големите ***. Те затова всички богати хора в европа и америка си ги купуват защото са прости и неразбират.
  • #89
    2 rate up comment 0 rate down comment
    C5 ( преди 15 години )
    Опитал да се правиш на конкретен,но преди да говориш за 42-ро място,погледни дали Елантрата не е на 26-то.За сравнение,първия модел на Ауди е след нея.И как така само в Германия немските автомобили са класирани по-напред?!В Щатите въздуха ли не им понася?Или в UK,където дори са посочили А5 като най-лоша?
  • #88
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Сега погледнах пак ТЮВ- Фюжън действително се представя много добре,но не по-добре от Тойота. А и Фюжън е единственият Форд в 10-ката, докато в 10-ката половината коли са Тойота! мисля,че спорът е излишен и битката е неравна.Браво на Форд Фюжън и на Голф плюс, но една птичка пролет не прави. Тойота доминира сред първите просто, и то безапелационно и без конкуренция.
  • #87
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Корола Версо се прави само в Турция и е първа в ТЮВ:http://news.automedia.bg/read/5826.html Така че изобщо не са проблемни никои модели на Тойота, нито пък тези от Турция!!! Хепи? Харесвам да се говори с факти,а не с предубедени непотвърдени,изкривени и лаишки фрази! И няма какво да чета за Фюжън, ти чети за Корола- за окачване желязно, силов тракт и т.н. В АБ преди 1 година статията беше озаглавена "Корола- работи като часовник"