IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Sonata Hybrid VS останалите

Така представиха хибридната лимузина на Hyundai в Ню Йорк.

Sonata Hybrid VS останалите
"Sonata е най-добрият хибрид на пазара", заявиха корейците по време на премиерата на модела. Всъщност думите им са подкрепени с факти, подредени в таблица, която сравнява модела с конкурентните хибридни в този клас.

Hyundai Sonata Hybrid е паралелен хибрид (бензиновият и електрическият двигател могат да работят заедно или самостоятелно), който съчетава бензинов Theta II агрегат с директно впръскване на горивото (обем 2.4 литра) и електродвигател, като общата им мощност достига 209 к.с.

Двигателя с вътрешно горене е оборудван с 6-степенна автоматична трансмисия и доставя 169 к.с. и 211 Нм. Електрическият мотор генерира 40 к.с. и 206 Нм, като черпи силата си от литиево-полимерни акумулатори. Те са доставени от LG Chem Ltd. и са почти аналогични с тези, които GM инсталира в техния Volt. Този тип акумулатори се отличават с около 20-30% по-ниско тегло и с по-добра ефективност, в сравнение с никел-метал хидридните батерии.

Само на електроенергия Sonata Hybrid може да измине 100 километра. Потреблението на гориво пък впечатлява с 6.0 литра на 100 км, при движение на магистрала и "6.3" при движение в града.

Hyundai Sonata Hybrid има по-различен дизайн в сравнение с останалите модификации на возилото. Освен за уникалният вид на хибридния модел, новите формите се грижат и за по-доброто челно съпротивление, което в случая е 0.25 (0.28 при обикновената Sonata).

Продажбите на Hyundai Sonata Hybrid ще стартират преди края на тази година.

Всички снимки


На таблицата долу може да видите техническите параметри на Hyundai Sonata Hybrid, сравнени с конкурентите в този клас (данните са разпространени от Hyundai).

2011 Sonata Hybrid / 2011 Toyota Camry Hybrid / 2010 Nissan Altima Hybrid / 2010 Ford Fusion Hybrid / 2010 Lexus HS250h.
0 от 500
  • #46
    3 rate up comment 0 rate down comment
    КаКвОтО СрАвНяВаМе ( преди 15 години )
    ПИЧ,ДИРЕКТНО СРАВНИХ КОРЕЙСКИЯ 2.0Т http://***.worldcarfans.com/110040125448/2011-hyundai-sonata-20t-announced---twin-scroll-turbocharger С 2.0 TFSI.НЯКАКВИ ВЪПРОСИ?ИЛИ ДА СРАВНИМ ДИЗЕЛИТЕ 2.0 TDI (170 hp) 2.0 CRDI ix 35 (184 hp).ДА НЕ СПОМАНАВМА КОЛКО ХАРЧИ "ТЕХНОЛОГИЧНИЯ" ТИГУАН ПРЕД ix35.ИСКАШ ЛИ ЛИНК?А НАЙ-БЪРЗАТА КОЛА СЕ ПРОДАВА НА ЗАГУБА,АКО НЕ ЗНАЕШ.Т.Е. НЯМА НИКАКВО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ПАЗАРА.ТЪПО,А!
  • #45
    2 rate up comment 4 rate down comment
    прибирайте се ( преди 15 години )
    Пак са пускали за празниците от лудницата- да сравняват корейски бангии с немски коли само там я има тази дискусия
  • #44
    3 rate up comment 3 rate down comment
    КаКвО СрАвНяВаТе ( преди 15 години )
    ПИЧ Я ОБЯСНИ КАК ПО ТОЧНО КОРЕЙЦИТЕ СА ПО ТЕХНОЛОГИЧНИ ОТ ВАГ.НЕ ЗАБРАВЯЙ,ЧЕ ТОВА Е КОМПАНИЯ КОЯТО ПРОИЗВЕЖДА НАЙ-БЪРЗАТА СЕРИИНА КОЛА В СВЕТА+НЯКОЙ БАРАКИ КАТО ПОРШЕ И ЛАМБО.
  • #43
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Golf R е 270 коня,но не е с директно впръскване,а това е голям минус.Има по-слаб въртящ момент и пика му започва от 2500 об/мин.,срещу 1800 об/мин на хюндая!В случая корейците са по-технологични,sorry!
  • #42
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGSR ( преди 15 години )
    въшливия ВАГ-фен много иска да изкара народната марка голяма работа,но J.D.Power за поредна година им показва къде им е мястото,НА ДЪНОТО!Това казва всичко,бегачки-мегачки,... ***,за нищо не стават,на дъното палачори мизерни!
  • #41
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGSR ( преди 15 години )
    ФВ пасти да ядат!
  • #40
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Вярно,най-силния 2.0 TFSI е 211 коня http://audi.bg/technik.php?K_ID=88 ,много по-малко от 274 на хюндай http://audi.bg/technik.php?K_ID=88 Ама и корейския бил с турбина,която Ауди слагали чак на А8.
  • #39
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ФВ имат двулитрова пила на Голф R20 270к.с. с ускорение до 100км. с DSG за 5,5сек. такова ускорение няма в нито един сериен модел на Хюндай. А къде си тръгнал да споменаваш Аудита там RS направо се гаври с куците корейки и унижението е още по-голямо.Ако навлезем по-навътре ще видим още по-брутални спортисти при ФВ като Порше,Ламборджини и стигнем до Вейрона.И просто не ми се коментира смешната ти теза за двигател и то,който ще излезе през 2011г. като направи 0-100 за 5,5сек. ела да си говорим.
  • #38
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Уй на батко хуйдая ( преди 15 години )
    Хюндай дръпнаха кожата на уйовата ми глава.
  • #37
    2 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Само Japan, ама лятото. Джапанките не стават за зимата xD.