IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford с газова уредба в BTCC

Два автомобила Ford Focus ST с LPG инсталация ще се състезават в сериите.

Ford с газова уредба в BTCC
BTCC отборът AON съобщи, че ще използва автомобили захранени от втечнен въглеводороден газ (LPG) в тазгодишното издание на британския шампионат за туристически автомобили.

Двигателите на автомобилите са аналогични с тези, които са използвани през миналата година - 2.0-литров бензинов Duratec с принудително пълнене и 275 к.с. Не се съобщава за съществени промени по двигателя.

Целта на състезателите е да популяризират колите използващи пропан-бутан или други алтернативни горива. Според информацията колите са преминали всички тестове и разполагат със сертификат за участие.

От отбора коментират, че са щастливи да бъдат първите, които интегрират екологичен и същевременно конкурентоспособен двигател в подобно състезание.

Първото на участие на еко возилата в BTCC ще се състои на 03.04.2010 година.
0 от 500
  • #9
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Резервоара като е под колата да не си го пукал скоро :)
  • #8
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    И колко е подръжката на дизела? Искаш да кажеш, че хората правят коли и мислят след 10 години колко ще им струва да ги ремонтират ли? Нормалните хора си сменят колите на 5-6 години. Това, че в БГ са много малко хората, които могат да си го позолят е друга тема.... За голям пробег дизела си е дизел. Ако си на газ спираш на всеки 200 - 300 км да зареждаш или просто нямаш място за багаж. Ако има бутилки пък под колата не ми се мисли какво може да се случи влизайки в огрмните ни дупки :)
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    *** в печка.
  • #6
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    БОМБА ЗА МИЗЕРНИЦИ
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    teko ( преди 15 години )
    LPG e много добра алтернатива на дизела! Заради немците обаче, които хвърлиха много пари за да наложат дизеловия агрегат газовите системи не получиха тази популярност за серийно вграждане в автомобилите. Иначе по- евтино, по-екологично, но по-малко печелившо за големите компании, както автопроизводители, така и петролни. От един дизелов агрегат печелят много по-вече от колкото от стандартен бензинов с газова система. Да не забравяме и подръжката впоследствие на дизела колко стъпва.
  • #4
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    само гааааааааааааз, никаква нафта, черна и мазна)::):):):), с пушилка отзад като на локомотив:):):)
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    според теб, щом е втечнен дали не е под налягане?
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    555 ( преди 15 години )
    mnogo hubavo sa napravili,horata .sega 6te poskapnat gozovite injekcioni haaah
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Свежарска работа. Остава да боядисат горкия Фокус жълт и да му сложат телефони за повикване.Не, че ще се оплача да ползвам такова такси де :)