IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford с газова уредба в BTCC

Два автомобила Ford Focus ST с LPG инсталация ще се състезават в сериите.

Ford с газова уредба в BTCC
BTCC отборът AON съобщи, че ще използва автомобили захранени от втечнен въглеводороден газ (LPG) в тазгодишното издание на британския шампионат за туристически автомобили.

Двигателите на автомобилите са аналогични с тези, които са използвани през миналата година - 2.0-литров бензинов Duratec с принудително пълнене и 275 к.с. Не се съобщава за съществени промени по двигателя.

Целта на състезателите е да популяризират колите използващи пропан-бутан или други алтернативни горива. Според информацията колите са преминали всички тестове и разполагат със сертификат за участие.

От отбора коментират, че са щастливи да бъдат първите, които интегрират екологичен и същевременно конкурентоспособен двигател в подобно състезание.

Първото на участие на еко возилата в BTCC ще се състои на 03.04.2010 година.
0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Честният и разумен човек, кара икономичен бензинов модел на газ. Очевидно десетките хиляди бакшиши не са успели да пресметнат, "че една газова инсталация е по-скоро минус, отколкото плюс".
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Бутилката ми е 30л., не ми заема от мястото имам и оригинална резервна гума на оригиналното си място. Колата е комби. Изминавам над 400км. извънгрдско каране с едно пълнене. Нима някои иска да ми каже, че е задължително всеки път да карам над 400км. без дори да спра за кафе или да се изпикая?! Време е да измислите нещо по-оригинално.
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А защо не го караш на ниски обороти, за да не ти свършва оборотомера толкова бързо ;) Нали това е едно от предимството на модерните дизели - голям въртящ момент още малко над 1500 об/мин. При мен червената зона като почва от 6500, да не би да съм прокопсал при изпреварвания? Газ на втора в някой проход, стигам 80-85 и трябва трета и това точно в момента, когато наблизаваш някой завой.
  • #16
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Карам дизелов автомобил, сравнително модерен, с комън рейл система, добро ускорение и голяма мощност. Обаче...единствената ми мисъл е как да го заменя за бензинов. Просто не можах да свикна, че точно когато най-много ти трябва мощност и ускорение - оборотомера свършва и трябва да превключиш на друга предавка... Така че - газ за готвене, нафта за отопление и бензин за каране...
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    medun ( преди 15 години )
    може би става дума за система работеща с пробан-бутан втечнена фаза.не съм изцяло запознат затова няма да парадирам как точно действа системата.но да се сложи в БГ струва над 2500 лв грубо...с 2 думи се пуска газ през дюзите,не с изпарител.така буквално не се променя пълненето на мотора,така не се губи и КПД.Това ми се върти в главата,но само догадки
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ако не се предлагаше тук крадена нафта и ако човек реално можеше да си направи сметката, че една газова инсталация е по-скоро минус, отколкото плюс, може би 80 % от българите щяхме да караме бензин.
  • #13
    7 rate up comment 6 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Клошарите карат на газ, тарикатите с крадена нафта, а честният и разумен човек - икономичен бензинов модел.
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Koki4a ( преди 15 години )
    KAK MOJE DA IMA TAKIVA NE6TASNICI KAT TOQ..... *** THE OIL-BURNER?? NI6TO NE ZNAI AMA TRUGNAL DA KOMENTIRA,OBITAK
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Koki4a ( преди 15 години )
    DO:*** THE OIL-BURNER.. 6TO NE SI EBE6 MAIKATA WE.AZ KARAM DIZEL,TI S KAKVATO I KOLA DA SI OT SORTANA BENZINKA 110-120 KONQ DET TA BARNA TAM 6TA SKUSAM.TI 6TE PO4NE6 DA PRAI6 REMONTI NA PO 200000-300000 KM A AZ NQMA DA PIPNA NI6TO PO MOQTA KOLA.VZEMI SA SKRII BE.VE4E NQMA PO DOBRO OT DIZELA ZA VSEKI DEN.TI PONEJE SE PI6E6 4E ZNAEM MNOGO,KAJI MI KAKVI SA NEDOSTATACITE NA GASTA,NA BENZINA I NA NAFTATA, 6TOM KAZVA6 4E KOITO BIL KARAL DIZEL E ***.AMA MAI TI SI PEDERASA A NEMOJA4!!!!!!!
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    4roundANDempty0s ( преди 15 години )
    Имам дизелова, имам и газова. Следващата ще е дизелова! Кое му е лошото на газовата: абонамент за проблеми, неизбежно гори и бензин, често спирам в бензиностанция, намален багажник. С дизела минавам над 1000 км с едно зареждане, с газовата 300 км. Дизелът има висок въртящ момент в ниските обороти. Ако дизелът се повреди просто отивам в сервиз за дизели. Ако газта се повреди в газовия сервиз ме пращат в бензиновия а в бензиновия - в газовия. В крайна сметка всички дигат ръце.