IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Още за Peugeot 508

Вече е известно, че Peugeot ще представи новия си седан 508 тази есен в Париж.

Още за Peugeot 508
Показаната наскоро концепция "5 by Peugeot" ще бъде в основата на серийната версия. С подготвяния модел 508, Peugeot реагира на активната тенденция да се пускат автомобили, които покриват освен средния клас и малко над него. 


Бъдещият Peugeot 508 ще се присъедини към модели като Opel Insignia и Passat CC. Това е поводът сред моделите на френската фирма да се върне обозначението с цифрата 5, която беше използвана до началото на 90-те години. Тогава Peugeot 505 бе заменен на пазара от моделите 405 и 605.



Сега, няколко генерации по-късно, Peugeot 508 ще замени едновременно 407 и 607. В областта на техниката бъдещото Peugeot 508 ще предложи всичко най-добро, което е на разположение на френската фирма. Ще може да се избира например двигателят 1.6 ТНР в най-силната му версия с мощност 147 kW, който сега се монтира само на купето RCZ. Ще има и версия с турбодизеловият двигател 2.2 HDi с мощност 162 kW. 



Разбра се обаче, че представителната лимузина няма да има версия с турбодизеловия V6 HDi с обем 3.0 литра. Вместо него ще видим различни версии на дизелови четирицилиндрови двигатели от ново поколение. Бъдещото Peugeot 508 ще има и хибридна версия със системата Hybrid4, която беше монтирана и на концепцията "5 by Peugeot". При нея двигател с вътрешно горене задвижва предните колела, а електромотор задните. 



От Фирмата предвиждат освен седана 508, да има и версия комби, която ще предлага седем места. На критиките, че с появата на 508 се отваря голяма празнина между него и 308, от фирмата отговарят, че въпросът за появата на Peugeot 408 в Европа все още е отворен. Както е известно този автомобил се появи в Китай и е създаден на базата на комбито от ниската средна класа 308 SW.  
0 от 500
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    kolega ne im obru6tai vnimenie na nedodqlanite selqci deto sa im kazali 4e po dobro ot nemskoto nqma :D
  • #24
    9 rate up comment 5 rate down comment
    1 ( преди 15 години )
    defekt ama pod mozachnata ti kora
  • #23
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Be hybavo,ama s goliam defekt: Made in France...
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе вие предните двама да не сте клонинги или баща и син?
  • #21
    9 rate up comment 4 rate down comment
    astrah ( преди 15 години )
    На мен ми харесва!
  • #20
    3 rate up comment 7 rate down comment
    magelan05 ( преди 15 години )
    MEN LI4NO NOWATA DIZAINERSKA LINIQ NA PEJO IZOB6TO MI E MNOGO GROZNA,POWE4E MI HARESWAT STARITE-407,207,308
  • #19
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Nick ( преди 15 години )
    Smqtam che marketingovata koncepciq na Peugeot e mnogo dobra. Te pravqt koli koito da se prodavat i v tezi dni e dosta vajno da proizvejdash eco-friendly avtomobili, a 2.2hdi i 1.6thp sa takiva sravneni s konkurenciqta. Imaite predvid 4e po-golemi koli s dizeloviq motor i to 170ks nabirat 0-100 za
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    uvo666 ( преди 15 години )
    prili4a malko na audi otpred i na bmw otzad kolata e hubava samo da be6e s po qki dvigateli ako 1.6 im e nai malkia dvigatel stava za tozi klas kola nai malko trqbva da bade 2.0 ili o6te po dobre 3.0 i az sam fen na 6 cilinruvite dvigateli neka zemat primer ot passat cc ili audi a6 ina4e kolata e mnogo krasiva ne haresvam pejo kato marka no tozi model mi hvana okoto bravo na francuzite po4naha i te da pravqt krasivi koli
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    ...какво са изкарвали Пежо на пазара през деветдесетте. В края на осемдесетте на мода бяха 309 и 405, което дрънкаше яко и така до края на живота му не можаха дори и производителите да разберат, какво лопа. После се появиха 306,605, 206, 106, 406, 806( така ли бе, че вчера едно такова кара зад мен?) и... 307 ми се стори доста сносен автомобил, когато го видях на "Авраамова поляна". 50... умря през осемдесетте. Тогава даже се чудех, защо от 405 направо на 605.
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Точно затова прочетох всички коментари, за да видя, дали някой е прочел статията изцяло, а не от началото и края. Оказва се, че само ти си чел внимателно. 505 с автоматични скорости съм виждал като дете на писта "Русе" - състезания от пистовия шампионат на България, където всяка година се събираха и събират над 10 000 зрители. Пежото бе с инвалиден номер през осемдесетте години и ми хвана окото, защото смятахме Фиат 125P и Лада 1500S за абсолютния лукс xD. Все пак, малко се замислих...