IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„Стар срещу нов” и в Русия

В Русия въвеждат програма за стимулиране продажбите на автомобили местно производство.

„Стар срещу нов” и в Русия
В АвтоВАЗ срещу сертификат за върнат за утилизация стар автомобил, предлагат в допълнение и атрактивни цени за два модела нови автомобил. 



Хората от Толиати (може и да не ви се вярва, но е така), произвеждат и продават все още хитът на 80-те години на миналия век ВАЗ-2105. Този автомобил ще може да бъде закупен (след като се върне стар), за 99 000 рубли (около 4700 лева). 

Автомобил от относително по-новия модел Kalina ще може да бъде придобит (при връщане на стар), за 199 000 рубли (около 9500 лева), съобщава руската информационна агенция РИА Новости, като цитира вицепрезидента по продажбите на АвтоВАЗ Максим Нагайцев. 

Засега отстъпката в цената ще важи само за „класическия” ВАЗ-2105 и за Kalina, които се намират в складовете на дилърите на фирмата. Досега цената на ВАЗ-2105 беше 160 000 рубли (около 7700 лева), а Kalina 260 000 рубли (около 12500 лева). 

Според Нагайцев, целта на акцията е да бъдат привлечени купувачи за натрупаните в складовете на завода и неговите дилъри над 55 000 автомобили. 

Началото на програмата „стар срещу нов” автомобил в Русия започва от 8 март. Желаещите да закупят различен модел от Lada 2105 и Kalina, ще могат да се възползват от намаление в размер на 50 000 рубли (около 2400 лева) срещу върнатия си стар автомобил.
0 от 500
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    БГРС ( преди 15 години )
    Колегата Оки спомена, че разработката е от 50-те години. Може и така да е. Иначе за просвета може да поспорим. Бях чел през осемдесетте една книга и там се споменаваха рюзликите. Една от тях бе и по-голямият просвет при Жигули, който е 160 мм. Доколкото се сещам, при Фиат 124 бе 110 мм. Един комшия, моряк, караше точно Фиат 124, та можах да видя какви са разликите на живо. Наистина колата е много ниска.
  • #36
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ZZZ ( преди 15 години )
    може да добавим и 4-те дискови спирачки ( и то за онези времена ), съвсем друг карбуратор, различен съединител, скоростна кутия и т.н. Дори дръжките на вратите са различни ... Но дотук с разликите. За малкия просвет не съм съгласен ( с изкл. на модификацията 124 Спорт, която е тотално различна ). Модела 124 е автомобил на годината 1966, какви ти 50-те години...
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ZZZ ( преди 15 години )
    колега, това са жилата за ръчната спирачка за двете задни колела. При много Пунта 1 често се среща - въпрос на немарливост от страна на собственика ...
  • #34
    4 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ти виждал ли си през живота си Фиат 124, та твтрдиш, че колата е проектирана петдесетте години? Дори Жигули има малко общо с тая кола! Пимерни разлики - При Фиат повдигачи на клапаните и долен разпределителен вал, малък просвет, колата опира почти до земята. ВаЗ 2105 е многократно модернизиран. Може и да не отговаря на никакви европейски норми, но кой говори за това? Нормите са направени да служат на някой джоб!
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Какви газове? Моята мина първи преглед на 3 години и никакви газове не бяха мерени! Както каза един колега - като не щеш да мина при теб и да ти дам 25 лева, ще отида при друг! Ей тогава ти разписват всичко и не се циганят!
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Вчера и оня ден ми направи впечатление, че при два Фиат Пунто и една Ланча Y10, виси нещо като кабел или мъркуч отзад вдясно! Не го знам какво е това, но с нашите дупки, ако се закачи някъде, какво ли ще стане с тия над 10 годишни автомобили? И как са минали преглед така? Тоя кабел или маркуч опира почти до земята!
  • #31
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Оки ( преди 15 години )
    Оооо драги, май обичаш да спориш само заради спорта. Защото тази кола е проектирана 50-те години и не отговаря на нито един критерий - сигурност, икономия, замърсяване на околна среда...Тази кола в родната й Италия не можеш да я видиш от 40 години. Защо ли? Защото след 3-4 години има по-нова и старото никой не го поглежда. Тази кола даже няма чупеща се кормилна колона. Това е убиец. Ние сме в ЕС, не третия свят дето можеш да караш и пикап от 1942 г с 12 души в каросерията....
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    F-104 ( преди 15 години )
    Първи преглед се минава в КАТ при регистраия и наистина не се мерят газове. При следващият преглед минаваш през лицензиран пункт за преглед, където се мерят газовете. Преди измамите ставаха, като сложат друга кола, на която всичко е изправно, но сега вече ги следят и никой не смее, въпреки, че имам познати. Аз затова купих катализатор, защото не можех да мина на преглед НИКЪДЕ в Пловдив! Няма начин да не станем като другите щом има контрол.
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    И защо да не се продават автомобили с 40 годишна история? Машината, на която работя е мой набор, тоест почти 40 години, но върши работа все още! Дори произвеждаме 90 % от продукцията за Германия, а за България точно 0 % !!!!! Само се огледай, колко автомобили се произвеждат по целия свят и от колко години! Това Бразилия, това Китай, това Аржентина, южна африка... Ами това са 30-40 годишни модели или техни модификации!
  • #28
    7 rate up comment 0 rate down comment
    ZZZ ( преди 15 години )
    колега шофер, къде си въждал 10-15 годишна "истинска" кола ? То затова се напълнихме с такива "дъргели" - защото има такива като теб дето ги купуват и са много доволни ... 15 годишния дъргел дето караш сигурно и ABS-а не му работи, а AIRBAG-ите отдавна му ги няма (ама ти дори и не подозираш)...