IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„Стар срещу нов” и в Русия

В Русия въвеждат програма за стимулиране продажбите на автомобили местно производство.

„Стар срещу нов” и в Русия
В АвтоВАЗ срещу сертификат за върнат за утилизация стар автомобил, предлагат в допълнение и атрактивни цени за два модела нови автомобил. 



Хората от Толиати (може и да не ви се вярва, но е така), произвеждат и продават все още хитът на 80-те години на миналия век ВАЗ-2105. Този автомобил ще може да бъде закупен (след като се върне стар), за 99 000 рубли (около 4700 лева). 

Автомобил от относително по-новия модел Kalina ще може да бъде придобит (при връщане на стар), за 199 000 рубли (около 9500 лева), съобщава руската информационна агенция РИА Новости, като цитира вицепрезидента по продажбите на АвтоВАЗ Максим Нагайцев. 

Засега отстъпката в цената ще важи само за „класическия” ВАЗ-2105 и за Kalina, които се намират в складовете на дилърите на фирмата. Досега цената на ВАЗ-2105 беше 160 000 рубли (около 7700 лева), а Kalina 260 000 рубли (около 12500 лева). 

Според Нагайцев, целта на акцията е да бъдат привлечени купувачи за натрупаните в складовете на завода и неговите дилъри над 55 000 автомобили. 

Началото на програмата „стар срещу нов” автомобил в Русия започва от 8 март. Желаещите да закупят различен модел от Lada 2105 и Kalina, ще могат да се възползват от намаление в размер на 50 000 рубли (около 2400 лева) срещу върнатия си стар автомобил.
0 от 500
  • #57
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    BGRS, ти нормален ли си? Fiat 124 спира да се произвежда преди 36 години, защото техниката отива далеч напред. Преди повече от 40 години Fiat пускат 128, чиято философия (напречен двигател, несиметрични полуоски, Макфърсън, OHC, разпределителен ремък, и още, и още) и конструкция е възприета като стандарт и до днес. Естествено че в цивилизования свят 124 умира.
  • #56
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Тази ладичка и аз бих си я купил, но само да ходя за риба с нея - може да се натовари с доста неща, като се разбие окачването от черните пътища излиза по-евтино да се ремонтира, вдига 100 и ги поддържа :) какво друго му трябва на един човек, за да отиде за риба?!? За останалото време обаче предпочитам по-нов, по-комфортен и по-сигурен автомобил :)
  • #55
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ZZZ ( преди 15 години )
    Колега, не искам да те убиждам, ама явно си малко самоук и тенически неграмотен ! Естествено сегментита на Фиат-а не са за ЗАЗ-а ти ...
  • #54
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Освен това заварките на купето при Фиат 124 са през 50 мм, докато при Жигули на два пъти по-малко разстояние! Това учкчава купето.
  • #53
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе човек. Как ще са еднакви? Дори на външен вид се различават. Отвътре също. Фиатът на комшията бе с арматърно табло тип чаовници. Има финни разлики и във външността, които показват, че ФИАТ 124 е разлиен автомобил. 124-ката е с листови ресори отзад, докато Жигули е с пружини. Това малка разлика ли е според теб? Двигателите също са различни. Горен разпределителен вал, вместо долен. Това го прави по-издръжлив. Слагал съм сегменти от 124 на ЗаЗ-а си. Издържат 5000 км и толкова!
  • #52
    3 rate up comment 1 rate down comment
    САВАТА до Deu ( преди 15 години )
    Ако имаш познания добре,но виж статията:..."Стар срещу нов и в Русия"....Така,че ако не те интересува-не влизай тук!И аз не съм привърженик,но ме интересува тази статия.Пък ти ни пращаш да си ходим!Къде?!?Ние сме си в правилната статия която разисква Руска техника,пък ти сеправиш на"каубой".Ако знаеш нещо кажи,ако ти е все тая-съседните статии са"бъкани"с- цитирам те:"новите тенденции, хибриди и пр."
  • #51
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ZZZ ( преди 15 години )
    Архаични, архаични, ама с по добри технически показатели ... По висока макс.скорост ( 150 с/у 140 км/ч), по-нисък разход на гориво и т.н. Да не говорим за различните двигатели - 1,2; 1,6 ,а при Сеат 124 има дори 1,4 ... Модификации 124 комби, 124 Спорт, 124 кабрио, и т.н. Руснаците само развалиха Фиат 124 .
  • #50
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Deu ( преди 15 години )
    Абе BGRS, ходи си в ХХ век при твойте ВАЗ-чета. Я погледни 124 и Ваз 2101. Те са близнаци. Само дръжките на ВАЗа са от 124 специал. Руснака само може да доработи нещо, не да създаде. Като започнем от Форд А (Газ А) да преминем през М-ката, Опел Кадета (Москвич 400) през Жигулито та сега до Волгата Сербринг...Тук ние коментираме новите тенденции, хибриди и пр., пък ти ни връщаш в каменния век, при Брежнев..Я не се излагай повече!
  • #49
    3 rate up comment 1 rate down comment
    САВАТА до BGRS ( преди 15 години )
    Ама разбира се,че е преработен-това имбеше първата работа!124 е адски нежен,люлее се и е супер комфортен,но за хубави пътища.Докато Жигулито...О!-направиха го за "БЕЗПЪТИЦА"!!!Нали знаеш,че и КАМАЗ беше Френски дефектен"чертеш"който го продадоха на Руснаците без пари,...а какъв го направиха братушките!Руснаците се отказаха от"полския"фиат,защото беше труден за обработване и го оставиха наПоляците!А при "соцлагера"-те нямаха думата!
  • #48
    4 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Цитирах по памет 110 мм. Просветът на Жигули е увеличен с 30 мм, което ще рече, че на ФИАТ 124 е 140 мм. Окачването при руския автомобил е преработено и усилено. ФИАТ 124 е с листови ресори отзад, а всички знаем, какво е окачването на Жигули. Двата автомобила нямат почти нищо общо. Двигателите на ФИАТ 124 са архаични, купето също е слабо, за разлика от това на Жигули. Затова и Лада живее, а ФИАТ 124 не!