IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„Стар срещу нов” и в Русия

В Русия въвеждат програма за стимулиране продажбите на автомобили местно производство.

„Стар срещу нов” и в Русия
В АвтоВАЗ срещу сертификат за върнат за утилизация стар автомобил, предлагат в допълнение и атрактивни цени за два модела нови автомобил. 



Хората от Толиати (може и да не ви се вярва, но е така), произвеждат и продават все още хитът на 80-те години на миналия век ВАЗ-2105. Този автомобил ще може да бъде закупен (след като се върне стар), за 99 000 рубли (около 4700 лева). 

Автомобил от относително по-новия модел Kalina ще може да бъде придобит (при връщане на стар), за 199 000 рубли (около 9500 лева), съобщава руската информационна агенция РИА Новости, като цитира вицепрезидента по продажбите на АвтоВАЗ Максим Нагайцев. 

Засега отстъпката в цената ще важи само за „класическия” ВАЗ-2105 и за Kalina, които се намират в складовете на дилърите на фирмата. Досега цената на ВАЗ-2105 беше 160 000 рубли (около 7700 лева), а Kalina 260 000 рубли (около 12500 лева). 

Според Нагайцев, целта на акцията е да бъдат привлечени купувачи за натрупаните в складовете на завода и неговите дилъри над 55 000 автомобили. 

Началото на програмата „стар срещу нов” автомобил в Русия започва от 8 март. Желаещите да закупят различен модел от Lada 2105 и Kalina, ще могат да се възползват от намаление в размер на 50 000 рубли (около 2400 лева) срещу върнатия си стар автомобил.
0 от 500
  • #67
    2 rate up comment 15 rate down comment
    fordf350 ( преди 15 години )
    и още, че днес пих повече кафе:-)))Въобще този аргумент - купувам си кола, щото е евтина поддръжката, евтини частите и лесно се ремонтира е много странен. Аз си купувам кола, за да я карам всеки ден, ама всеки божи ден поне по 150-200 км, зиме и лете. И за мен е абсолютно неприемливо, не да не запали, не да ми се скъса ремък?!!! а ми е неприемливо дори гума да се спука или да е спаднала!!!!Вземи си едно ПОЛО или ГОЛФ - пъддръжката е никаква, щото не се чупят, просто само караш и то евтино!
  • #66
    2 rate up comment 15 rate down comment
    fordf350 ( преди 15 години )
    това ми звучи като един мой съселянин - вика "ей много здрави коли са ладите - ходих с нея до Одеса и обратно! Единствения проблем беше, че пуках близо 20 пъти гуми:-), обаче нали са вътрешин - вадя лепя, помпя и пак карам.":-))) Какво да кажа - купи си голф(щото имаше някъде сравнение, че Лада е икона като ГОЛФ)и ще караш и ще караш и пак ще караш и никога няма да спре. АМА никога вЕрвай ми! А и Голф-а ако искаш си го вземи на 15 години и 500хил.км.
  • #65
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Майко перник туниг бате.... Не знам кой би си пожелал тази кола освен някой стар генерал или див селянин...
  • #64
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Lionto до Анонимен ( преди 15 години )
    Може и да си прав за повечето работи,но бяха здрави и лесни за подържане!И на пътда се счупи,дет се вика:"на жена си от чорапогашника ще направиш ремък и ще тръгнеш"!А новите като спрат,спираш и ти като препариран!Пък една наточена ЛАДА и до ден днешен"заковава"погледитеи тайно си я пожелават"момчетата"-Мъже!Примерно тази последна модификация която се проивежда и до днес с(98к.с.)http://pics.data.bg/categories/1/общи/5b11acb9c0da937661fe01ef8c2fd79e/003054789chttp://pics.data.bg/categories/1/общи/3928b14ea6b12d2e6f6daa4f4e59c95d/003054648thttp://pics.data.bg/categories/1/общи/2af341048abf193f8597fc690d6d8430/003054794v
  • #63
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Мечта на 400 милиона човека? Дрън дрън, просто нямахме избор и бяхме принудени да искаме тия ***, изостанали с десетилетия. Ни капка нова технология или техническа мисъл, само имитации на стари модели, защото използваха прости технологии които руснаците можеха да изкопират.
  • #62
    6 rate up comment 22 rate down comment
    fordf350 ( преди 15 години )
    не бе не е истина! Няма втори като руснаците. СУПЕР изостанали, супер ЗЛЕ, супер гадно им е - и въпреки всичко им харесва да са в 15 век. Това се нарича НАЦИОНАЛЕН МАЗОХИЗЪМ. Че да вземем да им продаваме и ПРАВЕЦ 16 ли беше?!:-)))) Просто акъла ми не го побира................
  • #61
    9 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Естествено, не съм се ровил колко точно са произведените автомобили, но тая архаична Лада гони по популярност такива светила, като костенурката на VW, патето на Ситроен и Мини. Това е лично мое мнение, но не може да се пренебрегне с лека ръка автомобилът, който е бил мечта на над 400 милиона човека, живеещи в бившия соцблок!
  • #60
    8 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Сега някой сигурно има намерение да ме контрира, че двигателят на Самара е изцяло нова разработка. Така е, тук вече се намесва и Порше! А сега да видя, как ще обидите Самара и нейните наследници! Моделите 2101, 02, 03, 04, 05, 06, 07 и техните модификации изпълниха и преизпълниха плана! Само сметнете колко автомобила са произведени на базата на тоя прословут 124! 30 години по 800 000 автомобила = на над 20 милиона! Това е може би най-успешният автомобил в историята на автомобилостроенето!
  • #59
    5 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    ВАЗ също се развива и показва, какво може да се постигне на базата на стара техника. Всъщност, всички производители така правят, макар да изглежда, че са измислили нещо ново. Не, не са. Голям процент от частите на стария двигател се използват и при "новите" разработки. И няма как друго яче да бъде, защото не може да се подменя инструмента за производство на всеки 5 години! Това, че някои смятат Лада 2105 за ФИАТ 124 си е техен проблем!
  • #58
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    :) Знаех, че някой ще ми направи забележка. Споко, знам, че двигателят на ЗаЗ работи при по-високи температури. Оба4е аз сравнявам жигулски сегменти, произведени в Русия с такива за 124, произведени в Турция. Там разликата е голяма. Не случайно зазовите бутални пръстени се предпочитат при жигулски мотори. Не съм самоук. Автомобилен ел.монтьор съм. Имам и више образование. Просто това са стари неща, които сега изравям от спомените и книгите си!