
Снимките говорят сами за себе си и показват максимално акуратно външния вид на хибридното Ferrari. За нас обаче, по-интересна е хибридната система на „зелената” концепция 599. Все още няма официална информация, но се появиха неофициални данни, че тя е съставена от електродвигател, предлагащ около 100 к.с. мощност и 137Nm максимален въртящ момент.

Той е монтиран в задния край на трансмисията, която от своя страна е разположена в задната част на платформата. Бензиновият двигател най-вероятно е V12. Акумулаторите са монтирани под пода.

Според производителите допълнителната мощност компенсира нарасналото тегло с около 100 кг и хибридният 599 е по-бърз от стандартния модел с бензинов двигател. В същото време ще има разход на гориво с около 35% по-нисък от стандартния модел.

Според хора от Ferrari, предлаганата сега в Женева хибридна система е все още в началната фаза на своята разработка и има да се усъвършенства доста и да измине дълъг път до появата й в сериен модел.
Повече подробности за първото хибридно Ferrari ще получим в Женева.


2