IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи А1 официално

Най-малкият модел на Audi ще се предлага първоначално като хечбек с три врати, а по-практичната версия с пет врати, наречена Sportsback ще се появи млко по-късно.

Audi представи А1 официално
Серийната версия на А1 е останала много близка до концепцията Metro Project, като дори са запазени арките на покрива с различен цвят от този на каросерията. 



Най-голямата разлика с концепцията е в различната радиаторна решетка на серийния модел. Наред с това са заменени и част от по-скъпите материали с по-обикновени. Интериорът също е останал почти непроменен в сравнение с концепцията. Audi ще предлага този модел с много възможности за индивидуализиране и различни цветови комбинации. 

Както вероятно вече знаете, A1 се произвежда на платформата на VW Group на която вече се сглобяват и VW Polo и Skoda Fabia. Тя обаче е модернизирана за модела на Audi, за да дава повече удоволствие от управлението на автомобила.



 Audi А1 има дължина 3950 мм, широчина 1740 мм и височина 1420 мм. Разстоянието между осите на автомобила е 2470 мм. Багажното отделение има базисен обем от 267 литра. Когато задните две седалки се сгънат капацитетът на багажника нараства до 920 литра. 



Audi ще пусне на пазара своя нов модел с два дизелови и два бензинови двигателя. Всечки те са с турбина, директно впръскване на горивото и системата start-stop. 

Базисен двигател е новият TFSI с обем 1.2 литра, който педлага максимална мощност от 86 к.с. и максимален въртящ момент от 160 Nm наличен между 1500 и 3500 об/мин. Този двигател се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени. С тази комбинация А1 ускорява от място до 100 км/час за 12.1 секунди и има максимална скорост от 179 км/час. Средният комбиниран разход на гориво при тази версия е 5.1 литра на 100 км. Вредните емисии от СО2 са 119 г/км. 



Следващата възможност е бензиновия агрегат TFSI с обем 1.4 литра, който е с мощност от 122 к.с. и максимален въртящ момент 200 Nm наличен между 1500 и 4000 об/мин. Той се комбинира с трансмисията S tronic с два съединителя и седем степени и позволява А1 да ускори за 9.1 секунди и да постигне максимална сокрост от 200 км/час. Ако този двигател се комбинира с механична скоростна кутия с 6 предавки, ускорението е за 9.2 секунди. Средният разход на гориво при автоматичната скоростна кутия е 5.1 литра, а при механичната 5.4 литра на 100 км. 



Дизеловите двигатели са с обем 1.6 литра TDI с мощност 105 к.с. и максимален въртящ момент 250 Nm наличен между 1500 и 2500 об/мин, който се комбинира с механична трансмисия с пет степени. Тази комбинация ускорява за 10.8 секунди и има максимална скорост 187 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 3.9 литра на 100 км. 



Вторият дизел е също с обем 1.6 литра TDI с мощност 90 к.с. и максимален въртящ момент 230 Nm наличен между 1500 и 2500 об/мин. Този двигател също се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени и ускорението е за 12.2 секунди и има максимална скорост от 179 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 3.8 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са 99 г/км. 



И четирите двигателя пренасят въртящия момент само към предните колела. Стандартно A1 е екипиран със системата ESP. Според данните на Audi новият A1 е най-лекият автомобил в премиум клас, като има собствено тегло от 1045 кг. 

Световната премиера на този автомобил ще бъде в Женева през март, а продажбите в Европа ще започнат още през май. Стартовата цена на Audi A1 ще бъде около 16 000 евро.  Всички снимки
0 от 500
  • #68
    3 rate up comment 2 rate down comment
    АВДИ ( преди 15 години )
    Ти наистина си един истински muncho!
  • #67
    3 rate up comment 1 rate down comment
    АВДИ ( преди 15 години )
    Абе *** ,пак ли започна да облъчваш с простотия?Чиба
  • #66
    5 rate up comment 1 rate down comment
    muncho ( преди 15 години )
    Не може да се каже че количката не е симпатична но ако исках да си купя малка кола със сигурност бих предпочел форд фиеста - Много по-напред е от тази (ако изключиме фактора гъзарене)
  • #65
    4 rate up comment 0 rate down comment
    per noel ( преди 15 години )
    Колата наистина е доста олекнала, за да се нарече кола от премиум клас. Но който има излишни пари и му липсва самочувствие - моля!
  • #64
    3 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Абе и аз като тебе не бих дал куп пари за малка кола,но повярвай ми с голям кеф си перкам по центъра на София с на жената колата,просто малките коли са удобни за паркиране.С моята Е60 БМВ в Солун немога да паркирам никаде в центъра,излиза някой с Пежо 106 който е спрял броня в броня,аиде влез де...като всички коли са малки...
  • #63
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Ха-ха - най-лекият автомобил в премиум клас. Ако пуснат моторетка в премиум клас ще имат нов рекорд :D
  • #62
    3 rate up comment 0 rate down comment
    an. ( преди 15 години )
    vsi4ko dobre ama dvuvratka.stani da sednem. i sas taq maimunska re6etka napravo si e grozotili6te.
  • #61
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Продажбите на тази модифицирана Фабия също ли ще ги броим за активи на Ауди в луксозния сегмент?
  • #60
    2 rate up comment 1 rate down comment
    1 ( преди 15 години )
    gaden malak kotur xi xi xi nai gadnoto audi koeto sam vijdal ot tova po zle nemoje
  • #59
    3 rate up comment 1 rate down comment
    The Stig ( преди 15 години )
    То е ясно че русите представителки на нежния пол, със прилично количество силикон в устните и гърдите както и по-заможни приятелчета, особено ще се разадват на автомобила. Няма спор че изглежда добре но никога не бих дал толкова пари за подобен клас автомобил. Лично мнение, не задължавам никого...