IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи А1 официално

Най-малкият модел на Audi ще се предлага първоначално като хечбек с три врати, а по-практичната версия с пет врати, наречена Sportsback ще се появи млко по-късно.

Audi представи А1 официално
Серийната версия на А1 е останала много близка до концепцията Metro Project, като дори са запазени арките на покрива с различен цвят от този на каросерията. 



Най-голямата разлика с концепцията е в различната радиаторна решетка на серийния модел. Наред с това са заменени и част от по-скъпите материали с по-обикновени. Интериорът също е останал почти непроменен в сравнение с концепцията. Audi ще предлага този модел с много възможности за индивидуализиране и различни цветови комбинации. 

Както вероятно вече знаете, A1 се произвежда на платформата на VW Group на която вече се сглобяват и VW Polo и Skoda Fabia. Тя обаче е модернизирана за модела на Audi, за да дава повече удоволствие от управлението на автомобила.



 Audi А1 има дължина 3950 мм, широчина 1740 мм и височина 1420 мм. Разстоянието между осите на автомобила е 2470 мм. Багажното отделение има базисен обем от 267 литра. Когато задните две седалки се сгънат капацитетът на багажника нараства до 920 литра. 



Audi ще пусне на пазара своя нов модел с два дизелови и два бензинови двигателя. Всечки те са с турбина, директно впръскване на горивото и системата start-stop. 

Базисен двигател е новият TFSI с обем 1.2 литра, който педлага максимална мощност от 86 к.с. и максимален въртящ момент от 160 Nm наличен между 1500 и 3500 об/мин. Този двигател се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени. С тази комбинация А1 ускорява от място до 100 км/час за 12.1 секунди и има максимална скорост от 179 км/час. Средният комбиниран разход на гориво при тази версия е 5.1 литра на 100 км. Вредните емисии от СО2 са 119 г/км. 



Следващата възможност е бензиновия агрегат TFSI с обем 1.4 литра, който е с мощност от 122 к.с. и максимален въртящ момент 200 Nm наличен между 1500 и 4000 об/мин. Той се комбинира с трансмисията S tronic с два съединителя и седем степени и позволява А1 да ускори за 9.1 секунди и да постигне максимална сокрост от 200 км/час. Ако този двигател се комбинира с механична скоростна кутия с 6 предавки, ускорението е за 9.2 секунди. Средният разход на гориво при автоматичната скоростна кутия е 5.1 литра, а при механичната 5.4 литра на 100 км. 



Дизеловите двигатели са с обем 1.6 литра TDI с мощност 105 к.с. и максимален въртящ момент 250 Nm наличен между 1500 и 2500 об/мин, който се комбинира с механична трансмисия с пет степени. Тази комбинация ускорява за 10.8 секунди и има максимална скорост 187 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 3.9 литра на 100 км. 



Вторият дизел е също с обем 1.6 литра TDI с мощност 90 к.с. и максимален въртящ момент 230 Nm наличен между 1500 и 2500 об/мин. Този двигател също се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени и ускорението е за 12.2 секунди и има максимална скорост от 179 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 3.8 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са 99 г/км. 



И четирите двигателя пренасят въртящия момент само към предните колела. Стандартно A1 е екипиран със системата ESP. Според данните на Audi новият A1 е най-лекият автомобил в премиум клас, като има собствено тегло от 1045 кг. 

Световната премиера на този автомобил ще бъде в Женева през март, а продажбите в Европа ще започнат още през май. Стартовата цена на Audi A1 ще бъде около 16 000 евро.  Всички снимки
0 от 500
  • #98
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Какви са ти впечетленията от Е60? Здрава ли е ходовата част? Големи легенди за здравината има из интернета. Иначе на мен грам не ми харесва, нито като дизайн на купето, нито интериора. Нищо лично, просто не ме кефи. Та как е здравината? Много ще се радвам тази година да се кача в тест драйв на новата 5-ца. Това е най-якото БМВ за последните 10 години :)
  • #97
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Yogi ( преди 15 години )
    *** в магазина на Порше Варна и виж. Цените в нета не са актуални в момента има готови оферти с пакети с добри отстъпки мисля че пишеше до 7% от цената. И е изложен този модел, за който ти писах и е наблъскан здраво с екстри.
  • #96
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А6 3.0TDI с 240 коня ето ценовата листа е пред мен 98000лв. това включна автоматик типтроник и Quattro двузонова клима 4 ел.стъка ,ел огледала 5 айрбега и др. доплащаш за ксенон 2000 лв. Кожен салон 5000лв. за. Навигация с ДВД и ТВ тунер. пак 5000лв. и стана 110000лв. 200лв. борд компютър и си готов. Кво ти трябва повече? Караш и ти е кеф. незнам какво още трябва да добавиш че да качиш цената на 160000лв. е сигурно има много глезотии ,но не са толкова важни.
  • #95
    4 rate up comment 2 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    майче и сега не се плаща,моята Е60 ми го пише ама май беше 0лв или нещо такова,при МБ се плаща 100 процента защото си спомням добре като ме офертираха в Балкан Стар ми обясняваха,че като тръгна да я продавам след време можело да се окаже важно,нищо че аз не пуша...хехе...
  • #94
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    При БМВ пакет пушачи и непушачи не се плаща. Поне така беше 2002-ра година зимата, когато баща ми си поръчваше Е39-ката. Поръча пушачи само да има къде да си слага стотинките и дъвките, иначе не се пуши в колата :) Явно в новите колис е доплаща, което ще е тъпо...
  • #93
    4 rate up comment 2 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    3.0 tdi quattro tiptronic може да прехвърли 160 000лв ако се отпуснеш.на моя приятел е А6 комби 2.7 тди мултитроник,предно,без кожа,без нави и без много други 109 000лв 09.2008 от шоурума срещу Метро.за цените на Ауди недей да спориш,зашото зет ми работи там и пия кафе доста често,а и баша ми кара Ауди А4 пак от Порше София така че позволи ми да съм запознат по добре от теб...
  • #92
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ribarq ( преди 15 години )
    миризлив гледам пак сам си пишеш Бартер за слива ,Бен ха ха поне прати емейл до *** ,ще се хванеш за главата като ти отговорят от колко ивмена си писал. И страхлив няма нужда да си пишеш сам а парите до кога ще ги чакам вече 1 година се криеш и бяжгаш *** от срещи. Кво стана ?Колко да те чакам още.
  • #91
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ribarq ( преди 15 години )
    Миризма кво стана с парите бе гледам с тоя бен в съседната статия пак си говорите ,че даже си се объркал като си писал. Пак ли почна сам да си пишеш? И миризма кво стана с парите бе?
  • #90
    3 rate up comment 1 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    иска ти се....спирачен асистент е различно от това което си рабрал,BAS Assist е допълнителен усилвател в сервото на спирачките който усилва натиска върху накладките в случай на екстремно натискане на *** на спирачката...иначе Аути и Ситроен са от различно тесто замесени...
  • #89
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Yogi ( преди 15 години )
    Не съм просто отворих сайта на Ауди и прочетох пакетите и цените.