IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи А1 официално

Най-малкият модел на Audi ще се предлага първоначално като хечбек с три врати, а по-практичната версия с пет врати, наречена Sportsback ще се появи млко по-късно.

Audi представи А1 официално
Серийната версия на А1 е останала много близка до концепцията Metro Project, като дори са запазени арките на покрива с различен цвят от този на каросерията. 



Най-голямата разлика с концепцията е в различната радиаторна решетка на серийния модел. Наред с това са заменени и част от по-скъпите материали с по-обикновени. Интериорът също е останал почти непроменен в сравнение с концепцията. Audi ще предлага този модел с много възможности за индивидуализиране и различни цветови комбинации. 

Както вероятно вече знаете, A1 се произвежда на платформата на VW Group на която вече се сглобяват и VW Polo и Skoda Fabia. Тя обаче е модернизирана за модела на Audi, за да дава повече удоволствие от управлението на автомобила.



 Audi А1 има дължина 3950 мм, широчина 1740 мм и височина 1420 мм. Разстоянието между осите на автомобила е 2470 мм. Багажното отделение има базисен обем от 267 литра. Когато задните две седалки се сгънат капацитетът на багажника нараства до 920 литра. 



Audi ще пусне на пазара своя нов модел с два дизелови и два бензинови двигателя. Всечки те са с турбина, директно впръскване на горивото и системата start-stop. 

Базисен двигател е новият TFSI с обем 1.2 литра, който педлага максимална мощност от 86 к.с. и максимален въртящ момент от 160 Nm наличен между 1500 и 3500 об/мин. Този двигател се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени. С тази комбинация А1 ускорява от място до 100 км/час за 12.1 секунди и има максимална скорост от 179 км/час. Средният комбиниран разход на гориво при тази версия е 5.1 литра на 100 км. Вредните емисии от СО2 са 119 г/км. 



Следващата възможност е бензиновия агрегат TFSI с обем 1.4 литра, който е с мощност от 122 к.с. и максимален въртящ момент 200 Nm наличен между 1500 и 4000 об/мин. Той се комбинира с трансмисията S tronic с два съединителя и седем степени и позволява А1 да ускори за 9.1 секунди и да постигне максимална сокрост от 200 км/час. Ако този двигател се комбинира с механична скоростна кутия с 6 предавки, ускорението е за 9.2 секунди. Средният разход на гориво при автоматичната скоростна кутия е 5.1 литра, а при механичната 5.4 литра на 100 км. 



Дизеловите двигатели са с обем 1.6 литра TDI с мощност 105 к.с. и максимален въртящ момент 250 Nm наличен между 1500 и 2500 об/мин, който се комбинира с механична трансмисия с пет степени. Тази комбинация ускорява за 10.8 секунди и има максимална скорост 187 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 3.9 литра на 100 км. 



Вторият дизел е също с обем 1.6 литра TDI с мощност 90 к.с. и максимален въртящ момент 230 Nm наличен между 1500 и 2500 об/мин. Този двигател също се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени и ускорението е за 12.2 секунди и има максимална скорост от 179 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 3.8 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са 99 г/км. 



И четирите двигателя пренасят въртящия момент само към предните колела. Стандартно A1 е екипиран със системата ESP. Според данните на Audi новият A1 е най-лекият автомобил в премиум клас, като има собствено тегло от 1045 кг. 

Световната премиера на този автомобил ще бъде в Женева през март, а продажбите в Европа ще започнат още през май. Стартовата цена на Audi A1 ще бъде около 16 000 евро.  Всички снимки
0 от 500
  • #48
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Кольо ръждата ( преди 15 години )
    Миризма пак ли си станал за посмещище ха ха. И като е от Казанлък що му пишеш мазут? Май много добре знаеш че е от Бургас ,наистина си много *** всеки път сам се издаваш като лъжеш
  • #47
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ribarq ( преди 15 години )
    Паритеее давай парите. Разбрах че си ***. Няма смисъл като пелтек да повтаряш едно и също ,много са ти плитки лъжите. До преди 2 месеца писа че съм от Ст.Загора май взе да се объркваш като тръгнеш да лъжеш. Разбрахме че нячмаш кола и че си от село Айтос сега давай парите от баса.
  • #46
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Anti_rom ( преди 15 години )
    Да,от Казанлък си,няма спор.Какво стана с А6-цата,не разбрах?Само една снимчица с нея pred Metro-Бургас,за 10 мин. работа
  • #45
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ribarq ( преди 15 години )
    Миризлив пак почваш да увърташ казах ти питай *** дали съм един и дали въобще съм от Казанлък. Вместо да пишеш едни и същи измишльотини давай парите бас загуби ли? Загуби. Сега си плати. ДАВАЙ ХИЛКАТА И НЕ СЕ ПРАВИ НА ЛУД.
  • #44
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Anti_rom ( преди 15 години )
    под синята тента ще те чакам,хем да ми я покажеш.А6-ца ли да чакам?
  • #43
    2 rate up comment 0 rate down comment
    gan4o ( преди 15 години )
    Не виждам причина ако някой има а6 да не я покаже тук и да решим спора
  • #42
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    страхотна градска колабраво на ауди
  • #41
    4 rate up comment 0 rate down comment
    mirko ( преди 15 години )
    А1 ще ми задържи погледа като го видя на улицата, но за мен лично DS3 е по-добър. Citroen показаха с него много повече иновации и дизайнерски възможности. А1 е просто умалено копие на А4, а и други модели на фирмата. Очаквах някаква еволюция при Audi в дизайна (за революция и дума не ноже да става), а не застой на едно място...
  • #40
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Anti_rom ( преди 15 години )
    Това е трагедията на този сайт.Един мизерен брикет от гетото на Казанлък се опитва да дава мнения за коли,които той по условие няма види никога (докато не станат 20+ години) и очевидно е технически невеж.При него всичко започва и свършва с комплект кичозно-*** джанти на една гнилоч,която в моменти на умиление той нарича Б4-ка.
  • #39
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Много ограничени хорица има. Като се каже, че е на модернизирана платформа на поло и фабиа веднага ги слагате под общ знаменателм, а реално колите нямам нищо общо. Тази кола може да прилича по размери на фабия, но е толкова по-луксозна и качествена че само *** би казал, че е фабия с емблема на Ауди... Пък и тази кола се цели в клиенти който искат лукс и качество в малък автомобил. Не всеки иска скапан хУйдай и20 който няма база за сравнение нито по интериор нито по екстериор и двигатели...