IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

За дефектните газ педали в България

Стартира превантивна проверка на всички засегнати автомобили.

За дефектните газ педали в България
Успокоителното е, че на територията на България не е регистриран нито един случай на дефектирал газ педал, съобщават от компаниите Toyota, Peugeot и Сitroen.

"Потенциалният проблем с педала на газта се проявява само в изключително редки случаи", допълниха от централата на Toyota в България.

Въпреки това, за да бъдат клиентите абсолютно спокойни и сигурни в автомобилите си, компаниите започват превантивни проверки. Те ще стартират до броени дни, като всички засегнати ще бъдат уведомени своевременно.

Вчера стана ясно, че е намерен ефективен и бърз начин за отстраняване на проблема, като ремонтът няма да отнема повече от 30 мин.

Засегнатите модели на Toyota са: AYGO, iQ, Yaris, Auris, Corolla, Verso, Avensis и RAV4. При Peugeot и Сitroen са съответно 107 и С1.

Toyota съветва клиентите, които имат съмнения, да се свържат с отдел „Обслужване на клиенти“ на Toyota за съдействие, преди инструкциите за специализираната сервизна кампания.

От Peugeot съобщиха, че в България, на превантивна проверка подлежат около 15 автомобила. Клиентите, за които кампанията се отнася, ще бъдат уведомени с писмо.

Сitroen пък поясниха, че до момента не е съобщено за нито един подобен случай, като добавиха, че дизеловите версии на С1 се екипират с различен газ педал и при тях такъв дефект е невъзможен. Евентуален проблем може да се прояви само при някои бензинови версии.

При засегнатите автомобили съществува възможност определени механизми на педала на газта, в редки случаи, механично да заседнат в полу-натиснато състояние или да се върнат бавно в начална позиция.

Причината за това е възможното износване на засегнатите механизми на педала на газта. Това постепенно износване, съчетано с определени климатични и експлоатационни условия може да предизвика увеличено триене в механизма, което в редки случаи може да доведе до: по-трудно натискане, по-бавно връщане или в най-лошия случай, засядане в полу-натиснато състояние, съобщават от Toyota.
0 от 500
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хакъ ( преди 15 години )
    Ако беше прочел колко дела са заведени срещу Тойота ,щеше да ти стане ясно защо връщат наред. Не е от прецизност а за да не се умножат делата а и с токъв шамар по имиджа щеше да е самоубийство ако не бях предприели мерки. Така ,че не се прехласвай чак толкова ,щото ако бяха перфекционисти, нямаше да се стигне до тук
  • #1
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    тези от тойота са перфекционалисти номер 1