IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

За дефектните газ педали в България

Стартира превантивна проверка на всички засегнати автомобили.

За дефектните газ педали в България
Успокоителното е, че на територията на България не е регистриран нито един случай на дефектирал газ педал, съобщават от компаниите Toyota, Peugeot и Сitroen.

"Потенциалният проблем с педала на газта се проявява само в изключително редки случаи", допълниха от централата на Toyota в България.

Въпреки това, за да бъдат клиентите абсолютно спокойни и сигурни в автомобилите си, компаниите започват превантивни проверки. Те ще стартират до броени дни, като всички засегнати ще бъдат уведомени своевременно.

Вчера стана ясно, че е намерен ефективен и бърз начин за отстраняване на проблема, като ремонтът няма да отнема повече от 30 мин.

Засегнатите модели на Toyota са: AYGO, iQ, Yaris, Auris, Corolla, Verso, Avensis и RAV4. При Peugeot и Сitroen са съответно 107 и С1.

Toyota съветва клиентите, които имат съмнения, да се свържат с отдел „Обслужване на клиенти“ на Toyota за съдействие, преди инструкциите за специализираната сервизна кампания.

От Peugeot съобщиха, че в България, на превантивна проверка подлежат около 15 автомобила. Клиентите, за които кампанията се отнася, ще бъдат уведомени с писмо.

Сitroen пък поясниха, че до момента не е съобщено за нито един подобен случай, като добавиха, че дизеловите версии на С1 се екипират с различен газ педал и при тях такъв дефект е невъзможен. Евентуален проблем може да се прояви само при някои бензинови версии.

При засегнатите автомобили съществува възможност определени механизми на педала на газта, в редки случаи, механично да заседнат в полу-натиснато състояние или да се върнат бавно в начална позиция.

Причината за това е възможното износване на засегнатите механизми на педала на газта. Това постепенно износване, съчетано с определени климатични и експлоатационни условия може да предизвика увеличено триене в механизма, което в редки случаи може да доведе до: по-трудно натискане, по-бавно връщане или в най-лошия случай, засядане в полу-натиснато състояние, съобщават от Toyota.
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ясен ( преди 15 години )
    Хубаво, че дойде тази акция, че да захлебят нашите дилъри. Такъв глад ги е налегнал, че сигурно им се плаче вече. Та... тази акция си има и хубава страна, особено за България.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дидо ( преди 15 години )
    WV и в момента не са водещи в качеството, дори платения им Ауто Билд го признава. За да се постигне добра цена в днешно време се прави икономия от материали, за съжаление това го има при всички производители. Не казвам, че днес колите са по-калпави от преди 10г., но определено нямат същата издържливост, което е нормално, след като се влагат по-евтино.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Jelqzko ( преди 15 години )
    Е айде стига де днеска само за *** слушам от всъкъде , телевизия, вестници, сега и Аутомедиа :):):)
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    G ( преди 15 години )
    Report: Toyota knew about accelerator problems in 2007.Although Toyota didnt formally address an accelerator *** defect that prompted the recall of 2.3 million vehicles until January 21, 2010, a new report indicates Toyota potentially knew about the deadly defect as early as 2007.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Гадни *** )
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Чанкете ( преди 15 години )
    човеко спрели са им производството на маса модели в всичките им заводи в Америка. Това тук не ти е дефект на стъклоповдигачите , има убити хора ,има и много ранени. доколкото знам в САШ има заведени над 25000дела. Това не са ти 5 коли да махнеш с ръка, говори се за масов дефект с застрашаващи живота последици.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    искаш да кажеш, че VW ги чака същата съдба? голям производител се става с качествени модели и добро качество - това което търси клиента. според мен този проблем не е чак толкова сериозен, а по-скоро нагласен удар срещу тойота!
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    От КОЯ ТОЙОТА НИ СЪВЕТВАТ? Да дойдат чужденците да видят мен как ме прекараха да ми мине гаранцията, да не ми сменят диодния блок. А иначе то уж бил алтернатора, уж бил акумулатора, уж не знам си какво.... чудо, чудо! За собствениците на НОВА Тойота - не ви завиждам, честно!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Всяка а-лна компания има от време на време сервизни кампании за замяна или ремонт на потенциално опасни или неизправни възли и детайли. Обикновено това не стига до ушите на широката публика или се публикува с малък шрифт, долу, на последна страница. Обаче, ако са засегнати 8 млн автомобила, както е при Тойота няма как да се скрие и си е сериозен скандал от който Тойота доста дълго ще ги сърби дупето. В момента с подобни превантивни кампании се опитват да ограничат щетите, ама на едно гърне мед..
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Dido ( преди 15 години )
    Истината е, че Тойота станаха най-големия производител в света, постигнаха го и с ниски цени, а това може да стане само с по-евтини материали, което неименуемо води до понижаване на качеството, което е и факт много хора с модели след 2007г. се оплакват от колите си, проблема с *** е поредното доказателство!