IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?
Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро.

Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз.

Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет). 

Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро.
Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза.

Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро.
Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 3 rate down comment
    sinbad0 ( преди 14 години )
    То ако излючиш тракшъна и за 100 метра ще са за смяна,така е има някаква грешка според мен...
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Phill ( преди 14 години )
    стига си писал глупости,на 4000 км. и гумите за смяна...!!!Това супер тъпо,отиваш до морето и обратно и в бокса с 28 000 евро минус,бягай от тук...
  • #28
    3 rate up comment 2 rate down comment
    кур до колене ( преди 14 години )
    За многознайкото с италианското бугати - това е френска марка !!!и този автомобил е за хора, които искат да карат автомобили от друго измерение какъвто е Бугатине за някви скъсани вестниц, дето нямат пари за газ седнали да ми правят сметки - тъпацикойто може да си позволи да си го купи не го боли фара колко са му гумите и джантитеСамо у нас - *** си купуват скъпи коли и после се чудят от къде да вземат втора ръка части и консумативи
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Vanky ( преди 14 години )
    в България Вълка кара такова Бугати вече 3-4 години. Съвсем нормално е гумите да заминават бързо. Който има Вейрон едва ли кара с 50км. Гумите са спецялни високоскоростни и с тях можеш да достигнеш скороста от над 400км. Нормална гума ще се стопи като сладолед на слънце само за няколко секунди още при скорост от 300км. Има различни индекси и колкото е по скоростна една гума, толкова по-скъпа става. Във Ф1 една гума струва 5000 евро а се скапва за стотина километра.
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Бай ГанЮ ( преди 14 години )
    Пасат+Гоуф R32-3.2 V6, 250к.с., 4х4 са с DSG.Пасат СС-3.6 V6., 300к.с., 4х4 е с DSG.
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    asdasdas ( преди 14 години )
    Говоря по принцип.
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Карат си ги,но не на дълги разстояния и то заради комфорта не заради разходите...ти в тази кола нямаш нито возия,нито видимост в града,нито маневреност,нито клиренс,това би ме сряло да не я карам до работа и обратно,а не разходите за гуми и масло.Вчера гледам в нета парфюм за 215 000$ и часовник Патек Филип за 4 000 000$/без никакви камъни/*** и семпъл часовник с кожена каишка,та това Бугати ще ги стресне хората...никакъв шанс...
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Порше са с DSG,Нисат GT-R също. Доколкото знам ,още не е измислено нещо по-добро .
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    а бе Skoda не карат толкова много,недей се изхвърля
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    asdasdas ( преди 14 години )
    То за тва в България нормалните хора карат VW,Skoda,Opel и тн. То по тея пътища къде ще изкараш Бугати, ферари или там квото имаш...Да не говорим, че ще го разбият.