IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?
Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро.

Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз.

Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет). 

Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро.
Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза.

Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро.
Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
0 от 500
  • #40
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е от Топ Гиар казаха за разход от 40литра. 91л. може да е при скорост от 400км. Но то бензинова кола с мощност 150коня при скорост 200км. има разход от над 30литра.
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    АВДИ ( преди 14 години )
    Така като чета простотиите ти излиза ,че единственото недоразумение си ти!!!
  • #38
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Зико ( преди 14 години )
    Да добавя и това, което аз четох в *** Bild:Смяна на двигателя : 250 000 евро ;Смяна на скоростната кутия : 125 000 евро...А за това, че като караш с над 350 км/ч разхода е 91л за 100 километра...
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Vanky ( преди 14 години )
    Явно не можеш да четеш! Нито съм ти писал че на 4000км. са се сменят а това го пише в статията. А на кое море ще ходиш ,че ще минеш повече от 4000км. незнам. Явно не ти е много бърз мозъка, щом си писал такива безмислици.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    veso ( преди 14 години )
    нищо не се споменава за обслужването все пак и двигателя който е най-важния в тази кола си иска своето
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай ГанЮ ( преди 14 години )
    За тез дяца, дека не верват, че тез брички:"Пасат+Гоуф R32-3.2 V6, 250к.с., 4х4 са с DSG.Пасат СС-3.6 V6., 300к.с., 4х4 е с DSG. "са с ДъСъГъ-не читете, бря. Читете повече. На:http://volkswagen.bg/modelle/passat/der_passat/zahlen_fakten/technische_daten/?motor=278http://volkswagen.bg/modelle/passat_cc/facts_numbers/techn_data/?motor=441Дяда ви *** нема ви лъже ся!
  • #34
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Phill ( преди 14 години )
    И за какво ми е кола за 1 млн. ако ще ходя със самолет за 1000 км до морето?По-голяма тъпотия не бях чувал.
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IT. ( преди 14 години )
    :)Misla che tazi podrajka moje da vpechatli edinstvenno nas obiknovennite hora :) No obshto vzeto e edin savseem neznacitelen razhod za pritejateliat mu :)osobenno ako go sravnite s poddrajkata na lichniat mu samolet ili iahta koito struvat milioni na godina :) obiknovenno takiva hora imat cial avtopark s vsemazmojni ekzotichni avtomobili :)
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ами село те са ти го написали на дълги разстояния със самолет. А ако живееш на 4000км. от морето само *** може да тръгне с кола ,да пътува 3-4 дена за да стигне морето. Нормално е да се износят гумите за 4000км. Направо са супер издръжливи даже. Примерно една Ес класа 320CDI сменя гуми на 20 000км. а в нея няма нищо спортно. А Вейрона вдига 407км.
  • #31
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Ами затова има по-евтини автомобили, като Порше, които струват 80-100 000 евро, маслото им се сменя на 10 000 км, карат се с нормални гуми (за по 1000 лв. бройката) и всичко е на 6!!! Може да не е 1001 конски сили, ама е Порше :)