Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз.
Когато се налага да бъде направен технически преглед или не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет).
Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро.
Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза.
Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро.
Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.