IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Opel Meriva e готов

Новото поколение на малкия MPV модел на Opel Meriva ще бъде в продажба от лятото на тази година.

Новият Opel Meriva e готов
Вече се знае, че серийният модел ще има относително малки промени в сравнение с концепцията, показана през 2008 в Женева. 



Най-голямата новост при модела са вратите, наречени FlexDoors, които се отварят една срещу друга под ъгъл от 90 градуса. Вратите ще могат да се отварят само при напълно спрял автомобил, като автоматична ключалка ще се грижи за това. Като цяло новата Meriva е взела нещо от стила на Astra и Insignia



Задното стъкло е променено така, че децата седящи на задните седалки да могат да имат по-добра видимост. Интериорът е разработен на базата на системата FlexSpace, която позволява максимално оползотворяване на обема. Задните седалки се местят напред и назад и при нужда могат изцяло да се извадят от колата. В същото време в интериора се е появила и системата FlexRail, плъзгаща се по релса около централната конзола кутия за багаж, която може да се използва както от пътниците на предните седалки, така и от тези на задните. 



Официалната премиера на Meriva ще бъде само след около 2 месеца на автомобилния салон в Женева. Колата ще се сглобява на платформа създадена на базата на платформите използвани от Corsa, Astra и Zafira. Колата ще има по-широка следа от тази на досегашния модел и по-дълга колесна база. Първоначално новата Meriva ще се предлага в Европа с шест двигателя, познати от Astra. Мощността ще варира от 74 до 138 к.с. При всеки един от тези познати агрегати обаче, разходът на гориво е намален средно с 15%. 



Цената на новия Opel Meriva ще започва от около 16 000 евро.
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Аз не виждам абсолютно никаква прилика с Мерцедес. Отпред малко ми заприлича на Тойота отначало, но това е нормално. Колата ми харесва. Все пак няма да си я купя, защото в скоро време излиза конкурентът B-Max от Форд с новите еднолитрови турбомотори.И като заговорихме за дизайн, искам да спомена, че почти всички автомобили в света си приличат в по-голяма или по-малка степен. Може би единствено Форд Фиеста е с отличаващ се дизайн, но едва ли задълго. Корейците вече взеха много да копират.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе вие нормални ли сте? Как кола без средна колона и то от най-нисък клас, ще мине краш тестовете? Това, че понякога ви се струва, че средна колона липсва, може да се дължи на две причина. Първата е, че стъклата я закриват и втората, че се ползват супер яки материали, които повярвайте ми, скоро няма да се ползват в бюджетен клас автомобили!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Яко взаимстван дизайн, основно от А и В класата на Мерцедес, но и други не са подминати! Ако бяха китайци - нищо ново, но това да се прави от една европейско-американска компания е лошо!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    delgogo ( преди 15 години )
    Ролс-Роиса е много дълъг и е нормално от гледна точка на сигурноста, но тук наистина е могло да ги няма.Иначе отзад много прилича на Мерцедес В - класата
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А дали първо да не провериш, че дори и Rolls-Royce Phantom има колона между вратите.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    767 ( преди 15 години )
    срещуположно отварящи се вртаи,а с колона между тях...!Ей такава простотия само Опел могат да родят