
Най-голямата новост при модела са вратите, наречени FlexDoors, които се отварят една срещу друга под ъгъл от 90 градуса. Вратите ще могат да се отварят само при напълно спрял автомобил, като автоматична ключалка ще се грижи за това. Като цяло новата Meriva е взела нещо от стила на Astra и Insignia.

Задното стъкло е променено така, че децата седящи на задните седалки да могат да имат по-добра видимост. Интериорът е разработен на базата на системата FlexSpace, която позволява максимално оползотворяване на обема. Задните седалки се местят напред и назад и при нужда могат изцяло да се извадят от колата. В същото време в интериора се е появила и системата FlexRail, плъзгаща се по релса около централната конзола кутия за багаж, която може да се използва както от пътниците на предните седалки, така и от тези на задните.

Официалната премиера на Meriva ще бъде само след около 2 месеца на автомобилния салон в Женева. Колата ще се сглобява на платформа създадена на базата на платформите използвани от Corsa, Astra и Zafira. Колата ще има по-широка следа от тази на досегашния модел и по-дълга колесна база. Първоначално новата Meriva ще се предлага в Европа с шест двигателя, познати от Astra. Мощността ще варира от 74 до 138 к.с. При всеки един от тези познати агрегати обаче, разходът на гориво е намален средно с 15%.

Цената на новия Opel Meriva ще започва от около 16 000 евро.


0