IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Въпреки кризата продажбите на Hyundai в САЩ растат

Въпреки големият спад на продажбите на нови автомобили в САЩ през тази година (очаква се да е почти 24%), Hyundai и Kia ще постигнат забележителен ръст на продажбите.

Въпреки кризата продажбите на Hyundai в САЩ растат
Всъщност групата Hyundai Motor Company е единствен от големите производители, който ще отбележи ръст на американския пазар през 2009 в сравнение с 2008 година. 



Сега Hyundai има дял на американския пазар от около 4.3%, докато през 2008 този дял е 3.1%. Най-вероятно дял в успеха на Hyundai има и програмата за продажби по време на криза, която те въведоха в САЩ. При нея се гарантира на купувача, че ако загуби източниците на доходите си, Hyundai ще изкупи обратно неговия автомобил без това да се отрази на кредитният му рейтинг. 

Рискованото начинание на корейската фирма помогна да бъдат продадени доста застояли запаси и привлече доста голямо медийно внимание отвъд Океана. Като цяло програмата се отрази много положително на имиджа на Hyundai. 

Както се изразява един анализатор, с тази програма Hyundai продава „спокойствие в несигурно време”. Наред с това, в САЩ Hyundai разшири моделния си ред с редица модели, които са в луксозния сегмент. На първо място това е седана Hyundai Genesis, както и по-спортно ориентирания му „роднина” Genesis coupe



От Hyundai Америка потвърдиха, че ще продължат да прилагат програмата за продажба на нови автомобили, при която продаденият автомобил ще бъде изкупен обратно, ако купувачът бъде застигнат от сериозни икономически проблеми. Интересно е, че досега изкупените обратно автомобили от Hyundai са по-малко от 100.  
0 от 500
  • #7
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    пичове, хюндай си е марка и това е факт! който не го приема, не разбира много от коли. а интересно е да знаете, че хюндай е най-големия производител в света на корабни двигатели.
  • #6
    14 rate up comment 0 rate down comment
    mkvr32 ( преди 15 години )
    Абе пич, незнам какво те апе по главата, но ти въобще карал ли си новите модели на хиундаи? Еми аз съм и мога да те уверя че новите им модели не отстъпват по нищо на които и да е нов опел или фолксваген. Дори и да нямаше помощната програма те пак щяха да са на печалба.За кия също не може да се каже нищо лошо.
  • #5
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Линка е за Генезис. Купето го виж в сайта на Хюндай. Относно VAG не виждам какво ги намесваш.Конкретно Германия даваше пари и за Голфове и за Опели и Фордаци и т.н. Но не и за Мерцедес,БМВ или Ауди. А и да не споменаваме ,какви морки има под VAG и какви под Хюндай ,само една още по евтина Кия. Така ,че криенето на емблеми и ниски цени ,както и непосилното за повечето компании обратно изкупуване а да не забравяме,че Хюндай е държавна група а щом държавата плаща и покрива загубите е лесно.
  • #4
    14 rate up comment 0 rate down comment
    manu chao ( преди 15 години )
    И какво,излза,че двте фирми с най-високи нетни печалби за 2009,VAG и Hyundai,са разчитали на помощни програми.Разликата е,че при немците парите идват от държавата (колко удобно,на гърба на данъкоплатеца),а корейците за собствена сметка.Анонимния да си направи справка,програмата в USA а стартира преди прподажбите на Genesis и се отнася са всичките им модели.
  • #3
    14 rate up comment 0 rate down comment
    manu chao ( преди 15 години )
    интересувам се,но на тоЗИ линк няма купе и няма 140 к.с
  • #2
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Но тази политика е само за САЩ и е конкретно за Генезиса. Не е тайна ,че Генезис и като двигатели и като екстри,интериор е изкопирала доста и визията и интериора от немските марки, а за да скъсат с имиджа на Хюндай за евтини и некачествени матеряли умишлено са махнати емблемите,за да не дразни ,че е Хюндай. моторите на Генезис нямат нищо общо с моторите на Хюндай и конвенционалните моделни смешки като спортното купе с 140к.с. и т.н. ето малко инфо,зо който се интересува:http://news.automedia.bg/read/3385.html
  • #1
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ами, евала. потребителски ориентирана търговска политика съчетана с добро качество на продукта.