
Сега Hyundai има дял на американския пазар от около 4.3%, докато през 2008 този дял е 3.1%. Най-вероятно дял в успеха на Hyundai има и програмата за продажби по време на криза, която те въведоха в САЩ. При нея се гарантира на купувача, че ако загуби източниците на доходите си, Hyundai ще изкупи обратно неговия автомобил без това да се отрази на кредитният му рейтинг.
Рискованото начинание на корейската фирма помогна да бъдат продадени доста застояли запаси и привлече доста голямо медийно внимание отвъд Океана. Като цяло програмата се отрази много положително на имиджа на Hyundai.
Както се изразява един анализатор, с тази програма Hyundai продава „спокойствие в несигурно време”. Наред с това, в САЩ Hyundai разшири моделния си ред с редица модели, които са в луксозния сегмент. На първо място това е седана Hyundai Genesis, както и по-спортно ориентирания му „роднина” Genesis coupe.

От Hyundai Америка потвърдиха, че ще продължат да прилагат програмата за продажба на нови автомобили, при която продаденият автомобил ще бъде изкупен обратно, ако купувачът бъде застигнат от сериозни икономически проблеми. Интересно е, че досега изкупените обратно автомобили от Hyundai са по-малко от 100.


0