IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Въпреки кризата продажбите на Hyundai в САЩ растат

Въпреки големият спад на продажбите на нови автомобили в САЩ през тази година (очаква се да е почти 24%), Hyundai и Kia ще постигнат забележителен ръст на продажбите.

Въпреки кризата продажбите на Hyundai в САЩ растат
Всъщност групата Hyundai Motor Company е единствен от големите производители, който ще отбележи ръст на американския пазар през 2009 в сравнение с 2008 година. 



Сега Hyundai има дял на американския пазар от около 4.3%, докато през 2008 този дял е 3.1%. Най-вероятно дял в успеха на Hyundai има и програмата за продажби по време на криза, която те въведоха в САЩ. При нея се гарантира на купувача, че ако загуби източниците на доходите си, Hyundai ще изкупи обратно неговия автомобил без това да се отрази на кредитният му рейтинг. 

Рискованото начинание на корейската фирма помогна да бъдат продадени доста застояли запаси и привлече доста голямо медийно внимание отвъд Океана. Като цяло програмата се отрази много положително на имиджа на Hyundai. 

Както се изразява един анализатор, с тази програма Hyundai продава „спокойствие в несигурно време”. Наред с това, в САЩ Hyundai разшири моделния си ред с редица модели, които са в луксозния сегмент. На първо място това е седана Hyundai Genesis, както и по-спортно ориентирания му „роднина” Genesis coupe



От Hyundai Америка потвърдиха, че ще продължат да прилагат програмата за продажба на нови автомобили, при която продаденият автомобил ще бъде изкупен обратно, ако купувачът бъде застигнат от сериозни икономически проблеми. Интересно е, че досега изкупените обратно автомобили от Hyundai са по-малко от 100.  
0 от 500
  • #17
    14 rate up comment 0 rate down comment
    autoexpert ( преди 15 години )
    До matiz: Точно така е. Сега разшириха програмата - вече можеш да върнеш лизингова кола от друга фирма. Преди месец мой приятел върна Dodge Caliber и взема при почти същите условия Sonata. Правят невероятен бум - американците най-много ги впечатлява 7 годишната гаранция. Преди години слушах изказване на голям бос от Тойота, че те са им най-големия конкурент. Тогава не го вярвах, но тези времена вече дойдоха.
  • #16
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Tanev ( преди 15 години )
    Много невежи *** има тук.Щом не знаят,че от 1991 Хюндай е частна...
  • #15
    14 rate up comment 0 rate down comment
    G ( преди 15 години )
    Tuk analizatorite saobstavat,4e vsi4ki biznesi koito predlagat po-evtini stoki povi6avat prodagbite,no naposledak se zabelqzva,4e horata zapo4vat da se obra6tat otnovo kam tradicionnoto.Ina4e e vqrno,4e Hyundai ne slagat emblemata si na Genesis,zastoto markata tuk ne ozna4ava /Premium/,a kola za srednostatisti4eskiqt i dori pod tova nivo amerikanec.Ina4e noviat V8 na kolata e naistina dobar,no vsi4ko e mnogo kradeno po Exteriora i Interiora ot drugite marki!
  • #14
    14 rate up comment 0 rate down comment
    G ( преди 15 години )
    Giveq v USA i ste vi kaga,4e Hyundai ne sa lonikak lo6i koli,no pri pologenie,4e drugite kompanii sa imali stra6no mnogo prodagbi predi,razbira se,4e ste imat spad v kriza.Pri tova kakto se kazva v kriza ne samo v avtomobilostroeneto,no vav vsi4ki marketi sa prepo4itani po-evtinite stoki,no tova e momentno sastoqnie,zastoto v momenta krizata zapo4va da ot6umqva i starite igra4i zapo4vat da si vazvra6tat pozagubenite teritorii.Po-skoro ste bade interesno kak ste se predstavqt v blizkite 2 god.
  • #13
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Vapski ( преди 15 години )
    Ti ne gi misli hyundai kato gledam ne sa s losh finansov rezultat, fakt e 4e sa predpo4itani i prodavani na tozi pazar, ti tikva li si ili kakvo vsqka firma predlaga buy-back toest lizing i sled 2-3 vryshtash i doplashtash za nova proveri v kamor auto balkanstar koito i shte da e.
  • #12
    14 rate up comment 0 rate down comment
    matiz ( преди 15 години )
    Да , това не са продажби в класическият смисъл. По-скоро това е "оперативен лизинг"-вид дългосрочен наем за 2 или 3 години. След като се върне колата , фирмата я предлага на вторичният пазар. Тази система вече е популярна и в Англия. В месечната вноска са включени и застраховките , данъците , техническото обслужване. Има ограничение в пробега и,ако се превиши,има допълнителна такса(примерно 24 хил. км. годишно)Колата ти я дават без първоначална вноска,както при обикновенният лизинг,само депозит
  • #11
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    4 процента в сащ, като бройки никак не е малко...
  • #10
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    В САЩ държат 4% от пазара за какъв хит говорим.
  • #9
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Да Хюндай продават ,но на каква цена? В САЩ моделите им почват от 10 000 долара? Предлагат ти я на лизинг по 100$ месечно. Това ,което не са разбрали тия ,които са писали статията е ,че колата никога не става собственост на този ,който я употребява. Това е лизинг е не продажба а наем. На 2 години има право да смени модела с по-нов ,но никога не става собственик.Тъй че бая връщане ги очаква.
  • #8
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    *** какво съм писал толкова?Да съм казал ,че са лоши?За всеки влак си има пътници. Явно Хюндай се справят добре. Въпреки ,че в България въобще ги няма нито сред 10-те най-купувани модела, нито сред 10-те най-купувани марки , поне според Асоциацията на Автомобилните Производители(ААП) . Но в САЩ явно са хит.Освен това в САЩ програмите и цените им са много по-добри от тези в Европа и по-конкретно България.В България, Тойота и Фолксваген са лидери в продажбите, явно все пак Хюндай отстъпва по нещо?