IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Упражнението 0-100 км/ч.

Какво е нужно... концентрация, бързина, точност, хладнокръвие?

Упражнението 0-100 км/ч.
За да направиш добър старт, точна смяна на предавките и максимално добро време, са необходими много качества. Грешките на пилота, макар и малки се отразяват на резултата, а при това упражнение всяка стотна е важна.

Изданието EVO обаче смята, че в днешно време пилота не е от такова значение и дори доказва това, чрез тест.

Е, може ли разсеян, неопитен шофьор да постигне максимално добро време? Благодарение на новите инженерни решения - може...



Колата в теста е Porsche 997 Turbo с PDK трансмисия и Sport Chrono пакет, а постигнатите времена (с шише в ръка) са: 0-60 мили в час - 3.6 сек. и 0-100 мили в час - 7.9 сек.

Дали технологията в колите може да замести човека? Това не е сигурно, но както изглежда нещата вървят в тази посока...

Въпросът обаче е - за добро ли е всичко това?
0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Vantage ( преди 15 години )
    2 въпроса:1. Ако макс въртящ момент е при 4000 оборота, мислиш ли, че е по-добре да сменяш там, от колкото при 6500 (където да кажем е макс. мощност примерно?2. Изобщо участвал ли си в гонка с измерване на времена някога?
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 16 години )
    смяна на скорости при максимален върт.момент? ами пробвай с твойта кола и от 0-100 ще го направиш два пъти по бавано от колото ако сменяш на максимална мощност. умник.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 16 години )
    това може да го каже някой който никога не е карал съвременен автоматик с мощен мотор.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    някои от легендите на спортни коли са само с механични кутии като порше турбо, порше гт, ферари ф40, макларън ф1, а малките модели за удоволствие като катерман, ариел атом, и ткм x bow са само механични нямат автоматик, а колите с автоматични кутии са за писта, на шосе и за ежедневна употреба е по добре механична
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    автоматика е за хора които не могат да карат, истинските любители на спортно каране си вземат ръчна кутия, като при моторите там е удоволствието от карането, досега да са пуснали мотори автоматици, просто при автоматика нема това усещане на контрол на колата, вийте процента на катастрофирали спортни коли към 90 % са автоматици понейе занесе ли нема оправяне щото неможеш да натиснеш съединителя и да отблокираш колелата от двигатела които при автоматик си остават задвижени от двигателя
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mkvr32 ( преди 16 години )
    Кои казва че е само за супер спортни автомобили. Системата се предлага заводско на всеки р32 с дсг.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Toia urgva6t se *** na filma luje! Rezlytatite sa predvaritelno naglaseni.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 16 години )
    Аз предпочитам да имам всички възможни екстри и да могат да се изключват като ти се прииска да си управляваш всичко.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    Така е знам,но аз предпочитам сам да контролирам всичко.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Сандо ( преди 16 години )
    С тъй нареченият "Launch control" е напълно възможно. Лошото е, че се предлага само за автоматици и само за супер спортни автомобили, тоест изключваме колите с 200-300 коня :(