.jpg)
Наред с това, моделите на Suzuki са изключително популярни на пазарите в много развиващи се пазари, като този в Индия например, където властват моделите Swift и Alto. Японската фирма има кооперация и с индийската Maruti, което прави присъствието й на пазара още по-силно.
От друга страна в самата Япония, Suzuki е най-силният играч на пазара при така наречените K-cars (мини градски автомобили).
Досега Suzuki беше като цяло независима компания без сериозен партньор в бранша. Дългогодишни връзки имаше с General Motors, които започват от 1981 година, но заради кризата американците продадоха още преди три години 17% от своя дял в японската фирма, който беше 20%. Последните 3% GM продаде преди една година.
С влизането на Volkswagen в Suzuki ще се създадат много нови възможности, като тази за „сливане” на новите поколения на Swift и Polo например. Нещо такова вече се планира и ако бъде реализирано то ще доведе до появата на супер миниавтомобил, който ще промени целия пазарен сегмент.


0