IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Задава се френско-японска прегръдка

PSA Peugeot Citroen и Mitsubishi преговарят.

Задава се френско-японска прегръдка
В лаконично прессъобщение се казва, че "PSA Peugeot Citroën започва разговори с Mitsubishi Motors Company
за проучване на възможностите за разширяване на взаимоотношенията им". Какво ли може да означава това, при положение, че и в момента двете компании си партнират в няколко направления:

Разработка на автомобилите 4X4 Peugeot 4007 и Citroën C-Crosser (базирани на Mitsubishi Outlander)
Електрически автомобили (Mitsubishi iMiev)
Джойнт-венчър в Калуга, Русия.

От централата на френската компания потвърждават, че "са започнали разговори с Mitsubishi Motors Company във връзка с възможностите за разширяване на сътрудничеството им, което може да доведе до стратегическо партньорство."

Любопитното в случая е, дали PSA тръгва към придобиване на акции от японска компания, както направи френския конкурент от Renault?
0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Д ( преди 16 години )
    Пичове, дайте факти! Подне една статийка онлайн, че споменатите по-долу автомобили са "трагедия". Силно ме съмнява от Нисан да пуснат автомобил, който да има проблеми с мощността, особено с такива размери. Нисан са царе в класа на високата проходимост, така че...
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    xilosoft ( преди 16 години )
    Nissan Pathfinder 2.5 дизел е по-голяма трагедия
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ДоЕто ти един пример ( преди 16 години )
    Ти к`во искаш купилси си кола коята тежи 3 тона със 150коня двигател-очакваш да върви като съмолет и да харчи 5 на сто ли. Хм ***.
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 16 години )
    проходимостта им, ще се наложи да се бръкнеш много по дълбоко за по горе споменатите, спрямо японеца.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Ето ти единпример ( преди 16 години )
    Аз също съм карал този модел от 2008 година и чак като нещастие не бих го описал - гарантирам ти че минава през невероятни места в гората и има предостатъчен запас от мощност до 3000rpm - също е доста стабилен в резки наклони и реагира отлично в командите на управлението. Този който карах беше модела Ultimate и е доста приличен като интериор, с качествена кожа в салона и голям монитор. Машината си е доста добра според мен, сега ако търсиш качествата на X5 или X6,и то най-вече бързината им, а не
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    аз ( преди 16 години )
    "...върнаха Z серията там, където винаги е била - на върха." е как връщат серия Z след като е на върха О.о
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ето ти един пример . ( преди 16 години )
    Имах нещастието да карам повече от 6000 км. Nissan X-Trаil 2008, 2.0 dci - 150 коня. Искам да кажа, че това е анти кола. Двигателя е пъргав само до 100 км. Над 140 е умрял кон. А разхода с жалене градско под 14 не може да падне. Изънградско 9 мин!Автоматика им е като на колите преди 20 години! Кошмар за една торба пари!
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Д ( преди 16 години )
    Има ли някой от тези, които твърдят, че имиджът на Нисан е пострадал заради Рено, който да може да даде точни данни (линк или статистика) за това, че наистина този имидж и пострадал?От 1999 година насам Нисан само и единствено растат и се развиват - благодарение, може би, на 1 човек: Карлос Гон, чийто усилия родиха GT-R и върнаха Z серията там, където винаги е била - на върха.Верно е, че Бай *** по-далеко от Бавария не види, ама нейсе...
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    do DEADFOX ( преди 16 години )
    искаш ли да си кипиш 2 кашкая на по 1 година, прекрасни са ..... май само за теб. За мен и за собствениците им ...... нисан не си струва качеството.
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    XaXo ( преди 16 години )
    Пълни глупости си говорите под тези статийки.Кой кого ще закопае ще поживеем и ще видим. И двете компании имат с какво да си помогнат една на друга.